[ sehaelvir @ 24.10.2009. 20:40 ] @
Moze li neko da pogleda, radila je jedno vrijeme nisam nista mjenjao,sad ispise "neka polja su prazna" Code: <form name="contact" method="post" action="mail.php"> <fieldset> <legend>DETALJI PORUKE </legend> <p><label for="name" class="left">Ime i prezime:</label> <input type="text" name="ime" class="field" value="" tabindex="4" /></p> <p><label for="email" class="left">Vas e-mail:</label> <input type="text" name="email" class="field" value="" tabindex="4" /></p> <p><label for="subject" class="left">Subject:</label> <input type="text" name="subjekt" class="field" value="" tabindex="4" /></p> <p><label for="message" class="left">Message:</label> <textarea name="poruka" cols="45" rows="6"tabindex="5"></textarea> </p><input type="reset" name="reset" class="button1" /> <p><input type="submit" name="submit" class="button" value="Posalji poruku" tabindex="6" /></p> </fieldset> </form> _____________________________________________________________________________________________________ Code: <?php $name = $_POST["ime"]; $email = $_POST["email"]; $subject = $_POST["subjekt"]; $message = $_POST["poruka"]; //zahtjeva od korisnika da upiše email, subjekt i poruku if(!empty($email) && !empty($subjekt) && !empty($poruka)) { //podaci koje dobivate na Vašu email adresu $mailContent = "---------------------E-mail Poruka---------------------\n"; $mailContent .= "Ime i prezime: $ime\n"; $mailContent .= "E-Mail: $email\n"; $mailContent .= "Subjekt: $subjekt\n"; $mailContent .= "Poruka: $poruka\n"; //Vaša email adresa $toAddress = "[email protected]"; $toAddress = "[email protected]"; mail($toAddress,$subjekt,$mailContent,"From: $email"); //ispisuje nakon slanja maila echo "Vaš e-mail je poslan! <br/> Odgovorit cemo Vam u sto kracem periodu! <br/>Klikni <a href=http://www.nesto.com.ba>OVDJE</a> za povratak.\n"; //u slucaju greške ispisuje ovo } else { echo "Neka polja su prazna.\n"; } ?> [Ovu poruku je menjao Stefan Jocic dana 24.10.2009. u 22:03 GMT+1] |