[ Mister_rap @ 17.10.2009. 13:10 ] @
Pozdrav narode,

Kao prvo vrlo vjerovatno da sam pogrijesio forum ali nisam postovao u elektroniku jer tamo uglavnom vidjam ves masine, TA peci i slicno
Salim se malo naravno...

Enivej, kao sto naslov kaze imam dosta nekih pocetnickih pitanja i nadam se da ce mi neke stvari biti jasnije i da ce mi poci za rukom ono sto sam zamislio da napravim.

Prije neki dan sam programirao neku pokretnu platformu (vidi sliku) u Javi dakle neke krajnje jednostavne stvari, kretanje F,B,L,R i brzina kretanja, zaustavljanje i slicno.

[att_img]

I ono sto mene zanima (totalni sam laik za elektroniku inace ali totalni) je kako da napravim svoju "platformu" sa kojom bih mogao da se igram na slican nacin. Dakle sta mi je sve od hardvera potrebno da bih za pocetak imao sledece funkcionalnosti:

Kretanje naprijed,nazad,lijevo,desno pomocu tockova ili gusenica.
Mogucnost regulisanja brzine kretanja.
Ti tockovi-guesenice treba da mogu da nose par kilograma - recimo ne vise od 4 (ovo mi treba jer planiram neke nadogradnje).
Da se taj mikrokontroler vezuje za racunar preko usb-a a ne com porta.

Sto se programiranja tice to nije problem mada bih najradije radio u javi, pythonu ako je moguce.

Imajuci u vidu gore navedeno, koliko sve to moze da me kosta u koliko komponente kupujem u BG-u (nadam se da ih ima?) ?
Planiram za pocetak da potrosim nekih 100-200e (valjda za ovo moze nesto da se uzme) ali bih isao polako tj. da vidim prvo neke rezultate, tako da ne moram od jednom da potrosim sve pare. Nisam ogranicen kesom, ali imajuci u vidu da sam totalni pocetnik ne bih da se previse zanosim :P

PS.
Izvinjavam se zbog eventualnih gresaka i/ili nejasno iznesenih pitanja...
[ sokrad @ 18.10.2009. 18:06 ] @
Za jednog pocetnika si dobro "zagrizo" , sto pozdravljam :)


Kako mislis da kontrolises platformu?

Pronadji neku literaturu o mikrokontrolerima uopste, imas na microe.com web verzije knjiga,za dzaba.