[ sitro988 @ 14.08.2010. 14:58 ] @
treba mi detaljno upustvo kako postati dj sve sve sve....i koji program za dj mixinge najvise koristite???
koju ipremu da uzmem jer sam potpuni pocetnik........!
[ Srđan Pavlović @ 14.08.2010. 16:39 ] @
U ovom delu foruma neces dobiti uputstva kako da postanes DJ.

Sto se tice nekakvih programa koje pominjes, da li su to programi za Linux ili za Windows?

Da vidimo o cemu se radi, pa smestimo temu gde joj je mesto.
[ sitro988 @ 14.08.2010. 18:00 ] @
za windows narawno!!! ali ne zelim samo postati dj na kompu sa programima nego i na mixeti a dok to ne uradim treba mi neki dobar program za mixovanje!
[ Srđan Pavlović @ 14.08.2010. 18:50 ] @
Ok, onda si postovao temu u pogresan deo ES Forum-a (Linux), pa sam je premestio ovde za sada.
[ sitro988 @ 14.08.2010. 19:32 ] @
pa dajte odgovorite mi vise?????msm ne skrecite sa teme!
[ Srđan Pavlović @ 14.08.2010. 19:38 ] @
Sa takvim nastupom, ne da neces dobiti odgovor, vec rizikujes zakljucavanje ili brisanje teme.

Ovde niko nije duzan da resava tvoje probleme, ali ako kulturno nastupis,
imas mnogo vece sanse da neko dobrovoljno odvoji svoje vreme da bi tebi pomagao
.

Opisi malo detaljnije sta te zanima, pa da vidimo da prebacimo temu u ODGOVARAJUCI deo foruma.
[ combuster @ 14.08.2010. 19:43 ] @
LOL :) Ja sam postao dj sasvim slucajno kada me je ortak zamolio da odradim jednu zurku gde su imali ozvucenje ali nisu imali dj-a. Posle toga sam konstantno radio sa tim tipom dok posao nije postao previse "hazardan" a za ne tako isplativu kintu :) Navidjao sam se svega a cini mi se da bih se u ovo vreme jos vise svakakvih cudesa nagledao :)

Tako da razmisli dobro pre nego sto bacis pare na opremu, odradi neku zurkicu sa tudjom opremom (rodjendan, proslavu neku anything) i vidi kako te ljudi prihvataju i da li citas pravilno feedback od publike. Programa za tu svrhu imas gomilu pocevsi od traktor-a pa na dalje...

http://www.native-instruments.com/en/products/dj/traktor-pro/