[ CodeZero @ 21.05.2010. 16:12 ] @
Problem je u sledecem sto sam ja pocetnik na Linuxu(do sam sam koristio samo Win) i nesto sam "zeznuo". Nekako sam uspeo da skloni takozvani "task bar"(mislim da se tako zove. Da bi vam bilo lakse da vidite u cemu je problem prilazem i printscreen:



Ovde u donjem zaoktuzenom uglu su mi se ranije pojavljivali otvoreni programi kad ih otvorim ili kad ih minimiziram ali sam nesto zeznuo pa toga vise nema. Javlja mi se problem kad nesto minimizujem on jedonostavno "nestane"...

U donjem denom uglu stoji ikonica od opere kad je otvorim pa nju "kao" vidim...

Ima li neko neko resenje kako da vratim to sto sam "zeznuo"????

HVALA UNAPRED!!!

EDIT:

Da ne pisem ponovo nasao sam resenje problema. Naime sklonio sam sa donjeg panela "Windows List"(ja naucnik) pa sam samo kliknuo i vratio ga nazad. Evo i slike:




[Ovu poruku je menjao CodeZero dana 21.05.2010. u 17:59 GMT+1]

[Ovu poruku je menjao CodeZero dana 21.05.2010. u 18:00 GMT+1]
[ tdjokic @ 21.05.2010. 21:18 ] @
Moram javno da te pohvalim - i sto si sam nasao resenje problema i sto si se javio sa resenjem. Cesto ljudi pitaju nesto a posle nekog vremena se jave sa postom: "E, resio sam ono!" a ne kazu kako.

Meni se cinilo da si to uradio (obrisao Windows list) ali sam u tom momentu bio na xfce a ne na obicnoj Heleni a imam neku frku za racunarom pa nisam seo odmah da ti napisem odgovor.

Mali dodatak: ne znam kako je u Heleni ali u xfce postoje 2 stvari za ovu svrhu - Windows list i Task list, prikazuju isto ali na malo drugaciji nacin.

[Ovu poruku je menjao tdjokic dana 21.05.2010. u 23:51 GMT+1]
[ CodeZero @ 23.05.2010. 01:08 ] @
Hvala :)