[ Ivan Dimkovic @ 24.03.2010. 20:27 ] @
http://yro.slashdot.org/story/...ng-Gestapo-Treatment?art_pos=9

Citat:

"Wikileaks announced on Mar 21 (via its twitter account) its intentions 'to reveal Pentagon murder-coverup at US National Press Club, Apr 5, 9am.' It appears that during the last 24 hours someone from the State Department/CIA decided to visit them, by 'following/photographing/filming/detaining' an editor for 22 hours. Apparently, the offending leak is a video footage of a US airstrike."


Hahaha, CIA shupci su se malo zeznuli, ovo ce sada da izazove Streisand efekat i lavinu PR-a na Internetu... Kako stvari stoje, poseta ce izazvati gadan backfire:

Citat:


To those worrying about us--we're fine, and will issue a suitable riposte shortly.

We have airline records of the State Dep/CIA tails. Don't think you can get away with it. You cannot. This is WikiLeaks.


:-)

WikiLeaks rulez... pokazuju koliko danasnji vlastodrsci rade na ukidanju slobode govora. No passaran :)
[ Horvat @ 24.03.2010. 20:38 ] @
ispravka:
ups,ja sam mislio samo na site da su isli,a ne fizicki da su otisli kod njih
lol za udbasku akciju
[ a1200 @ 24.03.2010. 23:47 ] @
Cekaj bre, zasto bi 'cija' to radila, pa njihova funkcija je zastita slobode i demokratije od spoljnjeg i unutrasnjeg neprijatelja...
Mora da je neka greska, ipak slobodne medije blokiraju samo diktatori - a koje treba smeniti, i doneti narodu slobodu koja vlada u USA (a kakva zaista vlada se vidi na ovom primeru)

Postaje komplikovano, boli me nesto glava ... odoh ja da gledam CNN - to je pravi slobodni medij.

...
Nego, ovi iz wikileaks-a izgleda da imaju m00da. Moja pretpostavka je da ce uskoro neko od glavnih tamo da pogine na skijanju, dozivi saobracajku, srcani udar u kadi ili nesto sl.



[Ovu poruku je menjao a1200 dana 25.03.2010. u 01:25 GMT+1]
[ laminator @ 25.03.2010. 07:46 ] @
Zanimljivo je zašto se sve ovo dešava ?

http://trueslant.com/barrettbr...-on-plan-to-destroy-wikileaks/

[ mulaz @ 25.03.2010. 07:55 ] @
Citat:
a1200
Nego, ovi iz wikileaks-a izgleda da imaju m00da. Moja pretpostavka je da ce uskoro neko od glavnih tamo da pogine na skijanju, dozivi saobracajku, srcani udar u kadi ili nesto sl.



...pa ce i to da se napise na WikiLeaksu, sa nekim popratnim dokazima (ili bar spekulacijama), i opet ce se naci novih 10 ljudi koji veriju u "The truth is out there", koji ce isto to da rade dalje. A i neko ce naci (opet) neke dokaze da je CIA pratila tog coveka :))

Mislim da bi vlast mogla da postupi na drugaciji nacin ako bi htela da se bori protiv wikileaksa.... na taj nacin dostize samo jos veci Streissand efekt :)
[ Ivan Dimkovic @ 25.03.2010. 08:00 ] @
WikiLeaks je omrazen od mnogih i samo pokazuje koliko je bitno konstantno drzati vlast pod kontrolom bilo gde.

Oni su izuzetno pozitivna pojava za drustvo uopste, jer generisu nivo strepnje kod svih koji ucestvuju u necemu nelegalnom - nikad ne znas da li u svojoj organizaciji imas nekog ko ce to lepo proslediti WikiLeaks-u :-)

Citat:
a1200
Nego, ovi iz wikileaks-a izgleda da imaju m00da. Moja pretpostavka je da ce uskoro neko od glavnih tamo da pogine na skijanju, dozivi saobracajku, srcani udar u kadi ili nesto sl.


Nece to ici, koliko mi je poznato WikiLeaks ima izuzetno puno ljudi koji ga odrzavaju i imaju gomilu tehnickih mera kako bi se distribuirao sadrzaj. Takvim potezom bi se samo jos vise popularizovao.

A da imaju m00da, imaju - nije ovo prvi put da to pokazuju :)

Primer:

Citat:

The New York Times deserves credit for having reported on the U.S. intel community’s plan to discredit Wikileaks a few days ago. More to the point, this should help to convince those who may be coming to this late to the game that, yes, this is legitimate. Our nation’s intelligence service has targeted this website for destruction, and is most likely carrying out some variant on the plan at this very moment.


Klasican Streisand efekat - kada je dospelo i do NY Times-a :-)

Inace, uvek je lepo videti crno na belo da su sve organizacije prisile prilicno slicne i da isto razmisljaju - bez obzira da li se radi o KPA u Severnoj Koreji ili US. Army... ispod slema mozga nema. Ali i bez mozga, taj "slem" je izuzetno opasan po drustvo ako se ne drzi pod strogom kontrolom javnosti.
[ Ivan Dimkovic @ 25.03.2010. 08:14 ] @
http://www.dailymail.co.uk/new...-leaking-secret-documents.html

Najjace je sto je sam izvestaj US slemova o problemu sa WikiLeaks-om procureo na... WikiLeaks :-) Hahaha... to ipak vraca veru u drustvo - ocigledno svuda ima ljudi koji i dalje misle da sloboda nije iscezla. Cak i u U.S. Army :)

Citat:

Pentagon 'is investigating Wikileaks whistleblower website leaking top secret documents

The Pentagon has been accused of spying on a whistleblower website that specialises in leaking top secret documents.

The US Army has already deemed Wikileaks a security threat to military operations.

