|
[ cvele1_kv @ 22.03.2011. 12:41 ] @
| Pozdrav svima,imam problem sa jednom starijom aktivnom miksetom,u pitanju je Produktron PA 202,i ako pise da je max snaga 80-ak wati na 8oma,ona otkida i ima dosta snage,kad hoce da radi,ali mi se desava povremen pad snage tacnije,stisa se toliko da se jedva cuje,a onda se posle 15-20sec sama pojaca na snagu koja je podesena.Prvo sam mislio da je problem do glavnog potenciometra jer je susatao i prekidao,pa sam ga zamenio,ali ostalo isto,onda sam poceo da trazim da nema neki hladan lem,i nema sve deluje ok(posto sam je jednom lupio kad se stisala i ona se istog trena pojacala,e sad dal je zbog "batina" ili tako joj doslo to ne znam),sta bi mogao sledece da uradim,posto ovde kod nas niko nece da se bakce sa ovom starudijom,a meni se ne baca staro gvozdje,a i ne daju mi se neke velike pare za opravku da bih slao u neki servis u drugom gradu.Ako neko ima neku ideju nek pise.Evo i traljava slika ploce,ako treba slikacu bolje i dataljnije da se vidi sve lepo http://www.limundo.com/originalslika-3046966.jpg
Hvala |
[ Stefan117 @ 22.03.2011. 14:39 ] @
Poveri kablove koji su prikljuceni na njoj.., od zvucnika, iz kompa(ili vec odakle pustas muziku), hoce nekad i to da bude problem, te bananice, nekada nemaju dobar kontakt i slicno....!!
Pozdrav...!!
[ cvele1_kv @ 22.03.2011. 15:21 ] @
Provereno,to sam prvo uradio.U svakom slucaju hvala na pokusaju
Ima li jos neko??
[ zeoN_Rider @ 22.03.2011. 15:31 ] @
Ih, gde je nađe?
[ Aleksandar Đokić @ 22.03.2011. 19:17 ] @
upravu si, to se uglavnom desava zbog losih potenciometara, a moze biti i hladan lem, kao i elektroliti
[ zeoN_Rider @ 22.03.2011. 19:22 ] @
Citat: guslac: upravu si, to se uglavnom desava zbog losih potenciometara, a moze biti i hladan lem, kao i elektroliti
I šta ostaje?, samo kutija koja je ispravna.
Taj mikser treba detaljno ispitati!
[ fokussd @ 22.03.2011. 19:35 ] @
Citat: cvele1_kv: ...stisa se toliko da se jedva cuje,a onda se posle 15-20sec sama pojaca na snagu koja je podesena...
1. Ima li mikseta termičku zaštitu? Liči kao da se pregreje, pa kada se ohladi, opet gruva.
2. Kako si utvrdio da nema hladnih lemova?
3. Slikaj to kako treba, ovako izgleda kao borba crnaca u tunelu.
[ percom @ 22.03.2011. 21:06 ] @
Za početak uzmi WD i očisti sve potenciometre i kontakte. Hladni lemovi...idi logičnim redom. Ako ti se zvuk gubi bez obzira na koji ulaz si doveo signal, kreni od stepena koji je zajednički za sve ulaze. Možda je to boja tona i, naravno, sam izlazni stepen. Ako ima i DC zaštitu, relej u izlaznom kolu. pogledaj kako naležu kontakti!
[ zeoN_Rider @ 22.03.2011. 23:03 ] @
Citat: percom: Za početak uzmi WD i očisti sve potenciometre i kontakte.
Za početak nemoj da uzimaš WD!
[ percom @ 22.03.2011. 23:21 ] @
A zašto ne očistiti potenciometar WD-om????
[ zeoN_Rider @ 22.03.2011. 23:33 ] @
Zato što je on dobar samo na kratko, a posle počinje da jede sve živo pa i bakar na pločicama!
Eto zato.
[ percom @ 23.03.2011. 07:06 ] @
Interesdantno, u mojoj praksi koja je duga više od 30 godina i u kojoj sam popravio XY pojačala, ni jedno nije pojeo WD. Koliko se sećam, štampane pločice sam radio sa ferohloridom a ne sa WD-om.
Ok, neću se sporiti sa tobom ali vrlo rado ti mogu pružiti dokaze za moje tvrdnju da nisi u pravu!
[ zeoN_Rider @ 23.03.2011. 07:27 ] @
Citat: percom
Ok, neću se sporiti sa tobom ali vrlo rado ti mogu pružiti dokaze za moje tvrdnju da nisi u pravu!
I nemoj!
[ cvele1_kv @ 23.03.2011. 12:45 ] @
Hvala svima na odgovorima,postavio sam bolje slike,i pocecu polako da cesljam po mikseru,koliko mi strucnost dozvoljava,posto mi elektronika nije bas primarna struka.Nasao sam dva otpornika koja se klate,jedan od njih je ovaj koji je nekom zicom povezan(nabudzen) sa diodom iz grec spoja(vidi se na jednoj od slika),postom imam samo unimer provericu sve vodove zujalicom i otpornike,a za kondenzatore videcu da odem u neki servis.
Kako izgleda ta zastita od pregrevanja,mada sumnjam da je ima,a i hladnjak je ladan ko spricer,ako je to merilo.
Proverio sam i kanale,sve jedno na koji ulazni kanal se prikljucim isto se desava.
