[ Rakone @ 19.02.2010. 12:44 ] @
Pozdrav,

ja sam student FTNa u Novom Sadu, radim jedan projekat u kom koristim LabVIEW. Trazio sam po internetu neku pomoc i naleteo sam na ovaj forum, i jednu temu u kojoj ste pricali o ovom programu. Znam da je to bilo davno, ali se nadam da cete mi moci pomoci.

Naime, projekat se sastoji od toga da u LabVIEW-u napravim obican PID (onaj iz programa) koji ce da regulise ulazni signal koji dobija sa NI-DAQa, a output salje na drugi NI-DAQ. DAQovi su povezani preko USB porta na NIov DAC, na koji dovodim analogne signale sa senzora, koji su prikaceni na skolsku maketu koja vrsi regulaciju pritiska.
Ovo mi je prvi put da se susrecem sa ovim programom i imam problem sa sledecim:

DAQove stavljam pomocu DAQ Assist iz palete i oni traze da budu u while petlji da bi mogli da rade.
-ukoliko oba stavim u posebne while petlje, ne mogu da prenesem podatke iz njih do PIDa i od PIDa do izlaznog DAQa
-ukoliko hocu sve da ih stavim u istu while petlju, onda mi se pojavljuje greska da mi je bafer mali (Error -200609). Mada ako stavim samo ulazni DAQ i PID u petlju, radi normalno.

Takodje, za Timing settings za DAQove sam probao sve varijante i Continuous samples i N samples i menjao Samples to read i Rate, ali bez uspeha. U modu Continuous samples opcija Samples to read predstavlja bafer, pa sam probao to da povecam ali ne vredi, on izgleda ceka da se informacija nakupi u petlji i tek onda izbaci, a meni je potrebno da istovremeno kako cita, te podatke i izbacuje iz petlje.


Drugi problem koji mi se pojavljuje je kad hocu da povezem signale koje zelim da posmatram na isti graf.
Potrebno mi je da mi ispisuje process variable, set point i izlaz iz PIDa na isti graf. Ovde mi je problem to sto mi procesnu varijablu daje kao tip Dynamic data, a ove dve kao double, a Waveform Graph trazi Dynamic data. Druga stvar je sto su mi procesna varijabla i izlaz iz PIDa u opsegu od 4mA do 20mA, a SetPoint od nula pa dokle vec...