[ veljko882 @ 13.01.2012. 13:08 ] @
totalni sam laik sto se elektrotehnike tice,moze li neko da mi objasni kako da izracunam u dinarima koliko sam struje potrosio?u stanu imam brojilo tipa iskra trofazni stevec,tako pise.na njemu ima dva polja sa brojevima 1,2,.1 je gore 2 dole.postavljam pitanje iz razloga sto mi je do sad stizala struja 2000 najvise,a poslednji put mi je stigla 6800,a ista potrosnja je bila i manja jer nisam bio u stanu 10 dana.znam da je struja poskupela ali bas za 3 puta malo mi nerealno zvuci.
[ Bajka @ 13.01.2012. 13:34 ] @
Kalkulator potrošnje za domaćinstva:
http://www.elektrosrbija.rs/calc.html
[ veljko882 @ 13.01.2012. 13:52 ] @
hvala puno za link.sad je problem sto mi je izracunao za utrosenu energiju 1492485.38 din.jel to neka greska u programu?
[ veljko882 @ 13.01.2012. 13:57 ] @
za visu i nizu tarifu u kalkulatoru ja sam kucao ono sto vidim na brojilu,a ne na racunu.da li je to ispravno?ne znam zasto ispadaju ti milioni....
[ Joker @ 13.01.2012. 14:54 ] @
Treba da upišeš koliko je potrošeno kWh, a ne stanje na brojilu.
[ Java Beograd @ 13.01.2012. 17:12 ] @
Sa posledenjeg racuna prepises koliko je bilo stanje brojila kod fakturisanja.

Potrošnja u ovom mesecu = stanje brojila - prethodno stanje brojila

Ovo posebno sračunaš i za skupu i za jeftinu i te podatke uneseš u kalkulator na onom sajtu, a ne sadašnje stanje brojila.
Nije loše ovo proveravati par puta mesečno, posebno zimi, ako se greješ na struju.

[ sonus70 @ 14.01.2012. 13:40 ] @
Obično je priča sledeća.
Uvek isti momak očitava u tvom kraju, radio i ja to nekad davno, ako nisi na daljinskom očitavanju. I njega mrzi 4-5- meseci da šipči nego pogleda koliko si trošio tamo negde pre pola godine i šamara po onim listama tako neke cifre. I ako je kao reper uzeo neki mesec kad si imao malo manju potrošnju nego zadnjih meseci akumulira se razlike.
I onda konačno neko dođe i zapravo očita stanje i naplate ti razliku. 1000-2000 koje misi platio prethdnih meseci te sačekaju sad.