[ Java Beograd @ 18.10.2010. 08:45 ] @
Stara lična karta - rulez !
Igrom slučaja moja majka treba da se bavi peripetijama oko bedne pomoći penzionerima od 5.000,00 Kad ja na zvanični sajt PIO Srbija: http://www.pio.rs/sr/lt/aktuelno/#27 kad ono:

[att_img]

Alo, ej !?! WTF ?! Fotokopija starog, nevažećeg dokumenta je bolja od novog biometrijskog dokumenta !? Alo, ima li neko u tom PIO fondu dva grama mozga ? Imaju li svi zajedno tamo dva grama mozga ?
Šta reći ?

Nego, nešto kontam, najavili su izmenu saobraćajne. Ma, ni malo se ne bih začudio da me dogodine murija zaustavi i traži staru saobraćajnu i staru registarsku tablicu !
[ RonJ @ 18.10.2010. 09:18 ] @
Pretpostavljam da se ovo odnosi na LK sa cipom gde se nevidi adresa bez citaca, a citace su trebali davno da nabave.
[ StORM48 @ 18.10.2010. 09:39 ] @
Pa ništa čudno. Mene zaustavili saobraćajci (bila neka kontrola), tražili ličnu kartu, 15 minuta bistrili nešto po službenim kolima i onda došli i pitali "izvin'te, a koja je vaša adresa?"

Glupometrijska lična karta.

Džizzzz...

Pozdrav
[ Java Beograd @ 18.10.2010. 09:51 ] @
Citat:
RonJ: Pretpostavljam da se ovo odnosi na LK sa cipom gde se nevidi adresa bez citaca, a citace su trebali davno da nabave.

Pazi, ne piše da se odnosi na LK bez adrese, što znači - sve nove LK ! Ali, zaboga, mislim, država je propisala te LK, a ne neko pevačko društvo !
[ 3way @ 18.10.2010. 09:55 ] @
Sta ako neko ima novu, a bacio staru? Nista od pomoci?
[ Miroslav Cvejić @ 18.10.2010. 10:00 ] @
Moju staru ličnu kartu su zadržali u MUPu kada sam dobio novu biometrijsku.
Pasoša imam celu kolekciju, a ni jednu ličnu kartu nemam poništenu/isteklu.
[ miroslavL @ 18.10.2010. 10:33 ] @
^ jbg. sad pomoć nećeš moći dobiti/podići
[ vilil1 @ 18.10.2010. 11:06 ] @
Mislim da su zaboravili zarez -

"ukoliko korisnik penzije poseduje, novu biometrijsku licnu kartu."

[ p3j4 @ 18.10.2010. 11:50 ] @
Citat:
Sta ako neko ima novu, a bacio staru? Nista od pomoci?


Onda moraš da skokneš do SUP-a po potvrdu o prebivalištu i čekaš u redu sa još ko zna koliko njih koji su tu iz istog razloga kao i ti, a sve zbog toga što *ebena državna uprava nema čitač LK koju oni sami i izdaju. Bruka i sramota! A što je najgore taj problem nije od juče - http://www.b92.net/info/komentari.php?nav_id=311868 a kada će taj izuzetno komplikovan problem biti rešen kupovinom čitača ko zna!
[ Srđan Pavlović @ 18.10.2010. 12:26 ] @
Katastrofa... ja furam staru LK (i pasos) dok god me ne vrate sa granice.
[ jablan @ 18.10.2010. 14:02 ] @
E aj da zloupotrebim temu,

Da li neko zna: ako imam novi pasoš, a treba da vadim (novu) ličnu kartu, da li su mi potrebni izvod i državljanstvo?
[ Marko_L @ 18.10.2010. 14:32 ] @
Da.
[ Horvat @ 18.10.2010. 14:35 ] @
a sta je bilo s onim da sve drzavne ustanove moraju imati citac? (ne sumnjam da su citaci placeni po jedno x00 e po komadu)

Citat:
Srđan Pavlović: Katastrofa... ja furam staru LK (i pasos) dok god me ne vrate sa granice.

;)
[ srdjee @ 18.10.2010. 14:38 ] @
Nece skoro da te vrate s granice, “Plavom“ pasošu opet produžen život

[ superbaka @ 18.10.2010. 14:42 ] @
sada su izvodi iz maticne knjige rodjenih i izvod iz drzavljanstva trajni (sto ce reci, ne moras da ih vadis na svaka 6 meseca) i vracaju ih, tako da ako posedujes te dokumente, podneses ih ponovo... ako nemas, ili si vadio one izvode za koje nisi platio taksu, a sada se stanje promenilo pa moras, moras da izvadis nove...
[ Joker @ 18.10.2010. 16:48 ] @
Izvodi su trajni, državljanstvo i dalje važi 6 meseci.
[ abitbp6 @ 18.10.2010. 19:14 ] @
Verovatno treba da stoji "ukoliko ne poseduje". Penzionerima se lična karta izdaje sa trajnim važenjem, pa sasvim sigurno ima onih koji nisu ni uzimali novu ličnu kartu.
[ geniuxx @ 18.10.2010. 19:34 ] @
Citat:
superbaka: sada su izvodi iz maticne knjige rodjenih i izvod iz drzavljanstva trajni (sto ce reci, ne moras da ih vadis na svaka 6 meseca) i vracaju ih, tako da ako posedujes te dokumente, podneses ih ponovo... ako nemas, ili si vadio one izvode za koje nisi platio taksu, a sada se stanje promenilo pa moras, moras da izvadis nove...

Hm, moja iskustva su drugacija...
[ Izvoljski @ 18.10.2010. 21:04 ] @
nova licna karta rulz !

najpre ispisana je na cirilici, a jasno se vidi grb sa 4C sto je nase propoznatljivo obelezje. Jedino ne znam sta ce kip slobode, da nismo postali deo SAD ? Smetami samo sto pise Republika, a trebalo je Kraljevina, ali polako, ima vremena.

Sa licnom kartom ce uskoro moci da se ide i po evropi, pasos je suvisan !

ps.: paj'stvarno nema adrese. Mrmoti...
[ cozmo_im @ 18.10.2010. 21:26 ] @
Najsmesnije je jos kod nekih mobilnih operatera - pored vazece LK, traze vam i jos jedan dokument - dozvolu, pasos... bez toga nema sada postpaid ugovora ili kupovine telefona na rate (primer).

Pitao ih u cemu je fora - ne znaju, tako im je naredjeno.

Mislim, u cemu je problem... LK ne dokazuje da sam to ja, a pasos ili vozacka dokazuju?? (ili u sprezi sa LK, mozda ima neka fora koju ne znam??)

[ Ivan Dimkovic @ 18.10.2010. 21:27 ] @
Ista prica i sa novim pasosem...

Od kada sam uzeo taj novi biometrijski pasos, bio sam u bar jedno 10-tak zemalja gde su ga ocitavali i NIKOME nije uspelo da ga procita.

Evo prekjuce, na FRA dolazim da se check-inujem za let za USA, snajka prevuce - nista... prevuce ponovo... nista.

Na kraju je morala sve rucno da unosi - k'o u stara losa vremena... Ista prica i sa Japanom pre par nedelja itd... Ono, ljudi pokusaju par puta, i na kraju moraju sve rucno da nabadaju.

Kretenizam.

Cisto sumnjam da su Japancima i Amerima citaci losi... bice da je nesto drugo u pitanju, i mislim da svi mi ovde znamo sta je to :(

Ne bi me zacudilo da neki mrsomud iz naseg MIP-a jos nije poslao adekvatne informacije a, ko zna, mozda su i u proizvodnji nesto omasili... koga briga #@)&#@)
[ Horvat @ 18.10.2010. 21:29 ] @
beltrammi ebala te kraljevina

i kakve ti "koristi" imas od te plastike u italiji?
[ Slobodan Miskovic @ 18.10.2010. 21:52 ] @
@Ivan

To ne bitrebalo da se desava je koliko znam iscitavaju se samo oni kodovi na pasosu ispod slike a iscitavaju se vizuelno pomocu skenera (OCR).
[ Ivan Dimkovic @ 18.10.2010. 22:08 ] @
Mozda ne bi trebalo da se desava, ali se desava.

Samo u poslednje 2-3 nedelje sam imao prilike da 3 puta vidim problem (za letove za Japan / iz Japana i za let ka USA) - sva 3 ocitavanja su se zavrsila sa potrebom za rucno unosenje podataka.

Ko je kriv, pojma nemam - ali je indikativno da ljudi sa kojima putujem nemaju problem - jedino ja imam, a jedino ja imam i srpski pasos.
[ staticInt @ 18.10.2010. 22:28 ] @
Citat:
Ivan Dimkovic: Mozda ne bi trebalo da se desava, ali se desava.

Samo u poslednje 2-3 nedelje sam imao prilike da 3 puta vidim problem (za letove za Japan / iz Japana i za let ka USA) - sva 3 ocitavanja su se zavrsila sa potrebom za rucno unosenje podataka.

Ko je kriv, pojma nemam - ali je indikativno da ljudi sa kojima putujem nemaju problem - jedino ja imam, a jedino ja imam i srpski pasos.


Ne znam ja sam prosao sve granice EU bio do Turske i Engleske i svuda je citao kako treba, mislim da je problem u pasosu mozda je ostecen ili ovi nasi nisu osvezili podatke, meni se sva sreca nikad nije desilo da ga ne ocita odma.
[ DaliborP @ 18.10.2010. 22:43 ] @
Citat:
Ivan Dimkovic: Mozda ne bi trebalo da se desava, ali se desava.

Samo u poslednje 2-3 nedelje sam imao prilike da 3 puta vidim problem (za letove za Japan / iz Japana i za let ka USA) - sva 3 ocitavanja su se zavrsila sa potrebom za rucno unosenje podataka.

Ko je kriv, pojma nemam - ali je indikativno da ljudi sa kojima putujem nemaju problem - jedino ja imam, a jedino ja imam i srpski pasos.

Nemoj da sedis sa pasosem u zadnjem dzepu, izlomi se ;)
[ Izvoljski @ 18.10.2010. 22:43 ] @
voleo bih da sam mogao da izmerim pritisak Dimkovicu kad ga citac nije ocitao. Uzgred ne treba da se provuce vec treba da se gurne pasos u citac tako da napred ide onaj znak za biometriju.

da je horvat kraljevina ne bi ti tako pricao vec bi bio u EU od 1946 !
[ SlobaBgd @ 18.10.2010. 22:44 ] @
Citat:
Izvoljski:
Jedino ne znam sta ce kip slobode, da nismo postali deo SAD ?


http://www.elitemadzone.org/p1918826
[ Ivan Dimkovic @ 18.10.2010. 23:09 ] @
@Izvoljski & Co,

Ne radi se o biometrijskom delu (to Japance i Amere na check-inu za avion ne zanima) vec o onom tekstualnom delu na dnu, koji se provlaci kroz citac integrisan na tastaturi i koji omogucava citanje osnovnih podataka sa pasosa kao sto je ime i prezime, zemlja izdavanja i sl... - i, ne, pasos ne drzim u pantalonama (posle epizode od pre 5+ godina kada sam jedan pasos tako oprao u masini ;-)

Citat:

da izmerim pritisak Dimkovicu kad ga citac nije ocitao


Ne verujem da bi nesto specijalno izmerio - ali bi mozda cuo kako nesto puca, mene licno briga sto ce radnica na salteru morati da kuca moje ime, prezime, validnost pasosa itd... zato sto "prevlacenje" nije radilo, vec samo konstatujem kako neke stvari ne rade, a trebalo bi da rade.

Ja nemam nikakvu korist ni stetu od svega toga... da li ce check-in da traje 1 minut ili 5 minuta, to mi nije bitno.

Ali da je kretenizam da to rade, iako postoje ti podaci - jeste.
[ Izvoljski @ 18.10.2010. 23:10 ] @
jao svasta, Boze Savaote.