That much is known because the online muckrakers posted the classified 2008 report from the Army Counterintelligence Center on its own site earlier this month.

The report also called for an investigation into Wikileaks to track down moles and demanded prosecutions to scare potential informants from contacting the rogue organisation.

But now Wikileaks - which won Amnesty International’s new media award last year - has issued a flurry of Tweets claiming its editors are already being investigated.

Judging from the messages, the site believes the probe is linked to its plan to make public unencrypted footage of an air strike in Afghanistan on May 7 last year that killed 97 civilians.

The Pentagon reportedly planned to release the video, but back-pedalled after it allegedly turned out to be more incriminating than at first thought.

Wikileaks has promised to reveal a ‘Pentagon Murder Cover-up’ at the National Press Club in Washington on April 5, although it hasn’t offered any further information about the event.

The most recent Wikileaks Tweets, in chronological order, read:
WikiLeaks is currently under an aggressive US and Icelandic surveillance operation. Following/photographing/filming/detaining.
If anything happens to us, you know why: it is our Apr 5 film. And you know who is responsible.
Two under State Dep diplomatic cover followed our editor from Iceland to http://skup.no on Thursday.
One related person was detained for 22 hours. Computer’s seized.That’s http://www.skup.no
We know our possession of the decrypted airstrike video is now being discussed at the highest levels of US command.
If you know more about the operations against us, contact https://secure.wikileaks.org/
We have been shown secret photos of our production meetings and been asked specific questions during detention related to the airstrike.
We have airline records of the State Dep/CIA tails. Don’t think you can get away with it. You cannot. This is WikiLeaks.
To those worrying about us – we’re fine, and will issue a suitable riposte shortly.’

The Icelandic link is thought to involve Wikileaks involvement in helping to draft legislation that would help make the country a safe haven for investigative journalists by passing the strongest combination of source protection, freedom of speech and libel tourism protection laws in the world.
[ Srđan Pavlović @ 25.03.2010. 08:19 ] @
Bice, ko sto rece malopre, padova na skijanju... :)
[ Ivan Dimkovic @ 25.03.2010. 08:26 ] @
Pa kako ih jure jos od 2008... bilo je prilika :-)

Ubistvo nekog WL clana bi samo izazvalo lavinu kontra-efekta.

Pre ce biti da ce se slemovi koncentrisati na trazenje "krtica" u sopstvenim redovima - posto odatle i dolaze sve te informacije.

Tuzno je gledati, kako danasnja ekipa politicara i vlastodrzaca u toj zemlji gazi preko osnovnih tekovina i razloga za nastajanje te zemlje...

Kao sto je Benjamin Franklin rekao:

Citat:

They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety.


I, naravno, bio 100% u pravu.
[ HarryTuttle @ 06.04.2010. 01:22 ] @
Citat:
Collateral Murder
Overview

5th April 2010 10:44 EST WikiLeaks has released a classified US military video depicting the indiscriminate slaying of over a dozen people in the Iraqi suburb of New Baghdad -- including two Reuters news staff.

Reuters has been trying to obtain the video through the Freedom of Information Act, without success since the time of the attack. The video, shot from an Apache helicopter gun-site, clearly shows the unprovoked slaying of a wounded Reuters employee and his rescuers. Two young children involved in the rescue were also seriously wounded.

The military did not reveal how the Reuters staff were killed, and stated that they did not know how the children were injured.

After demands by Reuters, the incident was investigated and the U.S. military concluded that the actions of the soldiers were in accordance with the law of armed conflict and its own "Rules of Engagement".

Consequently, WikiLeaks has released the classified Rules of Engagement for 2006, 2007 and 2008, revealing these rules before, during, and after the killings.

WikiLeaks has released both the original 38 minutes video and a shorter version with an initial analysis. Subtitles have been added to both versions from the radio transmissions.

WikiLeaks obtained this video as well as supporting documents from a number of military whistleblowers. WikiLeaks goes to great lengths to verify the authenticity of the information it receives. We have analyzed the information about this incident from a variety of source material. We have spoken to witnesses and journalists directly involved in the incident.

WikiLeaks wants to ensure that all the leaked information it receives gets the attention it deserves. In this particular case, some of the people killed were journalists that were simply doing their jobs: putting their lives at risk in order to report on war. Iraq is a very dangerous place for journalists: from 2003- 2009, 139 journalists were killed while doing their work.


http://collateralmurder.com/



Evo kako americki heroji uvode "slobodu i demokratiju" u Iraku. Njima jos nema ko da sudi, tako da nema frke, ovo je samo kolateralna steta.
Wikileaks je zbog ovoga bio na meti CIA.
[ Ivan Dimkovic @ 06.04.2010. 09:03 ] @
Yep, svaka cast WikiLeaks-u. Zbog njih, ovakve stvari nece nestati vec ce pre ili kasnije biti problem za USA. Zato se USA vojska i trudila da ih sakrije po svaku cenu.
[ maliradojca @ 06.04.2010. 10:21 ] @
Ovakvi mozgovi iz "Collateral Murder" su ubijali ljude u Srbiji i Crnoj Gori 99, naravno zbog demokratije.
Bombardovna je kolona Albanaca negde blizu Peci(koliko se secam) koja je bila svadbena povorka, ubijeno je tada oko 60-70 ljudi. Pilotu se ucinilo da je to bila vojska u konvoju.
[ Ivan Dimkovic @ 06.04.2010. 10:31 ] @
Da... i najmodernije oruzje je i dalje - oruzje, i ubija i potpuno nevine ljude na kraju. Da ne pricamo o tome da je iskljucivo na ljudskoj proceni da li je neko "nevin" ili "nije" - a ljudi... grese a mogu biti i zli.

U Pakistanu svako malo njihovi UAV-ovi roknu civile.

