[ skviskvi @ 29.09.2009. 21:45 ] @
Dakle planiram da pazarim graficku karticu MSI nVidia N9500GT

Specifikacije su sledece :


* 128-bitni memorijski interfejs
* Čipset: nVidia GeForce 9500 GT
* Memorija: 1024MB GDDR3 sa taktom 1360MHz (680MHz DDR3)
* Brzina GPU: 650MHz
* PCI Express 2.0 specifikacija
* HDMI interfejs
* nVidia SLI tehnologija
* Microsoft DirectX 10 Shader Model 4.0
* OpenGL 2.1 softverska optimizacija

Preuzeto s Pakomovog sajta*

Imam sledecu konfiguraciju:

Matichna: Asus M2V VIA K8T890
Procesor: Amd Athlon 3500+
Ram : 4Gb DDR 2 (800 mhz)
Grafichka: Ati Radeon 1650 pro (koja je pred umiranjem, i bez veze je pominjem )

Moje pitanje je sledece ( 50% sam laik oko hardwera):

Ova graficka shto sam naveo (nVidia) radi na DDR3 tehnologiji, a ja nisam siguran da li moj PC podrzava to, pa pitam da li ce predstavljati neki problem ? Ili ce raditi bez problema..

Hvala unapred!


P.S Ako biste mi mogli reci prednosti ove kartice, posto ima bas pristupacnu cenu za njen rang! ( ovo govorim napamet, vidoh ove brojke pa mi se dopale :P)
[ awaks @ 29.09.2009. 22:56 ] @
Ako planiras da igras igrice sa njom preporucujem ti da je zaobidjes jer jednostavno nije za toga! Sto se tice DDR3 memorije tvoj racunar je podrzava (a zasto nebi) jer se radi o memoriji na grafickoj a ne ram memoriji! Bitno je da nova kartica koju budes uzimao bude PCIEx a ne AGP a memorija ddr2,3,4 koja na njoj bude ce da radi ;)
Moja preporuka ti je da potrazis neku ati 3850 sa 512mb memorije jer ce da bude sasvim dovoljno a tih 1gb od 9500gt nema sanse da bi iskoristio u prave svrhe...

p0z

p.s.
koja ti je napojna jedinica ako znas?!
[ skviskvi @ 29.09.2009. 23:04 ] @
Ne znam, chini mi se veoma lepa kartica za 5300 dinara, a za napojnu jedinicu stvarno ne znam shta pitash.