[ Flo33 @ 27.04.2010. 02:50 ] @
Pozdrav svima,

imam pitanje, možda je i glupo, ali glupo je samo ne pitati kad ne znaš.

Nadjem neki .exe u nekom folderu gde sam držao sitne instalacije koje mi zatrebaju ponekad. I kako mi je bila nepoznata rekoh da vidim šta je (naravno skenirao sa avast!5) kliknem 2 puta, i onaj kružić kod strelice miša se okrene par puta, i ništa. Ajde to, nego i taj .exe fajl nestao!

E, sad moje pitanje je šta je to? Virus? Koristim win7 ultimate 64 od početka uz kombinaciju avasta i spybot-a i nikada nisam imao ni najmanji problem, i voleo bih tako da ostane.

Napominjem da sam laik što se zaštite tiče, i da nisam ni zapamtio ime tog .exe-a. Čak nemam ni ideju otkud u tom folderu.

Znam da su podatci oskudni, samo me brine to nestajanje fajla. Nisam primetio ništa neobično na računaru, i restart sam odradio da vidim hoće li se pokrenuti sa boot-om.
[ goran9888 @ 27.04.2010. 09:01 ] @
U svom objasnjenju problema nam izneo nikakve podatke o tom exe file-u, tako da ne mozemo da znamo da li je bio u pitanju malware ili ne.
Sledeceg puta, kada imas sumnjivi file, proveri ga na http://www.virustotal.com/ ili bar zapamti naziv i velicinu file-a.
[ Flo33 @ 28.04.2010. 23:32 ] @
U slučaju da se nekome desi, na rebootu pokazuje nedostajući dll pod nazivom sshnas21.dll koji je skinut sa adobe updateom. Uklonio sam ga pomoću malware bytea.

Citat: