[ guerrini @ 20.10.2010. 21:45 ] @
Prvo da napomenem da sam pocetnik u ovom poslu. Registrovao sam se na nekom free hostingu i hocu ono sto sam programirao da prebacim na tom sajtu. Npr. knjiga gostiju, registracija korisnika itd. Hvala unapred!!!
[ mitke013 @ 20.10.2010. 22:25 ] @
Batali free hostinge. Imas more njih koji ti za smesnu lovu daju pravo hostovanje. Npr. 3ix.com te kosta $1/mesecno. Moj favorit je hostgator.com gde za $10/mesecno imas neogranicen prostor, neogranicen broj baza, neograniceno parkiranje drugih domena itd... Korisnicka podrska je nesto neverovatno a $10 je smesna kinta za sve to.

Nemoj da koristis godaddy osim ako nisi mazohista.

Drugo:
instaliraj neki SVN client, ja koristim Tortoise. unfuddle.com ti daje neogranicen broj repository-a, besplatan je za 2 coveka po nalogu, $9/mesecno do desetoro njih. SVN je zaista neophodan alat, njega bi koristio za upload fajlova.

Kratko objasnjenje: imas program od ~500 fajlova a ti si izmenio 14. SVN program se brine o tome da posalje samo tih izmenjenih 14 fajlova.
[ Goran Rakić @ 21.10.2010. 01:27 ] @
Ovo je potpuni offtopic, ali da napišem, može biti od koristi. Neka moderator obriše ako misli da sam preterao ;)

Delimičan transfer postižeš i sa rsync-om. Napredniji FTP/SFTP/SCP klijenti mogu da porede vreme/veličinu i odrade pametni sync.

Softver za upravljanje revizijama služi za pregled kada si šta izmenio u kom kodu, upravljanje granama (nova funkcija razvija se odvojeno, paralelno, a potom spaja sa tekućim kodom projekta) i za saradnju (jedan programer ne gazi po prstima drugom).

Ako koristiš SVN za deployment (sa servera povučeš klijentom kod u doc root), obrati pažnju da li si zaštitio pristup .svn direktorijumima, pošto tako daješ celokupan PHP kod na tacni. Jesi li siguran da ovi jeftini hosting paketi dozvoljavaju pokretanje svn komande na serveru, ili ipak nešto drugo radiš?