[ Strale @ 19.11.2009. 13:01 ] @
Mozda ce izgledati gotovanski ali stvarno vise nemogu da lupam glavu. jel moze neko da mi napise kako ova 4 zadatka da uradim.![]() Unapred zahvalan svima koji mi pomognu! |
[ Strale @ 19.11.2009. 13:01 ] @
[ maliradoznalac @ 19.11.2009. 19:44 ] @
bar uploaduj taj xls fajl kako nemora onaj ko planira da ti pomogne i da prekucava zadatke
[ Ivek33 @ 19.11.2009. 21:41 ] @
@maliradoznalac, Baš si dobro rekao ;-)
Ipak evo male pomoći - prvi zadatak probaj poput ove formule =IF(B2="A";C2*D2*1,1;0); dakle množiš i dodaješ 10% (~1,1) ( kopiraj formulu prema dolje ) btw: Funkcija IF sadrži tri argumenta; Logički test AKO JE, i Rezultate True i False. U ovom slučaju to znači, Prvi argument => Logički test AKO je B2=A, Drugi argument => ako je logički test istina pomnoži ćelije C2 i D2 i pomnoži sa 1.1 ( ovo je 10%), Treći argument => ako logički test nije istina rezultat je nula Ovdje formula može izgledati i drugačije ako bi koristili znak zbrajanja u drugom argumentu formule - drugi zadatak; pomnoži Iznos sa kursom =Iznos*Kurs ( ćelija*ćelija ) no vjerujem da si to znao ;-) - treći zadatak; koristi funkciju IF ( ako je vrijednost u ćeliji u stupcu /broj bodova veća od 50/ rezultat je "PROŠAO" a ako nije rezultat je "PAO". Vidi link za funkciju IF btw: pogledaj ovaj link Sve funkcije u Excelu 2003 - Slikoviti primjeri vjerojatno ti može pomoći kao i ovaj sa raznim primjerima i situacijama u Excelu 2003 [ Strale @ 19.11.2009. 23:16 ] @
[ Strale @ 19.11.2009. 23:21 ] @
Citat: Ivek33: @maliradoznalac, Baš si dobro rekao ;-) Ipak evo male pomoći - prvi zadatak probaj poput ove formule =IF(B2="A";C2*D2*1,1;0); dakle množiš i dodaješ 10% (~1,1) ( kopiraj formulu prema dolje ) btw: Funkcija IF sadrži tri argumenta; Logički test AKO JE, i Rezultate True i False. U ovom slučaju to znači, Prvi argument => Logički test AKO je B2=A, Drugi argument => ako je logički test istina pomnoži ćelije C2 i D2 i pomnoži sa 1.1 ( ovo je 10%), Treći argument => ako logički test nije istina rezultat je nula Ovdje formula može izgledati i drugačije ako bi koristili znak zbrajanja u drugom argumentu formule - drugi zadatak; pomnoži Iznos sa kursom =Iznos*Kurs ( ćelija*ćelija ) no vjerujem da si to znao ;-) - treći zadatak; koristi funkciju IF ( ako je vrijednost u ćeliji u stupcu /broj bodova veća od 50/ rezultat je "PROŠAO" a ako nije rezultat je "PAO". Vidi link za funkciju IF btw: pogledaj ovaj link Sve funkcije u Excelu 2003 - Slikoviti primjeri vjerojatno ti može pomoći kao i ovaj sa raznim primjerima i situacijama u Excelu 2003 kod drugog zadatka i ja sam isto pomislio tako ali sam mislio da mu zadam da on sam prepozna sta scim da mnozi ali izgleda da mora jedno po jedno, ipak ti hvala [ timmy @ 20.11.2009. 06:57 ] @
@ivek33
Citat: - drugi zadatak; pomnoži Iznos sa kursom =Iznos*Kurs ( ćelija*ćelija ) no vjerujem da si to znao ;-) Shodno ovome. a posto nigde ne pise ni za 7. zadatak da su vrednosti u koloni klasa promenljive - ne vidim ni tu potrebu za koriscenjem funkcije IF ;-))) Pa onda po toj logici u svim celijama mozemo pisati i izraze nad konstantama ili pak samo rezultate ;-) a u sustini nema potrebe ni za kakvim formulama ;-))) Hocu da kazem da je ovo nepotpuno i neprecizno, a da (onaj ko hoce da pomogne ili uradi zadatak) treba da naslucuje sta je postavka zadatka. Pozdrav [ maliradoznalac @ 20.11.2009. 11:38 ] @
cini mi se da je ostao 4 zadatak neresen tj zadatak pod brojem 10
ja bi to najjdnostavnije uradio sa visestrukim IF =IF(kolokvijum1<50;"NE";IF(kolokvijum2<50;"NE";IF(kolokvijum1+kolokvijum2<120;"NE";"DA"))) gde su kolokvijum1 i kolokvijum2 adrese celija u kojima se nalaze vrednosti npr B5 ako ti ovo nije jasno napisi pa da razlozimo nego, kazi mi odakle su ti ovi zadaci?? bas me zivo zanima [ Ivek33 @ 20.11.2009. 20:30 ] @
Citat: timmy: Pa onda po toj logici u svim celijama mozemo pisati i izraze nad konstantama ili pak samo rezultate ;-) a u sustini nema potrebe ni za kakvim formulama No ja nisam htio razmišljati o postavci zadatka ( jer ne znam što je mislio onaj tko je postavljao i što želi ). Pogledao sam sliku i onako na brzaka dao smjernice rješenja zadataka. Uz to htio sam mu dati dva načina rješavanja zadatka pa sam i jedan primjer detaljizirao misleći da će možda isti primjer primjeniti i na zadatak 8. ( a to samo on zna ) Želja mi je bila da mu pomognem da razmišlja kako bi bilo moguće riješiti zadatke a ne da mu dam gotovo rješenje jer mu baš i nisam na taj način pomogao da nauči ( osim jednokratno ) ![]() pozdrav ekipi Copyright (C) 2001-2025 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.
|