[ NoAngel @ 07.05.2010. 21:29 ] @
E sad verovatno ima na sajtu vec nesto o ovome,ali ja bih bio zahvalan da mi ne obrisu ovaj post jer verovatno mnogima ce pomoci.

Da pocnem,znaci ja sam totalni pocetnik oko web dizajna (ne znam ni sta to znaci ustvari i da li sam to dobro rekao uopste)Znaci zamolio bih sve osobe koje se razumu i koji zele pomoci drugim ljudima da razumeju kako poceti sa web dizajnom.
Sedim za racunarom iz dosade i ni sam ne znam sta da radim sa njim,pa mi palo napamet (ajde nesto kkorisno da radim)pa sto da ne i najvise mi se se svidelo na prvi pogled izrada web sajta,ali ima jedan problem NEMAM POJMA kako poceti pa bi zamolio publiku da mi pomogne.
Prvo me interesuje koji su najbolji i najlaksi programi za izradu web sajta,kako oni rade i sta oni konkretno rade,sta je potrebno da znam odakle da pocnem da li je potrebno da znam i neki graficki program da koristim ako jeste koji,kakve vrste sajtova postoji.Sva ova pitanja me interesuju ali nemam pojma sta i kako koji radi da li je bolje odraditi u flash animaciji sajt ili samo neki obican.
Pa ako neko ima volje da pomogne bio bih mu jako zahvalan!
[ snake_master @ 08.05.2010. 01:12 ] @
Jeste da je dosta pisano na ovu temu, ali hajde da opet rezimiramo:


Postoje dva-tri dela u izradi web sajtova:

Prvi: backend programiranje - web programiranje i web aplikacije. Programiranje web sajtova - to je sve ono sto jedan web sajt izvrsava u pozadini na serveru. Svaki web sajt prikuplja neke podatke, vrsi obradu i upis u bazu podataka kao sto npr ovaj forum prikuplja obradjuje i zapisuje u bazi sve korisnike foruma, delove foruma i sve poruke koje korisnici pisu i salju.
Ukoliko imas smisla za matematiku, logiku, algoritme kreni sa ucenjem nekih web orijentisanih programskih jezika, npr: PHP uz to moras da naucis i MySQL. Ovo je put web developera iliti web programera :)