[ khanate @ 21.10.2010. 11:50 ] @
Naime dvoumim se izmedju ova dva uredjaja, oba su u naizgled dobrom stanju, rade bez problema ali s'obzirom da sam laik nemam pojma kolika je (ako je ima) razlika u klasama i kvalitetu izmedju ova dva uredjaja:
Technics SL-PG580A i Sony CDP-XE220

Unapred hvala, svako misljenje mi znaci.

P.S. Nije da sam lenj, s'obzirom da su stariji modeli malo toga sam nasao na netu a ponuda za kupovinu mi istice uskoro...

[Ovu poruku je menjao khanate dana 21.10.2010. u 13:09 GMT+1]
[ zeoN_Rider @ 21.10.2010. 12:15 ] @
To su u principu slični plejeri.

Slušao sam i jedan i drugi, čak Tehniks imam i dan danas.

Daleko bolje performanse daju kad se priključe uz pomoć optičkog kabla na DA konvertor.

Meni je Tehniks bolje svirao.

Nije ni Soni za podcenjivanje ali kruži jedna anegdota o Tehniksu:

U njega i paštetu da stavite on će je očitati i na displeju ispisati čak i ime proizvođača.

Soni ima KSS 213 B laser a Tehniks CDM 12.1 kompletan transport sa laserom.

Šta god da odlučiš da kupiš nećeš pogrešiti, po meni maks 35 Evra.
[ khanate @ 21.10.2010. 14:47 ] @
Deder pojasni malo to "priključenje uz pomoć optičkog kabla na DA konvertor", rekoh, laik sam, a oba imaju samo chinch za line out :S
[ zeoN_Rider @ 21.10.2010. 14:57 ] @
Citat:
khanate: Deder pojasni malo to "priključenje uz pomoć optičkog kabla na DA konvertor", rekoh, laik sam, a oba imaju samo chinch za line out :S

Izvinjavam se, mislio sam na SL-PG 590, on ima i optički izlaz, 580 nema, mada su to potpuno isti plejeri.

Ma veoma prosto: Dig. Optički signal u AD konvertor a iz njega analogni signal u Pojačavač.

Samo treba imati AD konvertor kao eksternu jedinicu.

Ma prosto!!!!
[ Pioneer cdj 200 @ 24.10.2010. 22:59 ] @
Citat:
zeoN_Rider
kruži jedna anegdota o Tehniksu:

U njega i paštetu da stavite on će je očitati i na displeju ispisati čak i ime proizvođača.