Ono sto WikiLeaks radi je velika usluga celom covecanstvu, i njihovu velicinu ne mogu svi da shvate. Sada kada su stvari dosle na videlo, one nikad nece nestati. Pentagon nece moci da spinuje pricu kako zele, posto sada dokaz moze da vidi svako.

Tacno, vrlo je malo verovatno da ce danas neko odgovarati zbog toga... ali polako, stvari se samo nagomilavaju, i sto je vise ovakvih stvari u javnosti nekim bolesnim mozgovima ce biti teze da prodaju pricu o "pametnim bombama" i "borbi protiv terorizma" koja se vodi kroz ubijanje ljudi na svadbama i drzanje vojske u nekim vukojebinama.

Ti isti mozgovi su ujedno i najveci neprijatelji demokratije i ljudskih sloboda... to su isti mozgovi koji bi da prisluskuju sve ljude bez sudskog naloga, da zatvaraju bez prava na advokata zbog "patriot act-a" ili da skeniraju sve ljude sa X-ray skenerom na aerodromu...

Citat:

All that is necessary for the triumph of evil is that good men do nothing (Edmund Burke)


[ a1200 @ 06.04.2010. 14:45 ] @
Sta ti je Ivane? :)
Pocinjes da me zabrinjavas, mislim, kao da sam ja pisao odgovor (ili barem slicno :))...
[ zus @ 06.04.2010. 23:30 ] @
..."Šon Tarner, portparol centralne komande SAD, tvrdi da je ubrzo nakon incidenta o kome je reč bila sprovedena istraga, koja je ustanovila da pripadnici vojnih snaga SAD nisu bili svesni prisustva novinara i da su verovali da dejstvuju protiv naoružanih pobunjenika. "Žalimo zbog gubitka nedužnih života, ali o ovom incidentu je odmah sprovedena istraga i nikad nije bilo pokušaja da se neki aspekti intervencije prikriju", kaže Tarner."...

http://vesti.krstarica.com/?ru...7&mesec=04&godina=2010
[ HarryTuttle @ 07.04.2010. 03:32 ] @
Citat:
NATO admits guilt in Afghan slayings
Published 06 April, 2010, 18:11

NATO spokesmen have admitted culpability in the Feb. 12 deaths of five members of a family, including two pregnant women and a respected law enforcement official.

NATO officials have admitted that there was a cover-up in the death of three women and two Afghan law-enforcement personnel in Khataba, Afghanistan on Feb. 12. Troops initially claimed that the victims died before the raid. A spokesman from Gen. Stanley McChrystal’s headquarters said that the women were found tied up, gagged and already dead. However, on April 5, NATO Spokesman Lieutenant-Colonel Todd Breasseale said that the women died as a result of troops firing at the men.

The investigation into the incident shows that in addition to killing the women, soldiers attempted to cover up the deaths by digging bullets out of the bodies and washing them with alcohol.

“The original story that these women died in honor killings was shown to be a lie,” said journalist David Lindorff, who reported on the story. “I think what we’re seeing is them running death squads, going into these villages looking for Taliban. We never would have heard about it if they had found Taliban.”

Lindorff says that the implications for US operations in the country are serious.

“Every time you do an attack and kill innocent people, you’re going to have relatives who are really angry, and the Afghan culture is a culture of revenge so this is going to be a bad thing for the US military,” said Lindorff.

"US forces are definitely under more pressure to limit civilian casualties – trying to limit night raids, trying to limit airstrikes. There is an effort to try and behave in a way that makes international forces more appealing to regular Afghan people,” said Jerome Snarkey, a correspondent for the Times of London based in Kabul. “But there is still a sharp edge to the US forces here. Night raids are still taking place every week and the inevitable result of these operations is civilian casualties.”

http://rt.com/Politics/2010-04-06/nato-afghanistan-deaths.html

Još kolateralne štete? Jbg. "sloboda" nema cenu (posebno kad "greške" ne mogu da se sakriju).
[ milivoje t @ 07.04.2010. 19:10 ] @
Ovo je strahotna egzekucija.
Setio sam se slucja Racka koji je bio povod za bombardovanje Jugoslavije '99. u cemu je razlika ?Pa ovi to isto rade i jos gore. Na kraju snimka taj pilot raketira protivtenkovskim raketama zgradu u koju je navodno usao naoruzan covek. Sravnise zgradu sa zemljom, a u njoj zivele tri porodice sa decom, pobijeni slucajni prolaznici.

Da postoji neka sila kao Ujedinjena Marsovska Alijansa i kaze zbog pocinjenog zlocina u Iraku izvrsicemo preventivno humaitarno laserovanje vojnih objekata i vojske USA, to bi bila prava stvar, ovako nikom nista.
[ a1200 @ 07.04.2010. 19:43 ] @

Doaha 5 years old at the hospital after the attack on her fathers mini-van.


Sayad 10 years old at the hospital after the attack on his fathers mini-van.

http://collateralmurder.com/en/resources.html

Izjava pilota kad su mu trupe na zemlji rekle da su ranjena deca:
"Well it's their fault for bringing their kids into a battle."

Otac im je bio u kombiju, poginuo je, ziveli su od taksiranja (tj. kombi im je bio jedini izvor prihoda).

NO COMMENT
[ mmix @ 07.04.2010. 20:59 ] @
Pa rat je za neke postao video igrica, zato im je tako i lako da upucaju nekog na smrt sa velike daljine, isto su to radili od ranih teen godina u raznim igraonicama. komentari koje oni izvaljuju su identicni onima koje cujem kad prolazim pored lokalne igranice dok klinci pice countera ili nesto slicno. Sad, sto slika nije vise render vec live feed, jbg rodili se u pogresnoj zemlji
[ CONFIQ @ 07.04.2010. 21:58 ] @
Jako mi je cudna cela ova situacija sa "Collateral Murder", zar ne mogu da instaliraju bolje kamere sa vecim zoom-om da prepoznaju RPG/Kalasnjikov kako treba? :(
Zasto su pucali u kombi uopste? Zar im se ne isplati da prate kombi gde ide pa onda da provere?

