[ Stijak @ 20.10.2011. 03:19 ] @
Sada sam imao diskusiju sa kolegom na ovu temu? Iako sam apsolutni početnik u programiranju - ali mi je totalno logično da koristim engleski za sve u vezi programiranja (osim eventualno output-a na ekranu ako mi je bitno da je na srpskom)... Uostalom - učim iz knjiga na engleskom, čitam APIje na engleskom, sintaksa je na engleskom, neke stučne pojmove više i ne znam kako se kažu na srpskom, mješanje oba jezika bi samo stvaralo konfuziju u mojoj glavi...

Tu je i šerovanje/saradnja sa programerima u inostranstvu - iako su svi moji dosadašnji programčići uglavnom vježbice za kućnu upotrebu - kontam da mi je lakše da iz početka radite kako treba i kako je logično...

Kolega se baš i nije apsolutno složio sa mnom... Mada je rekao da u nekim stvarima imam pravo jer kad je on šerovao kod strancu - morao je da prevodi komentare...

Kako vi radite? Kako se radi u domaćim softverskim firmama (ako pretpostavimo da nisu neke koje isključivo za strance rade)?

[Ovu poruku je menjao Stijak dana 20.10.2011. u 04:46 GMT+1]
[ ArsicS @ 20.10.2011. 07:33 ] @
UVEK na engleskom, nema diskusije
[ Predrag Supurovic @ 20.10.2011. 08:08 ] @
U reusable kodu korsitim engleski ali sam nasao da je prakticno da u samoj aplikaciji koristim srpski (ako je aplikacija na srpskom) jer tako dodatno lako razlikujem sta je lokalno u aplikaciji a sta je iz biblioteka.
[ Mihajlo Cvetanović @ 20.10.2011. 09:10 ] @
Meni je kod na engleskom, a komentari na srpskom. Engleski mi je bolji za imenovanje promenljivih, klasa i funkcija. Ima više raznovrsnih kratkih reči, nema padeža, ne trebaju mi domaća slova, a i nekako je sistematičniji. Od značaja je i što je sve drugo u kodu na engleskom, pa ne moram stalno da switchujem sopstveni mindset dok programiram. Komentari su na srpskom jer tada mogu bolje da se izrazim, i lakše mi je da shvatim na šta sam mislio dok sam pisao kod.
[ mmix @ 20.10.2011. 09:12 ] @
Engleski, uzduz i popreko. Ako nista, mogu da koristim ansi encoding ;)