[ vuckozr @ 26.01.2004. 21:46 ] @
ovo je kod iz knjige php profesional-originalna knjiga sa neta i ovaj kod nece da mi radi...
<HTML>
<HEAD></HEAD>
<BODY BGCOLOR="#FFFFCC">
<FORM>
Please type your name here:<BR>
<?php
$prom;
?>
<INPUT TYPE="TEXT" NAME="prom"><BR><BR>
<INPUT TYPE="SUBMIT" VALUE="Submit data">
</FORM>
<BR><BR>
You typed:
<?php
echo $prom;
?>
</BODY>
</HTML>
e u cemu je fora,kad popunim neki tekst ne pojavljuje mi se provenljiva uopste,nego samo zuta strana i u toolbaru ispis promenljivu koju sam upisao....pa ako moze neko pojasnjenje jer sam vec poceo da gubim kosu...
[ ivanb @ 26.01.2004. 22:55 ] @
e probaj ovako

Code:

<HTML>
<HEAD></HEAD>
<BODY BGCOLOR="#FFFFCC">
<FORM>
Please type your name here:<BR>
<?php
$prom = \"prom\";
?>

.....


Mislim da bi ovo trebalo da radi... U svakom slucaju, ukoliko ne radi...(jer sam i ja pocetnik) moras da devinises da promenljiva $prom bude EDIT polje PROM
[ m4j3v1c4 @ 26.01.2004. 23:34 ] @
njegov code (onaj koji je ostavio vucko) radi savrseno, ne znam sta je radio pogresno... mozda da probas dodati action="ime_tvog_fajla" i method="POST", a tvoj ce uvijek da ispisuje nesto ovako:

Citat:
Warning: Unexpected character in input: '\' (ASCII=92) state=1 in /home/virtual/site29/fst/var/www/html/test/fajl.php on line 7

Parse error: parse error, unexpected T_STRING in /home/virtual/site29/fst/var/www/html/test/fajl.php on line 9


ako bi ostavio $prom = "prom" onda bi ti uvijek, ali uvijek ispisao "You typed: prom" jer bi na ovaj nacin $prom zauvijek postao "prom" bez obzira sta bi unosio u formular :)

http://www.lopare.net/test/fajl.php i radi kako treba
[ Dejan Krstic @ 27.01.2004. 11:51 ] @
Neke kombinacije servera i php-a jednostavno nece tako da dodele vrednost promenljivoj (POST). Ne znam zasto ali primetio sam da nece. Najsigurni je da umesto echo $prom napises echo $_POST['prom'];
[ noviKorisnik @ 27.01.2004. 12:29 ] @
Formular se prosleđuje GET metodom ako POST nije specificiran. Vidi
Citat:
vuckozr: