[ spezia @ 05.03.2010. 13:33 ] @
Poceo sam da ucim Engleski, tacnije ono sto sam vec radio u srednjoj kao II strani jezik.
Nabasao na jednu skriptu u kojoj je bilo 100 najosnovnijih reci. i Iznenadio sam se da sam ih vec znao ( klasika Where, time, day i sl.).
Jel ima neka skripta ili mini recnik sa fondom od 500 -1 000 reci koji se najcesce upotrebljavaju u komunikaciji.
Koliko je po vama potreban fond reci za neki klasicnan razgovor??
Ne bih da uzimam one recnike za sada, od po 100 000, jer 99 000 mi najverovatnije nece trebati. a posto sam pocetnik manje vise zeleo bih da naucim one najosnovnije reci koje se upotrebljavaju u 90% slucajeva.
Znaci neki tutorial ili vide kurs za preporuku koji ima u sebi nesto ovako i forsira. Znaci da imam rec na engleskom, kako se cita i prevod ( ali pregledno kao tabela nepravilnih glagola ili mini recnik) Ja vec imam 100 ali to je malo.
[ novatorta @ 05.03.2010. 16:44 ] @
Neka istrazivanja pokazuju da se do 3000 reci najcesce koriste u komunikaciji. Naravno, ne treba se slepo drzati te pretpostavke to je ipak statistika neka. Zavisi i za sta tebi treba engleski. Ako je za posao, pa koristis ponekad termine vezane za tvoju oblast, onda ne verujem da su te reci u tih 3000.

U svakom slucaju da se manemo brojki. Ne znam da li ti ucis samo reci? Ili ucis reci kroz tekstove? Nikad nemoj samo da ucis reci, tako se ne uci nijedan jezik. Najbolje je ili da to radis kroz lekcije i odredjene situacije: na primer situacija u restoranu, na aerodromu itd. Ili sire tematski, hrana, sport, filmovi, kao sto se radi u skoli. Zavisi koliko si vremena spreman tome da posvetis. Naravno da bi najbolje bilo upisati neki dobar kurs, ali ako si vec resen da to radis samostalno, onda mozda da probas sa ponsovim kursom. Ja sam tako krenula da ucim italijanski, ali sam malo bila lenja pa sam stala. Ali, zanimljivo da mi jos stoje neke lekcije, tih par koje sam odradila, urezane u secanje.