Sdruge strane, zasto novinari nisu imali slemove i pancire sa "TV" znakom?
Kakav hebani vozac dolazi prvi na mesto dogadjaja sa dvoje dece ?

Cela situacija je fucked up...


Svaka cast WikiLeaks-u na artiklu!
[ a1200 @ 07.04.2010. 23:33 ] @
Bagdad nije pust grad, vec ljudi idu na posao, rade pijace, prodavnice, bolnice itd. Zamisli da ti vozis kola i skrens u 29 Novembra, kad tamo brdo tela, nenaoruzani covek zapomaze - trazi pomoc... prvo sto bi pomislo je da je pukla bomba, sto je redovna pojava tamo. Covek je stao i hteo da pomogne, a onda su ga ovi trigger happy likovi izrsetali - sve sa decom. Sta je u njihovim glavama to samo oni znaju.


Kamere na apacima su extra, gadjaju tenkove kilometrima udaljene (to mu je i primarna namena)... ovaj video je losheg kvaliteta/niske rezolucije. Da su hteli da obrate paznju, videli bi da nije rec o teroristima. I drugo, zar zbog dvojice potencijalnih terorista treba ubiti 15 civila oko njih? Treba gaziti lesheve i smejati se?
[ CONFIQ @ 08.04.2010. 20:11 ] @
Citat:
a1200: Bagdad nije pust grad, vec ljudi idu na posao, rade pijace, prodavnice, bolnice itd. Zamisli da ti vozis kola i skrens u 29 Novembra, kad tamo brdo tela, nenaoruzani covek zapomaze - trazi pomoc...


Cela poenta je da vozac nije vozio u 29 Novembru!
Ako imas 2 dece u kolima i dolazis prvi na mesto dogadjaja u Bagdadu jednostavno ne zastajkujes! Naravno da ovakav zivot nisu birali Irakcani ali hebote malo pameti u glavu!

Citat:
Kamere na apacima su extra, gadjaju tenkove kilometrima udaljene (to mu je i primarna namena)... ovaj video je losheg kvaliteta/niske rezolucije.

Pa da, nista od ovoga se ne bi desilo da su imali kamere sa boljim kvalitetom ili boljom rezolucijom! To je ono sto sam ja tvdio.

[ Ivan Dimkovic @ 08.04.2010. 20:16 ] @
Sigurno pilot uopste nije ni razmisljao o mogucnosti da ce video-feed da se pojavi na internetu i da izazove skandal.

"Rules of engagement" su verovatno bili u fazonu "ako ti lici na teroristu, pucaj - pa onda proveravaj". Verovatno su ove stvari promenili posto su skontali da imaju "krtice" u svojim redovima.

Ne treba zaboraviti i da piloti u USA cesto koriste amfetamine radi budnosti koji menjaju svest... Ako se tome doda fakat da je kadar koji ide u armiju obicno sa dna drustvene lestvice i da ima svakojakih psihoa... eto ti odlicna kombinacija za ovako nesto :(

Lepo kaze ona stara izreka "ispod slema mozga nema"...

Ono sto je dobra stvar u celoj prici je da je USA vojska ukapirala da "hi tech" ne radi samo u njihovu korist, vec da sada i njih mogu da posmatraju - i to ne spijuni vec potencijalno ceo svet.
[ a1200 @ 08.04.2010. 21:11 ] @
@CONFIQ
Da, upravu si, verovatno je vozac trebao da predje preko lesheva da bi proshao ulicom. I da, pamet u glavu, kad npr. pukne bomba u iraku, nemoj slucajno da je neko pomogao ranjenim NENAORUZANIM ljudima koji leze po ulici (civilima) - jer mozda nije bomba u pitanju, vec apac koji je pucao iz ko zna kog razloga sa par kilometara udaljenosti (dakle jedva ga vidis), sa pilotima koje boli K* da li si civil i koje su tvoje namere... a municije ima na pretek.

Nego, video je loshe rezolucije - sto ne znaci da je to rezolucija koju gleda pilot u kokpitu - sta vishe gotovo 1000% da to nije ta rezolucija (jer je rezolucija ovog videa tesko sr*nje, loshija od CCTV sa buvljaka, a btw. imas na netu i boljih videa sa americkih apacha).
[ Isak666 @ 21.08.2010. 16:56 ] @
Ko ne plati na mostu, platice na cupriji jbg.

Citat:
Švedske vlasti izdale su nalog za hapšenje osnivača sajta "Vikiliks" Džulijana Asanža zbog sumnje u silovanje i zlostavljanje, prenosi "Gardijan".

Nalog je izdat kasno sinoć, saopštila je portparolka kancelarije tužioca u Štokholmu.
Ona je navela da bi Asanž trebalo da kontaktira švedsku policiju radi ispitivanja povodom optužbi za zlostavljanje i silovanje u dva odvojena slučaja.


Asanž je porekao optužbe, koje je prvi objavio švedski tabloid "Ekspresen", preko naloga "Vikiliksa" na blogu "Tviter". On je ukazao da su te optužbe povezane sa objavljivanjem gomile američkih vojnih dokumenata o ratu u Avganistanu na "Vikiliksu", a u saradnji sa "Gardijanom" i još dva lista.

