[ bAD dAY @ 05.09.2011. 11:06 ] @
odmah da kazem da sam totalni pocetnik u celoj prici tako da ne zamerite na eventualnim glupim pitanjima koje cu postaviti :)

napravio sam preko vodahost web site buildera multipage formu za web stranu, odradio da se podaci sa prethodne prenose na sledecu i sve tako do kraja, i okacio na phpnet.us
medjutim kad dodjem do poslednje strane gde bi prema uputstvima trebalo da se bude dugme submit koje salje sve prikupljene podatke sa stranica na email adresu
pritiskom na submit on samo refresuje stranicu tj ne salje mi mail. U podesavanjima forme za poslednju stranicu stavio sam prema uputstvu u polje action da se poziva action.php.
Koliko ja kontam to action.php bi trebao da generise taj vodahost server kad se prezentacija okaci na njega, a ja sam samo koristio web site builder da napravim stranicu pa sam posle kopirao kod i sve je to funkcionisalo kako treba.

Ima li neko primer php skripte koju bih mogao da iskoristim za slanje tih podataka na mail ili neko bolju ideju
[ Nemanja Avramović @ 05.09.2011. 15:37 ] @
Ne znam za taj hosting ali na ostalima moraš sam da praviš i taj action.php

Uglavnom, ako ti je taj formular na više strana, na svaku stranu moraš da prenosiš sve prethodno unete podatke (dakle na drugu one sa prve, na treću one sa prve i druge, na četvrtu sa prve, druge i treće, i tako dalje) i na kraju u action.php pokupiš sve to, formiraš mejl (spojiš ih sve u jedan body) i pošalješ ga.

Za konkretniji odgovor moraćeš da postaviš konkretnije pitanje
[ bAD dAY @ 06.09.2011. 09:24 ] @
mislim da sam to sa prenosenjem odradio kako treba, akcija za svaku stranu mi je php sledece strane itd. Konkretnije me interesuje taj action.php
Moram li u njemu da ispisem naziv svakog polja sa svih 7 strana formulara. Imas li mozda neki primer kako bi to trebalo da izgleda?
[ Nemanja Avramović @ 07.09.2011. 07:46 ] @
Šta podrazumevaš pod tim "da ispišem naziv svakog polja sa svih 7 strana formulara"?