[ nikola.tr @ 20.01.2012. 02:27 ] @
Zamolio bih vas za pomoc, oko izrade dole opisane skripte za pretragu. Totalni sam pocetnik u php-u i voleo bih da me malo uputite u te vode.

Skripta bi trebala da radi na sledeci princip:

Na primer, zelim da napravim telefonski imenik i da ga pretrazujem pomocu imena i prezimena.

svaka osoba koja je dodata u imenik ima svoj zaseban direktorijum, u direktorijumu svake od osoba ima jos po tri fajla : ime.php (u njega je uneseno samo ime i prezime osobe) , broj.php (u ovom fajlu se nalazi samo broj telefona osobe) i index.php ( u ovom fajlu spajam broj telefona i ime u jednu stranicu koju bi i zeleo da izbacujem kao rezultat pretrage)



Dakle, kada ukucam u pretragu ime i prezime, skripta ce ici redom i uporedjivati ono sto sam ukucao sa imenom i prezimenom svakog kontakta i pamtiti broj direktorijuma, gde su pronadjena slicna ili ista imena, kako bi mi kasnije u rezultatima izbacio index stranice pronadjenih kontakata, odnosno linkove ka index stranicama kontakata.

Voleo bih samo da me malo uputite na koje funkcije, petlje (ili sta vec) da obratim paznju i na koji bi to nacin sve funkionisalo u php-u.
p.s. Nadam se da ste me bar malo razumeli.

[ GMarco24 @ 20.01.2012. 09:00 ] @
Komplikovano ti je mnogo ovako, ali pokusaj.

glob() - vraca niz svih fajlova i foldera u zadatom folderu (u tvom slucaju svi bi bili folderi, mozda je lakse da ti makar svi fajlovi budu u istom folderu)
is_dir() - za proveru da li je to sto je glob pokupio fajl ili folder
fopen() ili file_get_contents() - za citanje fajla ( uzgred, fajlovi sa brojevima i imenima ne moraju da budu php, mozes da stavis i .txt ili nesto drugo )
stristr() - trazi podudaranje u tekstu (takodje, verovatno nece biti problem ni da stavis sve unose u jedan fajl)

Pa srecno :)
[ nikola.tr @ 20.01.2012. 10:56 ] @
Hvala, pokusacu uvece da uradim.

Javljam ako zapne !
[ nikola.tr @ 21.01.2012. 01:45 ] @
Uspesno sam resio problem, hvala na pomoci !

Code:


<?php