[ psihomehanicar @ 07.09.2011. 14:51 ] @
Pozdrav svima!

Nedavno sam se počeo baviti Java programiranjem, početnik sam pa postoje mnoge nejasnoće vezane za crtanje i izradu grafičkog korisničkog intrefejsa, naišao sam na neke zadatke koje nisam uspio riješiti, veoma su jednostavni i laki za one koji znaju ali ja sam početnik i fali mi još mnogo znanja, pa vas molim da mi pomognite i uradite da bih kasnije iz tog koda mogao još učiti

Prvi zadatak

Napaviti sliku kao što je prikazano na slici.Neophodno je koristiti sve prikazane elemente i Graphics2D.



Drugi zadatak

Napraviti da se mjesec sa slike kreće lijevo desno od ivice do ivice slike.

Treći zadatak

Napraviti kolekciju elemenata tipa Ponuda (naziv, tip, opis, vrijednost) tako da se podaci
automatski sortiraju prilikom stavljanja u kolekciju po vrijednosti i da nije moguće ubaciti
dvije ponude sa istom vrijednošću u kolekciju.Kolekcija treba da ima 41 element.


Hvala unaprijed!
[ nemnesic @ 07.09.2011. 15:01 ] @
Psihomehanicar,

ne verujem da ce ti neko pomoci ovako. MOzes ljudima platiti da ti odrade domaci :)
A ako stvarno hoces da ucis, ti sam zapocni pa cemo svi mi da pomognemo!

-nn
[ psihomehanicar @ 07.09.2011. 15:15 ] @
Ma možda bih ja mogao ovu sliku nacrtati ali ne znam kako da ju obojim i ako da animiram mjesec, bio bih vam jako zahvalan da mi pomognete, to je nekoliko linija koda a meni bih to puno značilo!
[ nemnesic @ 07.09.2011. 15:23 ] @
Nema problema ali ponovo bi trebali sve da mi odradimo. Tako ako mozes upload-uj code koji imas - code koji crta sliku.
nn
[ pajaja @ 07.09.2011. 15:39 ] @
Pozdrav,

za bojenje koristis fill ili neke metode tipa fillRect, fillOval, fillPolygon itd.

Za animaciju pogledaj ovaj primer.
Ovde imas TimerTask koji poziva run() metod na svakih 100ms. Slicno nesto ces imati i ti, s tim sto ces u njemu menjati x koordinatu na kojoj se mesec crta u odredjenom smeru (recimo desno). Kada x+velicina_meseca budu presli sirinu prozora, promenices smer.