[ vodich @ 18.01.2010. 10:44 ] @
altero.org.rs
Ovo mi je prvi sajt i zanima me vase misljenje o njemu.Opletite slobodno nema veze sto sam pocetnik planiram da se bavim
web-dizajnom u buducnosti i svaka konstruktivna kritika je dobrodosla!
[ profesorel @ 18.01.2010. 20:14 ] @
jedna sugestija...
[ kelja @ 18.01.2010. 22:32 ] @
Ovo ti je stvarno prvi sajt?!
Svaka cast!
Nema tu po cemu da se oplete. Dobar pos'o.
[ Stranger2 @ 19.01.2010. 00:42 ] @
naslove i ova podebljana slova (kao ova na slici u dve poruke ispred), ili poravnaj uz levu stranu ili centriraj.
[ vodich @ 19.01.2010. 02:41 ] @
Problem je sto su oni zahtevali da text bude justify :(
Evo promenio sam bar u naslovima...
@kelja
Jeste ovo mi je prvi sajt,jedno dva meseca sam intenzivno ucio(koliko posao dozvoljava) i sklepao sam ga od nule.
Sledeci ce biti bolji,najveci problem mi je dizajn ali svaki dan naucim po nesto novo ;)
[ Stranger2 @ 21.01.2010. 01:23 ] @
Citat:
Problem je sto su oni zahtevali da text bude justify :(
Evo promenio sam bar u naslovima...

Pa i treba samo kod naslova.

justify tekst mozda nije najbolje reseenje jer su redovi teksta jako kratki. Ali to mozes resiti ovako:
3 kolumne koje cine telo stranice mogu biti blize jedna drugoj. dakle mozes povecati sirinu druge i trece i smaniti razmake izmedju njih.Takodje mozes smanjiti levu i desnu marginu kod druge i trece kolumne tako da ce tekst vise da ih popunjava po sirini. Time ces dobiti otprilike po jednu rec vise u svakom redu pa ce justify tekst bolje izgledati.