[ Wajda.W @ 14.11.2010. 20:30 ] @
Pravio sam mali web projekat cisto da pohvatam osnove servleta i JSP-a. Imam formu sa dva text polja koja poziva input servlet, e sad input servlet mi puca uvek, ni jednom se nije desilo ni da mi se pokaze stranica greske, a ni stranica da je unos uspesan. Prijavljuje mi NoClassDefFoundError gresku prilikom pokretanja servleta, i puca u delu koda za konekciju ka bazi. Baza je sedna XML baza podataka (napravio sam klasu preko koje radim konekciju na bazu), da li ja te jarove koji sluze za konekciju ka bazi treba da kopiram negde u tomcat? A ako ne, u cemu je greska? Evo koda input servleta: Code: String message = ""; String name = ""; name = (String)request.getParameter("firstName"); String lastName = ""; lastName = (String)request.getParameter("lastName"); Korisnik korisnik = new Korisnik(); korisnik.setName(name); korisnik.setLastName(lastName); if(name.isEmpty()){ message = "Niste uneli ime!"; request.setAttribute("message", message); RequestDispatcher rd = request.getRequestDispatcher("index.jsp"); rd.forward(request, response); } else if(lastName.isEmpty()) { message = "Niste uneli prezime!"; request.setAttribute("message", message); RequestDispatcher rd = request.getRequestDispatcher("index.jsp"); rd.forward(request, response); } try { DatabaseConnect.addToDatabase(korisnik); } catch (Exception e) { message = e.getMessage(); request.setAttribute("message", message); RequestDispatcher rd = request.getRequestDispatcher("error.jsp"); rd.forward(request, response); } RequestDispatcher rd = request.getRequestDispatcher("successful.jsp"); rd.forward(request, response); |