[ goran85 @ 03.12.2010. 14:24 ] @
Imam da odredim neku C# aplikaciju koja se tice servisa bele tehnike
E sad problem mi predstavlja sledeci zahtev:
-Veličina programa: do 1Mb (uključujući sve eksterne dll-ove, ako imate potrebu za njima)
-Instalacija: može, a ne mora postojati, a program (i instalacija) ne sme upisivati ništa u Registry niti u ostale foldere, osim svog radnog foldera i eventualno njegovih podfoldera
- program će biti instaliran i pokrenut na računaru koji ima instaliran operativni sistem Win XP (SP3) i ni jednu drugu aplikaciju.
Kako da napravim datu instalaciju koja nista ne upisuje u registar, i kako da se takav program instalira na racunar koji nema instaliran . net?
Napominjem da sam pocetnik u programiranju
Hvala unapred
[ Bope @ 03.12.2010. 14:47 ] @
.net program ne moze da se koristi ako je instaliran samo WinXP (tj, ako nije instaliran net framework). Sto se tice zahteva <= 1MB....nisam bas optimista (imajuci u vidu da program nije trivijalan), ali mozda i moze :)

Servis ce verovatno da koristi i neku bazu podataka, tako da opet "samo winxp" ne obecava bas....
[ goran85 @ 03.12.2010. 14:58 ] @
Pa i ja sam to mislim, samo sam hteo da vidim da li mozda gresim.
[ wex-alpha @ 04.12.2010. 19:54 ] @
Mozes. Nedavno sam kompletirao program, sa dvije forme, dvije klase i dosta koda. U pitanju je parser, logike ima dosta.

Program je velicine oko 78KB.

U tvom slucaju ako imas potrebu sa nekom bazom imas sljedeci izbor.

Mozes koristiti SQLITE, ali opet i ta solucija povlaci eksterne biblioteke. Ne znam tacno kolika je velicina biblioteka, ali ne vjerujem da je blizu 1MB.

MSSQLCE ne dolazi u obzir, jer pratece biblioteke su velike.

Odgovor se onda sam namece... C# + XML.

Rekao si da ne treba instalacija. Onda samo u svoj folder gdje ti se nalazi program stavis XML fajl i to bi trebalo da ti rijesi problem.

[ Boris B. @ 06.12.2010. 09:53 ] @