[ sretnici @ 26.10.2010. 22:00 ] @
Pozdrav svima,
Imam triax 80 cm i na njemu postavit original nosac sinu od inverta i naravno uske lnb-ove od inverta.
Kad sam ovo sve kupovao mislio sam da cu moci hvatati puno satelita na kojima imaju nasi kanali(thor,amos,eutelsat2,hotbird,astra 1 i 2)i Holandski posto zivim vani.
Sad vidim da od toga nista nema posto eutelsat ima vrlo slabe signale a o thoru i da ne govorim jer nisam nikad uspio nijedan signal od nasih kanala da upecam,pa sam onda resio kupiti nesto bolje kao napr,T90 Torodial.

Posto sam ja stvarno laik za te stvarcice molio bi nekog da mi malo pomogne oko odabira lnb-ova,trebam li nabaviti uske i mogu normalni obicni lnb-ovi?
Imam namjeru da kupim sa vise izlaza napr.4 samo ne znam koje da uzmem quatro ili quad i trebam ih minimalno za 6 satelita i tri sat resivera.
Zanima me da li bi mogao ti svih 6 satelita da hvatam sa svakim resiverom posebno.
Posto ja imam par DiSEqC-Switch 4/1 ti mi nekoriste jer trebam za recimo 6 satelita.
I na kraju jos da pitam sta dolazi stanandardno uz tanjir T90 torodial a sta ne dolazi.

Procito sam ovcje na forumu vecinu tema koje imaju slicnu tematiku ili nisam mogao naci odgovor na moj problem.
Ako moderator smatra da ima tema sa istom tematikom neka je izbrise.


[ Doberman @ 26.10.2010. 22:40 ] @
Teboi trebaju quad LNB-ovi pozeljno je da budu sa uskim glavama, radi lakseg finog podesavanja, treba ti i onoliko diseq switch-eva koliko imas risivera postoje i switchevi za 6 satelita samo nisu bas toliko uobicajeni kao oni za 4 i 8. Sa ovim bi mogao na sva tri risivera da imas svih 6 satelita nezavisno.
Neznam sta dolazi uz toroidal antenu, jer je nemam, nisti sam je negde video uzivo ( mada bi voleo da je imam :-) ).
[ sretnici @ 26.10.2010. 23:04 ] @
Pozdrav,
Jesi li siguran da mogu ici quad ili mozda quatro i jos da pitam kolko trebam ovih switchova i sa koliko ulaza i izlaza?
Nisi jedini koji nije vidio uzivo tu antenu