[ I AM BORGS @ 01.10.2011. 11:44 ] @
pozdrav ! pokušao sam preci na linux . istalirao sam ubuntu, kbuntu,mint,xubuntu. i nijedan linux mi nije prepoznao tv card. našao sam i driver za tu karticu, inače linux mi je nasao graficku karticu, zvucnu, samo imam konstantan problem sa tv card.moram da napomenem da sam početnik u linuxu. i da nisam znao instalirati taj driver. otpakovo sam tar datoteku i tamo ima install. ali ne znam dalje. znam da se neradi kao u windowsima- next,next.... dali se instalira u terminal ili gde ? nesviđa mi se myth tv jel ima kakav drugi program ? da mi radi tv card odmah bi prešao na linux. koju verziju linuxa mi predlažete , vidim da za početnike može mint , pa bi instaliro mint.
konfig: asus-m2npv-mx
athlon3200+
ram:2,5 gb
graf:nvidia 6150 integrated
zvuk: adi soundmax 1986a integrated
svaki savjet i pomoč dobrodošla !!!
[ Panta_ @ 01.10.2011. 18:07 ] @
Iskopiraj izlaz dmesg i lsusb komandi. Za taj drajver sto si skinuo procitaj u install ili readme datoteci kako se instalira. Obicno ide:
Code:
cd /putanja/do/raspakovanog/drajvera
.configure
make
sudo make install

Pre ovoga, instaliraj build-essential paket: sudo apt-get install build-essential
[ I AM BORGS @ 02.10.2011. 09:43 ] @
probacu sta si napiso ,pa cu viditi sta dalje.
[ I AM BORGS @ 03.10.2011. 20:15 ] @
instaliro sam build essetial.. u readme fileu piše :make , make file , install. ali ipak nejde install. znam da je make napraviti ali gde i kako to ne znam ono što si napiso iskopirati izlaz ....baš nisam razumio. molim za razumevanje pošto sam totalni početnik u linuxu i molim za dodatnu pomoč.
ps : ipak sam instaliro ubuntu 11.04
[ tdjokic @ 03.10.2011. 22:23 ] @
Citat:
I AM BORGS: instaliro sam build essetial.. u readme fileu piše :make , make file , install. ali ipak nejde install. znam da je make napraviti ali gde i kako to ne znam ono što si napiso iskopirati izlaz ....baš nisam razumio. molim za razumevanje pošto sam totalni početnik u linuxu i molim za dodatnu pomoč.