[ enteksmont @ 12.02.2010. 22:05 ] @
posto sam totalni amater za design zanima me misljenje nekog od vas. Sta bi to trebalo promeniti?

http://www.enteksmont.rs
[ Ljubiša Begović @ 12.02.2010. 23:16 ] @
Početna strana je pomerena udesno, ostale su centrirane. Ispravi to za početnu stranu.
I možda su boje previše drečave, zaslepljuju. Izmeniti ili staviti neke druge nijanse, ako baš mora plavo-žuta kombinacija.
[ Stefan Jocic @ 12.02.2010. 23:59 ] @
Dosta toga bi trebao promeniti. Takođe pozadina bi trebala da bude veća, na monitoru od 22 inch, rezolucije 1680x1050 vidim sa leve i desne strane sivu pozadinu. Možda da ubaciš još koju boju, ovako izgleda monotono.
[ Ljubiša Begović @ 13.02.2010. 00:12 ] @
Pa da, pozadina je 1600x14, i sve preko toga će biti neka boja. Kod mene je 19" pa je sve ok.
A pošto je sve više monitora visoke rezolucije ne treba zanemariti pozadinsku sliku. Kako god da je sajt dizajniran to će pokvariti utisak.
[ Stefan Jocic @ 13.02.2010. 00:19 ] @
Da, baš tako. Ili stavi neku tiled sličicu kao pozadinu koja će da se ponavlja po x i y, ili stavi veću sliku.
[ kelja @ 13.02.2010. 16:44 ] @
Au, bole oci od ove plave i zute. Promeni nijansu, malo ''pastelnije'' varijante meti.
Takodje, ne treba ti bold font na celom sajtu, malo je preagresivno.
I da pozadinska slika veca, sa drugim paternom.

I onaj crni rollover na poljima kontakt forme je mozda prejak, moglo bi blaze.

Pozdrav!
[ vprelovac @ 19.02.2010. 13:46 ] @
Probaj da korisits Adobe Kuler kuler.adobe.com/ da bi odabrao paletu boja sledeci put.
[ draganmiljkovich @ 19.02.2010. 14:34 ] @
Ovako, izbaci ove boje previše bodu oči, uradi sve ovo samo sa pastelnim bojama. Koristi pastelno plavu #3686d1 a za žutu neka vuče na prljavu npr #edc048. Baner ti uopšte ne dolazi do izražaja. I što manje boja. Ova sa strane ti i ne treba ili neka bude jednobojna slika, Koristi jako zaglavlje koje ostavlja utisak jer ono završava pola posla. Samo napred ;)
[ enteksmont @ 21.02.2010. 22:20 ] @