[ Dejan Lozanovic @ 27.06.2011. 14:29 ] @
http://www.b92.net/tehnopolis/...11&mm=06&nav_id=521614

Pitam se samo da li ce moci da izguraju celu stvar.
[ combuster @ 27.06.2011. 14:48 ] @
Nema sanse... Prilagodjavanje nastavnog plana i programa, edukacija skolskog kadra, pfff :) Ja bih voleo, zaista, ali tesko... Moze da se odradi uz krajnji profesionalizam, dobro planiranje i cvrstu ruku :)
[ bigvlada @ 27.06.2011. 16:23 ] @
Što da ne? Ja sam u gimnaziji učio na TIM-u 011 a sem njega se koristilo sve i svašta pa je bilo u skladu sa planom i programom. Ovo je mnogo bolje, identičan hardver a škola sama bira šta će instalirati od softvera. Još kada bi se jabučari opametili pa dozvolili instaliranje OS-a na ne Apple hardver...

Danas imaš više izdavača knjiga za školstvo, ne samo državu. Zašto isto ne bi bilo urađeno sa softverom?
[ Nedeljko @ 27.06.2011. 16:56 ] @
Nastavni kadar nam je dobar do bola. Čuo sam za profesorke informatike koje znaju da "napišu" na tabli rešenje zadatka samo prepisivanjem odnekud. E, sad, neko će tamo morati da uči neki tamo Linux. Mda, how yes no.
[ combuster @ 27.06.2011. 17:32 ] @
Takvi onda ne znaju da predaju ni trenutno gradivo tako da onda nisu relevantni u celoj diskusiji. Istina, ja znam dosta profana informatike koji bi ovo prihvatili bez problema.
[ gigamg1 @ 27.06.2011. 18:06 ] @
Jos lepse je kad te profesor kompjuterske grafike i modeliranja obori a ni sam ne zna da koristi racunar a o engleskom da ne pricamo.
Software iz 2003 pa ti udri bato.
Garant mu je trebalo 3 godine da skapira kako se glupi kvadrat crta al zato zna da obori da mu platis ispit jos koji put.
A tek koliko bi mu trebalo da novi software nauci... uuuu
[ bigvlada @ 29.06.2011. 15:26 ] @
S obzirom da su ranije informatiku predavali profesori matematike koji su prošli mesec dana obuke na loli 8, da, ovo danas je napredak. I lakše je obučiti nekog da ispredaje današnje gradivo nego asembler za z80.
[ flighter_022 @ 02.07.2011. 01:41 ] @