"Optužbe su neosnovane i njihovo objavljivanje u ovom trenutku je duboko uznemirujuće", napisao je Asanž.
Njegove ranije poruke na "Tviteru" ukazuju da su optužbe deo prljave kampanje protiv osnivača "Vikiliksa", koji je žestoko kritikovan od strane Pentagona.
"Ekspresen je tabloid. Švedska policija nije kontaktirala nikoga. Nepotrebno je reći, ovo je skretanje pažnje. Upozoreni smo da očekujemo prljave trikove. Sada imamo prvi", navedeno je.


Prošlog meseca "Vikiliks" je objavio oko 77.000 tajnih dokumenata američke vojske o ratu u Avganistanu. Američke vlasti su to kritikovale, navodeći da bi to moglo da ugrozi živote vojnika NATO i doušnika u Avganistanu.
Asanž je poručio da "Vikiliks" namerava da objavi još 15.000 dokumenata u sledećih nekoliko nedelja, što je Pentagon osudio i zahtevao brisanje svih podataka sa sajta.


Asanž, građanin Australije, boravio je prošle nedelje u Švedskoj kako bi se prijavio za dobijanje izdavačke dozvole i osigurao da sajt, koji ima servere u Švedskoj, može da iskoristi sve prednosti švedskog zakona o zaštiti takvih aktivnosti.


http://www.blic.rs/Vesti/Svet/...Vikiliksa-optuzen-za-silovanje
[ Ivan Dimkovic @ 21.08.2010. 17:02 ] @
Osecam da ce se jako brzo na njegovom racunaru naci... CHILD POOOORN!!!!! THINK OF CHILDREN!

Pitam se koliko li je love dobila zena koja je navodna ostecena strana ovde da tvrdi da je napadnuta ;-) Svedska je, takodje, vrlo vrlo zanimljiv izbor destinacije posto je IMHO Wikileaks radio planove da u Svedskoj postanu registrovani za nesto, kako bi ih stitio lokalni zakon koji je vrlo naklonjen novinarima.... :-))

Mada, moram priznati, dobra strategija napada na WikiLeaks - posto je lik obezbedio sebi osiguravajucu polisu protiv nekog ubistva ili zatvaranja sa objavljivanjem onog "insurance policy" fajla koji sadrzi ko zna sta (i zbog toga verovatno niko iz USA vojnih esalona nije lud da ga rokne), ide se na taktiku da se potpuno diskredituje tako sto ce biti optuzen za silovanje... cudi me kako nisu odmah presli na pedofiliju, posto je to obicno najlepljivija optuzba koja je drustveno-gledano najgora... :)

Zanimljivo je sve ovo - pitam se da li taj lik ima m00da od celika ili je najobicniji ego manijak... Do ovog poslednjeg sukoba sa USA vojskom i CIA-om zbog gomile dokumenata koje je poslao novinskim agencijama je ono prvo bilo verovatno, medjutim posle nekih njegovih izjava i cele ove akcije sa hiljadama dokumenata mi se pre cini da je u pitanju ego manijak....

Opet, sta god da je, ovakve stvari su neophodne za odrzavanje demokratskog sistema.

- Gde se ljudi boje vlasti, to je diktatura
- Gde se vlast boji ljudi, to je slobodna drzava
[ Isak666 @ 21.08.2010. 17:18 ] @
Svedjani odbacuju tvrdnje.

Citat:
The Swedish Prosecution Authority website said chief prosecutor Eva Finne had come to the decision that Julian Assange was not subject to arrest.

In a brief statement Eva Finne said: "I don't think there is reason to suspect that he has committed rape."

The website said there would be no further immediate comment.

Earlier, Karin Rosander, communications head at Sweden's prosecutors' office, said there were two separate allegations against Mr Assange, one of rape and the other of molestation. She gave no details of the accusations. She said that as far as she knew they related to alleged incidents that took place in Sweden.


http://www.bbc.co.uk/news/worl...terfeed&utm_medium=twitter

Imam utisak da ce uskoro opet nesto slicno citati.
[ Shadowed @ 21.08.2010. 22:01 ] @
O, Ivane, i ti poceo sa teorijama zavere
[ maliradojca @ 21.08.2010. 22:18 ] @
Nemoj da ga zezas. Ako se Ivan naljuti ima da nam syebe The Matrix, i sta posle da radimo?
[ a1200 @ 21.08.2010. 22:32 ] @
Svakom iole inteligentnom coveku je jasno ko i zasto stoji iza price o "silovanju"... izgleda da je plan "poginuo na skijanju" zamenjen totalnom moralnom i drustvenom diskreditacijom... odnosno kad zavrshe sa njim, mrzece ga i rodjena majka :).

Jbg, covek se usudio da objavi istinu i kvari planove i interese mocnih. Za mene je on heroj... a da je lud, lud je, jer glup sigurno nije i zna sa kakvim sljamom ima posla.
[ Ivan Dimkovic @ 21.08.2010. 22:43 ] @
Izgleda im je i ovaj plan prs'o - posto je Svedska upravo povukla optuznicu... bice da je bio placen neki nizi ispod ministarke, ali je situacija ocigledno eksplodirala mnogo vise nego sto su mislili :)
[ barakuda111 @ 22.08.2010. 08:46 ] @
^ Do nekog sledeceg puta :)

