[ Zeroo @ 24.11.2009. 19:54 ] @
Ovako koristim digitech-ov gnx4 procesor i pokušao sam snimiti u Cubase 4 sljedeće: prvo uzmem snimim ritam gitaru i prebacim na 2 i snimim solo...onda se na 2 snimi i ritam i solo a ja bi da se samo snimi solo...odvojeno. Hoću da mi se snimi odvojeno , kako da to izvedem ?

Hvala
[ acaradio @ 25.11.2009. 07:59 ] @
Signal iz izlaza zvucne kartice ti se vraca nazad na ulaz. Treba da iskljucis line-in u monitoringu, a ostavis za snimanje.
[ Zeroo @ 30.11.2009. 15:36 ] @
hmm...jel može malo jasnije! Ja sam živi laik, pa ako imaš vremena da mi pojasniš !

Hvala !
[ Kovacevic Vladimir @ 02.12.2009. 08:53 ] @
Citat:
acaradio: Signal iz izlaza zvucne kartice ti se vraca nazad na ulaz. Treba da iskljucis line-in u monitoringu, a ostavis za snimanje.


Jesi li rešio "misteriju"...kako se isključuje veza?

Pozdrav

[ acaradio @ 02.12.2009. 09:34 ] @
Bez podataka o kartici i nacinu kako je prilkljucena gitara na nju (mikseta i sl.) ne mogu da odgovorim.
[ Kovacevic Vladimir @ 02.12.2009. 10:48 ] @
@acaradio
Izvini
Nisam Tebi postavio pitanje.

Postavio sam ga Zeroo-u u nameri da mu pokrenem logičko zaključivanje i tim jednostavnim umnim procesom - reši sam svoj problem.
To je uvek pouzdaniji put, nego za svaki banalni problem potezati Forum, po pravilu sa nepotpunim podacima (kartica).

Pozdrav
[ Zeroo @ 05.12.2009. 16:03 ] @
Ovako...nisam još rešio problem ! Znači na linku u prvom postu se vidi kakav imam procesor- povezan usb-om i ima svoj softver. Pored toga - da čujem zvuk na zvučnike imam kabal koji ide u line in (s procesora na centralnu)...tako da kada upalim procesor i zvučnike - sviram i sve šljaka (u softveru još mogu da se igram efektima i ostalo).

U sklopu tog softvera dobio sam i dr CD od iste firme sa svojim programom za snimanje i produkciju (jako oskudan, moram reć)...zove se Pro Tracks Plus™ i s njim sve snimam normalno, ali je jako prost !!!