[ tordajav @ 01.04.2011. 21:49 ] @
Pozdrav svima,
imam dve knjige koje bih da skeniram i prebacim u elektronski format, tačnije, nemam skener, ali sam mislio da ih putem fotoaparata ubacim u komp pa pomoću ovog OCR programa napravim PDF knjige.
Međutim, pošto sam početnik, javljaju se problemi.
Ako mi neko može pomoći sa tutorijalom, bilo bi mi od velike koristi, a ako ne, evo i konkretne stvari gde je zakočilo:

dakle, JPEG sliku stranice knjige je Abbyy pročitao super, prezadovoljan sam, bela pozadina, font super, ma samo da sačuvam u PDF-u, ali kad sačuvam i otvorim to što je sačuvao, PDF stranica je baš mala, upola od onoga što sam očekivao da će sačuvati i kako izgleda u Abbyy programu; tačnije, izgleda kao kad bi zumirali PDF stranicu, ali umanjili na 30-40%. Dakle bela površina oko cele stranice je ogromna. Znači ZOOM u PDF-u je 100% abela površina oko skeniranog teksta ogromna.

Može li mi neko pomoći u čemu je problem? Šta to treba da se podesi prilikom čuvanja skeniranog materijala u PDF?
[ dekster2 @ 02.04.2011. 00:09 ] @
Pa probaj da sačuvaš u wordu pa posle konvertuj u PDF,sa word to pdf ili koji već to radi.Probaj tako.
[ koska @ 02.04.2011. 00:17 ] @
Nisam se zezao sa takvim stvarima, ali meni deluje kao da ga buni ulazna rezolucija fotografije i izlazni format. Mozda ti je rezolucija fotografija, na primer, 900dpi, pa samim tim Abby kapira da je dimenzija strane mala.

Resenje 1.
Pusti batch akciju u Photoshopu gde ces sve slike da svedes na iste dimenzije

Resenje 2.
Exportuj takav PDF, pa ga na kraju kropuj u Acrobatu, tako da ti margine budu odgovarajuce.
[ tordajav @ 02.04.2011. 07:51 ] @
Malo sam čačkao po opcijama, i uspeo nešto:
tools-options-save-PDF pa pod "Default paper size" postoji izbor:
Automatic; A3; A4; A5; Legal; Letter; Executive; Keep original image size; i Set custom paper size.