Ma dok on ima podrsku naroda nece moci da ga ukaljaju mocnici zato sto ce narod znati tacno o cemu se tu radi. Jedina opcija je da ga likvidiraju ali posto se obezbedio onom polisom male su sanse.
[ Shadowed @ 22.08.2010. 11:20 ] @
Jos jedan ili dva ovakva pokusaja pa moze i zaista da uradi nesto pa da se vadi kako mu smesta CIA ;)
[ Wi-Fi @ 22.08.2010. 11:27 ] @
[ danijell @ 22.08.2010. 16:47 ] @
Jeste da se sa insurance fajlom osigurao. Da ga ne smakne neko sa zapadne strane, ali možda je sada zanimljivije drugoj strani da ga "ukloni". Više štete bi napravila neka teroristička organizacija ako bi ubili Džulijana Asanža nego da izvrši bombaški napad na neku ambasadu ili sl. Njegova smrt bi bila povod za otključavanje fajla, a dok se sazna ko je to uradio...
Mislim da će ga bezbjedonosne strukture USA zbog svoje sigurnosti morati čuvati. Opasnu igru igra. Meni izgleda i da ima m00da od celika i da je ego manijak :)
[ Ivan Dimkovic @ 22.08.2010. 17:05 ] @
Sve u svemu - lik se definitivno uvalio u podeblje sr*nje, ali posto je sam to hteo ne moze da kaze da je u pitanju nepravda :-)

[ marko37 @ 23.08.2010. 01:35 ] @
A mi malo paranoičniji bi mogli da kažemo da je ovo možda i deo strategije da se od Džulijana napravi neki predvodnik "kontraša", a on radi za snajku od prvog dana.
Mislim, odjednom mu je u krilo upala gomila dokumenata. "Smear campaign" je previše providna i neubedljiva, a ipak su u pitanju eksperti za tako nešto.
[ barakuda111 @ 23.08.2010. 11:59 ] @
Nije mu nista odjednom upalo u krilo i oni se trude da koliko je god to moguce potvrde podatke koje objavljuju.

Neznam da li je bio ovaj snimak ovde, ali vredi pogledati http://www.youtube.com/watch?v=HNOnvp5t7Do
[ Ivan Dimkovic @ 23.08.2010. 12:37 ] @
@marko37,

Naravno da uvek postoji mogucnost da je doticni lik nekakav "CIA agent", medjutim poenta WikiLeaks-a nije u pojedincima, vec u tehnickom sistemu koji omogucava whistleblower-ima da objave podatke bez bojazni da ce neko uspeti da ih locira na osnovu samog objavljivanja.

To + Wikileaks aktivno lobira i pomaze usvajanju zakona koji bi potpuno zastitio novinare i whistleblowere na Islandu.

Sve u svemu, Wikileaks je i te kako pozitivna stvar koja omogucava ljudima koji imaju savest i kojima je ta savest bitnija od "line of duty" da podatke objave, i da ti podaci budu dostupni velikom broju citalaca.
[ Isak666 @ 24.10.2010. 00:07 ] @
Jos par tisuca stranica http://www.b92.net/info/vesti/..._category=78&nav_id=467317

Btw
Citat:
The Wikileaks Iraq war logs provide us with a unique picture of every death in Iraq. These are those events mapped using Google Fusion tables


http://www.guardian.co.uk/worl...t/23/wikileaks-iraq-deaths-map

Hebeno mesto za zivot.
[ pri3rak @ 24.10.2010. 00:13 ] @
Bogami njhova pozicija iz koje kritikuju druge za ratne zlocine svakim danom dobije sve vise na moralnom uporistu
[ a1200 @ 24.10.2010. 00:27 ] @
Treba obavstiti Evropski sud za ljudska prava u Strazburu... mozda ovo ima veci prioritet od otkazivnja neke gay parade u moskvi, u svakom slucaju ocekujem brzu reakciju i kaznu...
[ Isak666 @ 24.10.2010. 00:43 ] @
Jos nam samo SAD fale u Savetu Evrope ;)

[ Srđan Pavlović @ 24.10.2010. 00:54 ] @
"Savetuju" oni Evropu, nemojte da se brinete :)
[ Bubnjar2 @ 24.10.2010. 01:44 ] @
Citat:
Srđan Pavlović: nemojte da se brinete


Ja se najvise brinem zbog jedne stvari - koliko smo mi u Srbiji ozraceni od njihove radioaktivne municije?
[ Srđan Pavlović @ 24.10.2010. 01:45 ] @
Pa kupi merac radioaktivnosti pa meri sam.
[ Bubnjar2 @ 24.10.2010. 01:50 ] @
Zar ima i to da se kupi? A gde da kupim i koji je proizvodjac pouzdan?

edit: na pp da ne bude reklama (ustvari da ne razgrabe drugi a ja da ostanem bez meraca )

edit 2: Probao sam da pronadjem na Google, al indeksira svaka mu cast, ovo Srdjane sto si ti napisao je odma' indeksirao i izbacio na prvu stranu:



edit 3: Meni ocigledno bas dosadno.

[Ovu poruku je menjao Bubnjar2 dana 32.13.0000. u 25:61 GMT+48]


[Ovu poruku je menjao Bubnjar2 dana 24.10.2010. u 03:10 GMT+1]
[ Srđan Pavlović @ 24.10.2010. 03:20 ] @
http://en.wikipedia.org/wiki/Geiger_counter

Kupuj dok se nije razgrabio.
[ mmix @ 24.10.2010. 08:39 ] @
Sta si se ozracio, ozraico si se, sad ga sigurno neces otkriti brojacem

http://www.wise-uranium.org/dissbk.html#SERBIA
[ M-84 AB1 @ 24.10.2010. 09:43 ] @
Da li je realno da tako iskopaju i neke materijale vezana za bombardovanje '99?