Sad sam video kad upalim ljubicastu neonku sve svetli. I Kip slobode i 4C xaxaxa loodilo.
[ Horvat @ 18.10.2010. 23:18 ] @
Citat:
Izvoljski: da je horvat kraljevina ne bi ti tako pricao vec bi bio u EU od 1946 !


bwahahahahaa
[ Izvoljski @ 18.10.2010. 23:29 ] @
da smo ostali kraljevina to bi iskljucilo mogucnost komunizma u drzavi. To pod jedan i to je jasno i malom detetu. Bez komunzima ne bi bilo corsokaka, tj gradjenja nekompatibilnog sistema koji se na kraju morao ukinuti da bi se vratili opet u neki negativ 1946 godine kad je pocela nacionalizacija.

e sad, nastavi da se smejes, pa kad zavrsis stavi ruku u dzep i malo se zamisli. Druze.
[ 3way @ 18.10.2010. 23:45 ] @
Ovi iz kraljevine nisu ni dzepove imali :):)
[ Horvat @ 18.10.2010. 23:56 ] @
ljubi te "kralj"... ni sam ne bi tako dobru propagandu smislio :D

da, da, da ja bih sada imao u dzepu dvesta miliJona maraka, da je samo kralj ostao (isti onaj koji je ko pi*kica pobegao u london sa zlatom i predao zemlju, ljubi ga beltrammii)

p.s. jos jednom, po milioniti put, KOMUNIZAM nikad i nigde na planeti zemlji nije postojao kao drzavno uredjenje, postojali su (negde i sada postoje) samo neki oblici socijalizma, VELIKA razlika
to sto su se predvodnici tih ideologina nazivali "komunistima" nema veze, jer uredjenje nije bilo komunisticko
[ Izvoljski @ 19.10.2010. 00:14 ] @
Kralj pobegao u London ?

znaci po tebi trebalo je da ga streljaju nemci u Kragujevcu ? Ili da odlezi u svapskom bajboku 4 godine.

Kralj je u London otisao, u saveznicku zemlju gde je bio mnogo korisniji za svoj narod, da na licu mesta utice u vaznim odlukama. Da je to bio kralj pobegulja kako su te kumunci naucili nikda ga ne bi primio kralj Dzordz i Elizabeth za kuma i Newyorski gradonacelnik Laguardia ni Cherchil ni Degol.

A na kraju najpre bi ga cetnici pljunuli kad bi ga sreli preko u belome svetu. A nisu.

[ HeYoo @ 19.10.2010. 00:20 ] @
cetnici i partizani stari drugari. Koliko prosecno postova treba da rodje dok se na nekoj (bilo kojoj) temi ne pojavi vecna dilema u srba.. ko je bio u pravu: nasi ili vasi? :D
[ Horvat @ 19.10.2010. 00:27 ] @
da da da, donosio je vazne odluke, ja,ja natürlich

no,dosta smo trovali temu s kraljom
nek neko obrise off, odnosno sve izreceno za "kralja"
inace, puca mi k i za kraljicu engleske i ostale "kraljeve",a to kojem je udelio me bas zabole ;P

p.s. ne odgovori ti, sta ti vredi to parce plastike? ako je zbog cirilice, mogao si si napraviti vizitke


samo jos nesto, on je dzordz, a ona je elizabeth? :D a kako se to na cirilici pise?
ono, ili sve pisi izvorno, ili nemoj nista...barem u recenici

edit:nista umesto nikog,lapsuz

[Ovu poruku je menjao Horvat dana 19.10.2010. u 01:40 GMT+1]
[ Izvoljski @ 19.10.2010. 00:32 ] @
Horvat ne vredjaj !
[ Horvat @ 19.10.2010. 00:39 ] @
izvini, a cime sam ja to tebe uvredio? nisam te nikakvim pridevom "pocastio"
[ maliradojca @ 19.10.2010. 02:07 ] @
Dobro Horvate ukapirali smo da nisi ljubitelj srpske monarhije, ali nemoj da nam vredjas kralja Petra, ni mi tebi ne vredjamo istorijske licnosti koje volis, Pavelica ili Tita.
Nije fer...
[ Horvat @ 19.10.2010. 02:25 ] @
Citat:
maliradojca: Nije fer...

stvarno nije fer, hocu makar jedan tren, da sam sumaher :D

no, salu na stranu, "vi" (koji god se tako osecali) mene vredjate time sto kazete da bi bili u eu da je "kralj" pobedio 46. i kako bih ja sad imao "nesto" u dzepu,za razliku od sada (ne secam se da sam ja ikada ikome ovde rekao koliko imam u dzepu,no nema veze)

i cime sam ga vredjao? time sto sam se nasalio na beltrammijevo da su ga primali razni? bu-hu
[ Tyler Durden @ 19.10.2010. 08:03 ] @
Vi ste stvarno cirkus :-(