[ orion92 @ 20.06.2010. 08:55 ] @
Totalni sam početnik u ovom poslu i smislio sam nešto u excelu što mi može olakšati rad. Pitanje br. 1 Naime imama recimo 100 sheet-ova koji su jednaki ali sa razlićitim sadržajem i u svakom sheet-u imam isto polje recimo A1 u kome se nalazi neki broj i neko slovo. recimo da je to ćelija A1 i da u njoj stoji recimo a-27-tz. Svaki sheet je neki račun za nekog klijenta recimo. Onaj broj gore je broj računa (a-27-tz) u u tom broju je bitan broj recimo 27 koji je vezan isključivo za jednu firmu. Tako da firma X ima broj 35 a firma Y ia broj 56 i jedan od brojeva računa za firmu Y glasi recimo e-56-ts I takođe na svakom sheet-u tj računu imam i polje recimo da je to B1 u kojem je iznos računa Pored svega ovoga imam recimo sheet koji se zove SUMA Meni treba da uradim recimo dugme za jednu firmu koje će raditi sledeće: Proveri onih 100 sheet-ova i kaže ako se u nekom sheet-u u polju A1 u onom broju gore napisanom nalazi broj 27 onda u kolonu u sheet-u SUMA koja je vezana za firmu X naprimer kolona A kaži da je sadržaj ćelije A1 u sheet-u SUMA jednak sadržaju B1 iz sheeta u kome se nalazi traženo polje A1 koje sadrži broj 27 i tako dalje . Tj sadržaj A2 sheeta SUMA bi trebalo da bude = B1 is sledećeg sheet-a u kome se nalazi poilje A1 koje sadrži broj 27 Nadam se da je ovo jasno formulisano kao pitanje. Video sam neke delove koje bih mogao da iskoristim na ovom forumu ali kažem da sam početnik i sintaksa mi baš ne ide od ruke. Tj petlje su mi sve jasne ali ne znam kako da definišem ono što mi treba. Pitanje br. 2 Kako se dodaju dugmići u makroima. prokljuvio sam da mi u polju formule treba =EMBED("Forms.CommandButton.1";"") ali mi sada treba kakoa da to povežem sa makroom i kako da napišem ime dugmetu i definišem šta treba da uradi kada se klikne jednom ili dva pita. U ostalom da li postoji neki tutorial koji bi mi mogao pomoći oko ovakvih stvari ili da tražim po forumima odgovore. Pitanje br. 3 Iako odgovor na ovo pitanje ću imati delimičn