POZ
[ Pirossi @ 24.10.2010. 10:12 ] @
jeste.
sve se polomiše.
[ Ankalagon the Black @ 24.10.2010. 12:03 ] @
[ nerodimac @ 24.10.2010. 14:14 ] @
Mislim da je Anna Chapman najvise odgovorna za ovo "curenje" informacija :D

[ barakuda111 @ 27.10.2010. 12:00 ] @
CNN interview

http://www.youtube.com/watch?v=aoKcOOYFszs

Izmedju ostalih stvari zanimljivo je kakvu su pozadinu namestili iza Julian-a, mracna sa "spooky" crvenom bojom, a iza reporterke ujednacene boje, bela pozadina.
[ Isak666 @ 27.10.2010. 12:07 ] @
Je l' ima intervju u txt formi, posto ne mogu da slusam dugo taj njegov smekerski bas vokal :D
[ barakuda111 @ 27.10.2010. 12:28 ] @
Heh...
Traje vrlo kratko, CNN reporterka se ponasala kao najgori tabloid, umesto da postavlja pitanja o smrti onolikih neduznih civila, ona ga uporno okretala ka njegovom privatnom zivotu.
[ Ivan Dimkovic @ 27.10.2010. 13:32 ] @
To je problem svih novinara na zalost - juri se senzacija jer senzacija povecava tiraz/gledanost, a neki tamo neduzni zivoti u Iraku odavno nisu vise senzacija...

Na zalost.

Inace, poslednji leakovi su gadan PR debakl za Pentagon, jer su otkrili da je situacija u Iraku, zapravo, ista kao za vreme Sadama (rokanje neduznih civila od strane vojske, i sl...) i da USA vojska nista ne radi po tom pitanju (sve istrage se zaustavljaju pod izgovorom "sta nas bole dupe").

Nece to nesto ostetiti imidz Pentagona i njihovih "sokolova" (koji je GWB odavno uspeo da sroza na najnize grane u modernoj istoriji) ali ce svakako ostati za istoriju, bas kao i masakri u Vijetnamu.
[ Ankalagon the Black @ 28.10.2010. 14:46 ] @


:)
[ Izvoljski @ 28.10.2010. 16:07 ] @
cnn i jeste tabloid, to je najveci novinarski trash.
[ Wi-Fi @ 05.11.2010. 15:49 ] @
Braca Rusi upozoravaju:
Citat:
"It's essential to remember that given the will and the relevant orders, [WikiLeaks] can be made inaccessible forever," the anonymous official told

http://www.time.com/time/world/article/0,8599,2028283,00.html
http://themoscownews.com/comments/20101101/188173813.html
[ a1200 @ 05.11.2010. 17:33 ] @
Kakva glupa izjava . Samo Rusi mogu tako sebi da skoce u usta .

Sad recimo Ameri mogu da ga ozrace, likvidiraju na Ruski nacin, i ceo svet ce opravdano tvrditi da je to uradila Rusija ...

Nadam se samo da su mu oni enkriptovani fajlovi koje koristi kao osiguranje, zaista dovoljno vredni, jer izgleda da on jedini objavljuje istinu o svima - a to je mnogo nezadovoljnih bezbedonosnih tipova, i ljudi iz senke... kojima kvari planove...

Definitvno je lud, vishe se ne zna se ko ce prvi pokusati da ga ukloni...
[ Ivan Dimkovic @ 05.11.2010. 18:26 ] @
Ma ja mislim da Rusi vole da prete eto tako da se samo zna da su baje i to je to.

Prakticno ne vidim razlog zasto bi se FSB uopste uzbudjivao oko bilo kakvih leak-ova.

A taj lik ocigledno jeste lud - sama ideja WikiLeaksa je odlicna, ali to njegovo licno eksponiranje, sazivanje konfi za stampu i dizanje tenzija sa "uuuu ala ce da prsti sad kad objavim nove dokumente" samo pokazuje da nesto ocigledno nije u redu sa tim likom - neki egomanijak verovatno.

Btw, vec se suska da se WikiLeaks cepa tj. da ce se pojaviti novi WL koji ce se sastojati od nekih starih WL saradnika, jerbo je nekima u WL ekipi ocigledno prekipelo da trpe ovog egocentrika.
[ ljuba.micic @ 05.11.2010. 18:42 ] @
.....Neke osnovne informacije koje se mogu pronaći o Vikiliksu glase da je ovaj sajt osnovan 2006. god. od strane brojnih kineskih disidenata kao i novinara iz Amerike, Azije, Evrope, Australije i Južne Afrike....
....Asanž, matematičar i programer, je tokom osamdesetih godina usled “hakerskih aktivnosti” imao problema sa Vladom Australije.... Stvarno lujka kao i svi matematičari-programeri!
http://www.nspm.rs/savremeni-s...ks-oslobodio-duha-iz-boce.html

CIA posetila WikiLeaks... da se dogovore o novim koracima....


[ Ivan Dimkovic @ 05.11.2010. 19:02 ] @
WL nije samo sajt, vec mnogo mnogo vise od sajta - WL je platforma za anonimni "whistleblowing" tj. kriptografski siguran mogucnost curenja informacija o drzavnim tajnama (koje se danas cesto koriste za sakrivanje krsenja zakona od strane drzave) koji omogucava do sada nevidjeno brzo i sigurno deljenje takvih informacija sa javnoscu.

Na zalost, u trenutnom fokusu je samo mali deo aktivnosti i ciljeva WL-a i zato postoje mogucnosti da se WL pocepa jer neki ocigledno ne zele ovakvu vrstu fokusa javnosti... Velika slika je jos daleko zanimjivija od dokumenata koji trenutno cure.

WL ne moze garantovati za krajnje namere onih koji su delili dokumente - to mu nije ni cilj. I to je upravo ono u sta ih neki sada pokusavaju ugurati - WL moze samo da bude tehnicka platforma za ljude da se osecaju sigurno ako primete da nesto nije u redu u njihovoj organizaciji i ako zele to da podele sa svetom.
[ a1200 @ 05.11.2010. 22:09 ] @
Citat:
Svet
Osnivač „Vikiliksa” razmišlja o političkom azilu
Džulijan Asanž na konferenciji za štampu, 4.11. (foto Beta AP)

ŽENEVA - Osnivač vebsajta „VikiLiksa” (WikiLeaks) Džulijan Asanž, australijski državljanin, izjavio je danas u Ženevi da će možda zatražiti politički azil od Švajcarske i u tu zemlju preseliti svoj vebsajt da bi bezbedno radio.

