[ eeestablishment @ 16.06.2011. 08:19 ] @
Ako tema nije za ovde molim moderatore da je postave gde treba .
Totalni sam laik za ovu oblast pa molim za savet.
Telekom Srbija nudi :
Click4 download 4096 upload 512kb/s
Click6 download 6144 upload 1024kb/s
MOja interesovanja na net-u se svode na citanje kojekakvih foruma ( kao ovaj ) , you tube . facebook chat. . . . . i gledanje online filmova ( najvise )
E sad pitanje :
Da li je Click4 dovoljan za gledanje filmova ili ce da mi koci ?
Da li da uzmem Click6 i signal " wirneless" a i troskove podelim sa komsijom ( stan do stana )
On je svojevremeno imao wirneless i meni je tada signal bio " veri good" ( znaci dovolno jak )
Sta je bolje : imati sam Click4 ili Deliti sa nekim Click6 ???
[ anon115774 @ 16.06.2011. 09:54 ] @
Obzirom da si ovaj forum okakrakterisao kao "kojekakav" ne verujem da ces dobiti odgovor od bilo koga :)
[ eeestablishment @ 16.06.2011. 12:13 ] @
Nije bilo zle namere , posecujem masu foruma , kazu i previse , pa iz toga nespretno iskoriscena rec " kojekakvi " .
Sama cinjenica da sam prisutan redovno , dovoljno govori o kvalitetu i mom zanimanju za pomenuti .
Kad sam vec prozvan , posebno bih pohvalio deo o fotografiji , foto-aparatima i foto-tehnici uopste .
Da ne mrsim dalje . . . . . pozZz i svako dobro .
[ sasa022 @ 16.06.2011. 12:46 ] @
@eeestablishment

Uzmite Click6,ali ga delite "preko zice".
[ Marko83 @ 16.06.2011. 13:02 ] @
Evo da ja probam da dam neku svoju analizu.

4/512 je 1060din
6/1 je 1905din(ako delite na pola onda ~950din po osobi i 3/512) + plus problemi oko deljenja, zajednicka naplata, potencijalno novi uredjaji za deljenje....

Licno mislim da je tu previse problema oko sitne ustede od 100din mesecno, plus imas 1Mb manje...

Ako vec placas 950din za zajednicki net bolje je placati 1060din za malo brzi net i bez potencijalnih problema
Moja preporuka je u ovom slucaju za 4Mb

Da ti je dilema oko paketa 1,5Mb i 4Mb onda bi vec bila druga prica....