Ne baš, ali težim ka tome.
Citat:
[url=/p2796340]ali cu te razocarati time da sam pocetnik i da znam osnovno samo da se malcice snadjem

zadnjim postom si me totalno zbunio, ali totalno.... Mozes li mi dati primer u fla fajlu pa da pokusam da povezem u ovoj svojoj usijanoj glavi (treba mi to a nemam ideju kako)
OK, pa da krenemo. Pretpostaviću da imaš dizajniran interfejs, kao što si prikazao na onoj slici koju si postavio. Malo sam izmenio sliku tako da možeš da vidiš šta treba da u flashu dodaš kako bi sve funkcionisalo (pogledaj priloženu sliku). Dodaćeš tri dinamička tekst polja na scenu tako što ćeš pritisnuti veliko slovo
T na paleti alatki sa desne strane (ako je ne vidiš možeš da je prikažeš tako što ćeš iz menija
Windows selektovati opciju
Tools). Pogledaj sada u
Properties prozor (ako ga ne vidiš isto ga iz menija
Windows možeš prikazati selektovanjem opcije
Properties). Ako vidiš da je u padajućem meniju izabrano
Static Text klikni na strelicu na dole i izaberi
Dynamic Text. Sada si spreman da ga ubaciš na scenu tako što ćeš držati levi taster miša i povlačiti na levo i prema dole (kao kad crtaš pravougaonik). Kada si završio sa crtanjem otpusti levi taster miša i prikazaće ti se selektovano polje gde možeš uneti tekst (ovde ćemo učitavati imena iz eksternog tekstualnog fajla, ali ako želiš da ti se nešto prikazuje tu pre nego što se pojavi ime možeš odmah nešto uneti pa će to biti kasnije obrisano). Dodaćeš još 2 tekstualna polja, tako da ih imaš ukupno 3 na sceni. Za svako od njih ćeš uneti naziv instance u polju iznad padajućeg menija u
Properties prozoru (tamo gde piše
<Instance Name>). Ja sam koristio imena dinamicki1_txt, dinamicki2_txt, dinamicki3_txt. Dodavanjem