Asanž je u intervjuu za švajcarsku televizijsku stanicu TSR rekao da ozbiljno razmišlja o nastavku rada u neutralnoj Šajcarskoj.

Osnivač „VikiLiksa” boravi u Ženevi gde bi trebalo da govori u Ujedinjenim nacijama danas kada se, takođe, očekuje da Savet UN za prava čoveka objavi izveštaj o stanju ljudskih prava u Sjedinjenim Američkim Državama, javlja Rojters. „VikiLiks” je nedavno u nekoliko navrata razbesneo SAD objavljivanjem više desetina hiljada poverljivih vojnih ratnih izveštaja iz Avganistana i Iraka. Samo u julu je objavljeno oko 77.000 dokumenata o ratu u Avganistanu, uključujući izveštaje sa terena, obaveštajne prikaze i same akcije američkih snaga.

Dokumenta koja je objavio nisu se ticala samo SAD, već i drugih država, na primer Rusije i Libana, navodi Rojters.

Asanž je u međuvremenu pokušavao da svoj vebsajt preseli u druge zemlje i zaštiti dalji rad. Obraćao se nedavno Švedskoj, ali su mu tamošnje vlasti uskratile gostoprimstvo. Tamo je čak saslušavan za uznemiravanje, osumnjičen za silovanje i podvrgnut istrazi, mada on negira optužbe.

Asanž se obratio i vlastima u Vašingtonu pozivajući ih da detaljno istraže šta su radili njihovi vojnici u Iraku i u Avganistanu umesto što vrši, kako je rekao, „agresivnu istragu” u vezi njegovog vebsajta. „SAD su u velikoj opasnosti da izgube svoj put”, rekao je Asanž na konferenciji za novinare u Ženevi.

Američka delegacija u Ženevi je istakla da su SAD otovorene za poštenu kritiku načina na koji sprovode ljudska prava, uključujući rasnu dikriminaciju i politiku borbe protiv terorizma, navodi Rojters. „Jedina istraga za koju ja znam, a koju su pokrenule SAD je prema nama, u vezi mogućih naših izvora unutar američke armije”, rekao je osnivač „VikiLiksa” novinarima u Ženevi.


http://www.politika.rs/rubrike...lja-o-politickom-azilu.sr.html
[ Ivan Dimkovic @ 06.11.2010. 14:33 ] @
Citat:
a1200
ŽENEVA - Osnivač vebsajta „VikiLiksa” (WikiLeaks) Džulijan Asanž, australijski državljanin, izjavio je danas u Ženevi da će možda zatražiti politički azil od Švajcarske i u tu zemlju preseliti svoj vebsajt da bi bezbedno radio.


1. WikiLeaks nije "njegov" websajt, cova se ocigledno mnogo uziveo, zbog toga ce vrlo brzo WL da se pocepa

2. WikiLeaks nije samo sajt vec kompletna platforma (objasnih gore vec)

Ovaj lik postaje stetan pre svega za WikiLeaks - verovatno ima kompleks mesije, i to sada polako pocinje da puca po savovima.

A ta prica o azilu - ne postoji teorijska sansa da mu Svajcarska izda azil, to je potpuno smesno i pomisliti - pre svega, ne postoji nikakav osnov za izdavanje azila ovom coveku i predstavljalo bi pljuc u lice svim ljudima koji zaista imaju potrebu za azilom + Svajcarska je zemlja koja ne mirise puno spijunazu jer su upravo prosle godine i sami bili zrtve ogromne stete po svoje firme (banke) zbog curenja dokumenata na kojima su izlistani vlasnici racuna u svajcarskim bankama - jeste, jedva cekaju ovakvog lika :)
[ a1200 @ 06.11.2010. 15:23 ] @
Ma ja mislim da su novine krive za tu pricu "njegov site"... tj. morali su da nadju "glavnog" kako bi im vesti bile zanimljivije, jer prost narod ocekuje "velikog vodju" iza cele price... Ja ne mislim da je on u tom fazonu... pre je to verzija za javnost koja verovatno nema veze sa mozgom.

Da ga pritiskaju na sve moguce nacine, to je sigurno, videcemo koliko ce jos moci da izdrzi - nadam se jos duuuugo, dugo... nek' se znoje malo
[ Ivan Dimkovic @ 06.11.2010. 15:28 ] @
Problem je u feedback efektu - novine su pronasle "vodju", a "vodja" se sada i nalozio da stvarno jeste vodja zbog novostecene slave, sto se jako lepo vidi iz njegovih izjava i konfi za stampu.

Ja sam prilicno siguran da ce WL puci na vise delova, tj. da ce originalna ekipa koji nisu ovako zamisljali svoj rad napraviti "novi stari" WL koji jednostavno radi posao bez personifikacija i ulazenja u nepotrebnu zizu javnosti....
[ Ivan.Markovic @ 06.11.2010. 18:40 ] @
Citat:
Ja sam prilicno siguran da ce WL puci na vise delova, tj. da ce originalna ekipa koji nisu ovako zamisljali svoj rad napraviti "novi stari" WL koji jednostavno radi posao bez personifikacija i ulazenja u nepotrebnu zizu javnosti....


Nepotrebno u ovom slucaju ne postoji, WikiLeaks treba i mora da bude pominjan svuda pa makar i na ovaj nacin prikazivanja Džulijan-a kao vodje. Mada ne verujem da je lik ego manijak pre bih rekao da je preuzeo veliku ogovornost na sebe.