[ veso1982 @ 05.12.2009. 22:53 ] @
imam problem kad hocu da ugasim kompijuter radim sve kako je zadato u programu i program se odjavi i ugasi se i monitor i procesor ali za sekundu se opet restartuje program i moram ga iskljucit direktno na dugme dali postoji nesto da rijesim problem
[ dendic @ 06.12.2009. 11:15 ] @
Ako sa nekog butabilnog cd-a npr..probas da startas neki linux jel se desava isto?Jel ti bios podesen po defaultu,a npr probaj puppy linux.
[ Binary Mind @ 06.12.2009. 13:49 ] @
Treba nam mnogo vise informacija od do sada prilozenih. Kakva je konfiguracija u pitanju (Navedi sve komponente. Za svaku komponentu navedi proizvodjaca i i model.) i da li je "program" operativni sistem (Windows, Linux itd.), i ako jeste operativni sistem navedi koji je u pitanju.
[ veso1982 @ 07.12.2009. 20:27 ] @
¸ljudi ja sam početnik da bi vam znao sve to prilozit znamsamo da je program windows xp i da kad hocu da ugasim racunar on se odjavi i automatski ponovo restartuje i moram ga direktno ugasit na dugme mada sam citao da to nije dobro procesor je PREMIUM EZ4000
[ MarKaba @ 31.12.2009. 09:27 ] @
- Da li stiskaš zeleno ili crveno, možda ne primetiš ali pritisneš restart umesto shutdown
- Da li ti je neko možda u BIOSu podesio da se pali pri nestanku/dolasku struje
- Kako se ponaša ako taster za start računara na prednjem delu kućišta pritisneš kratko (npr 1 sec) a kako ako držiš duže (5 sec)
- Od kada ti se dešava to
- Šta je prethodilo (može biti i neki virus)

Kao što je gore rekao Binary Mind potrebno je malo više informacija ne baš u detalje već šta je sve prikopčano na njega, šta od aplikacija imaš instaliranoi, možda neki uređaj ili aplikacija ne dozvoljava gašenje.
[ veso1982 @ 06.01.2010. 00:13 ] @
rijesio sam problem imao sam avast antivirus pa su miprporucili neki drugi i instalirao sam kasperskog 2010 i nakon toga se normalno odjavi iugasi kompijuter hvala svima na pomoci i trudu
[ Take 5 @ 06.01.2010. 01:40 ] @