[ dragancce @ 25.04.2011. 13:36 ] @
S obzirom da sam pocetnik i da sam gps kupio pre par dana a s obzirom na posao putovacu dosta po Srbiji pa bih vas zamolio da mi kazete koje mape i softveri su najdetaljniji, imam na uredjaju neke mape i sada recimo ukucam grad recimo leskovac on nadje ulicu ali nema brojeva a znam da je rec o bas velikoj dugackoj ulici. Naravno kad ukucam beograd ili Nis ima i brojeva. Da li mozete da mi preporucite koje mape su po vama najdetaljnije i da li uopste ima nekih mapa nasih gde ima takvih detalja.
Unapred zahvalan
[ srdjan_m @ 25.04.2011. 15:46 ] @
Pitanje je koji softver koristi tvoj navigacioni uredjaj. Najdetaljnije su Contrast mape (za IGO 8.x).
[ dragancce @ 25.04.2011. 15:58 ] @
Mislim da je iGO na njemu cini mi se da to pise kad ga upalim.
[ bakara @ 25.04.2011. 19:09 ] @
NAjbolje mape su garminove a najbolji softver je verovatno iGO...
[ dragancce @ 26.04.2011. 08:50 ] @
A kako da znam koji softver moze da ide na gps znam da je na njemu Win CE 5.0.
[ bakara @ 26.04.2011. 18:32 ] @
Trebalo bi da moze i jedan i drugi.
[ pisac @ 22.05.2011. 21:44 ] @
Najbolji softver je IGO8.3 a najbolja mapa Srbije (na osnovu mog iskustva) je upravo za njega: Serbia_83_Contrast_2011.03_110422.fbl
[ bakara @ 29.05.2011. 09:17 ] @
Po kojem kriterijumu je bolja ta kontrastova mapa, ja jos nisam video neku mapu za iGo koja je bolja od Garminove?
[ pisac @ 29.05.2011. 12:10 ] @
Po kriterijumu da ima ucrtane neke puteve u nekim selendrama, a Garmin nema te puteve već ima ucrtano stanje od pre 20 ili više godina.

I to je tako svim selendrama u koje sam svraćao.
[ ventura @ 29.05.2011. 12:16 ] @
Citat:
pisac: Po kriterijumu da ima ucrtane neke puteve u nekim selendrama, a Garmin nema te puteve već ima ucrtano stanje od pre 20 ili više godina.

I to je tako svim selendrama u koje sam svraćao.