Ako neko ima jos neku ideju nek pise,hvala unapred
pozz
evo i albuma sa slikama
http://img109.imageshack.us/g/sdc11369h.jpg/
[ percom @ 23.03.2011. 13:54 ] @
Onda prelemi otpornike koji se "klate" i ceo NF stepen (izlazno pojačalo), jer je tu najviša disipacija. Potenciometre očisti obavezno, pusti komentare bez sugestije. Srbija je puna pametnjakovića bez prakse.
Ako ti treba još neki savet, piši na PP, da ne trošim vreme na prepucavanje...
[ geniuxx @ 23.03.2011. 14:50 ] @
WD40 u sebi sadrži kiselinu, koja naravno potpomaže oksidaciju, tj. rđu. Dobar je za zapekle šrafove u automobilima i sl., ali ga ne treba koristiti za "čišćenje" potenciometara i prekidača, jer će napraviti mnogo više štete nego koristi. To je Zeon već rekao, i to je tačno. Za čišćenje potenciometara i prekidača se koristi kontakt sprej:
Edit: Zameni obavezno te velike Iskrine elektrolite! Ali obavezno!
[ zeoN_Rider @ 24.03.2011. 00:01 ] @
Jel to ova mikseta?

[ Euronymous @ 24.03.2011. 10:19 ] @
Malo je off, ali jel se nekom desilo da mu kontakt sprej nagrize sam svoje pakovanje?  naravno i iscuri vremenom, i cela limenka bude unistena koliko je oksidirala?
[ cvele1_kv @ 24.03.2011. 11:18 ] @
Da to je ta,ali ta je u vrh stanju koliko se moze videti na slikama,ova moja je nakarabudzena samo tako.Da li je ti poseduje ili imas samo slike?Ako je imas mozes li mi reci vrednosti za te najvece kondenzatore jer ove je neko menjao i mislim da nije dobre stavio.Hvala
[ zeoN_Rider @ 24.03.2011. 11:26 ] @
Citat: cvele1_kv: Da to je ta,ali ta je u vrh stanju koliko se moze videti na slikama,ova moja je nakarabudzena samo tako.Da li je ti poseduje ili imas samo slike?Ako je imas mozes li mi reci vrednosti za te najvece kondenzatore jer ove je neko menjao i mislim da nije dobre stavio.Hvala
Nije moja, od drugara je i mislim da hoće da proda za smešne pare.
Pitaću ga za cenu ako si zainteresovan!
[ cvele1_kv @ 25.03.2011. 14:21 ] @
E ovako,problem sa snagom sam resio,svaku komponentu sam skinuo ocistio i zalemio ponovo,i sad stavim 3 kutije i na 3/4 volume i radi ok ne gubi snagu ni posle sat vremena maltretiranja,ali sad imam drugi problem,kad ulaz npr.klavijaturu pojacam malo ili malo jace se oglasim preko mikrofona desi se kao da zvucnik probija kao da je preslab (a sigurno nije kutije su sx300,i na drugom pojacalu rade odlicno).Mislio sam da je do miksetnog dela,pa sam iskljucio internu miksetu i poveza direktno na snagaski deo jednu pasivnu miksetu,ali isto se desava,znaci u pojacalu je problem.Ima li neko ideju ili saznanje sta bi moglo da pravi ovaj problem?
p.s Izmerio sam i dolazni napon u pojacajo i on je 34.1v bilo pojacano,smanjeno,uljkuceno 1,2,3 zvucnika,on se ne pomera,to je valjda ok?
[ cvele1_kv @ 28.03.2011. 17:11 ] @
To sto se meni desava valjda se zove izoblicenje zvuka,kad je malo jaci ulazni signal ono kao da probija,i nema jasnih bass-ova niti srednjih niti visokih,nego se javi visok sum i zamuti sve.Ima li iko ideju sta sad da radim?
Hvala
[ Aleksandar Đokić @ 28.03.2011. 17:58 ] @
pa sam si reko, smanji ulaz a pojacaj na pojacalu da bi dobio istu jacinu
[ cvele1_kv @ 29.03.2011. 11:51 ] @
To ne menja situaciju tad sum bude samo tisi,dosao sam do zakljucka da suma i probijanja ima uvek,samo je tisi kad smanjim ulazni signal...
[ legija @ 29.03.2011. 19:17 ] @
Zar nisu ovu miksetu pravili neki likovi iz Banjaluke prije nekih 20+ godina ?
Sjecam se da je umalo nisam kupio :)
@cvele
Kupi kompresor za klavijaturu i uzivaj :)
[ cvele1_kv @ 18.04.2011. 16:55 ] @
Sta ce mi kompresor?
Namestio sam je,jedan od dva najveca kondenzatora je bio 2200uf a po defalt-u ide 4700uf i na dva mesta je 22nf a treba 47uf,sve sam ih izmenjao,preletovao sve lemove,i sad opet otkida.
Hvala svima.pozz
[ zeoN_Rider @ 18.04.2011. 18:30 ] @
Citat: cvele1_kv
Namestio sam je,jedan od dva najveca kondenzatora je bio 2200uf a po defalt-u ide 4700uf i na dva mesta je 22nf a treba 47uf,sve sam ih izmenjao,preletovao sve lemove,i sad opet otkida.
Hvala svima.pozz
Sad taman da i onaj kao moj dodaš i imaš stereo!
Copyright (C) 2001-2025 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.
|