[ Euronymous @ 04.02.2012. 10:45 ] @
Pozdrav svima u ovom komsijskom delu foruma

Pokusacu biti sto kraci. Totalni sam noob sto se tice ovih stvari, trazio sam po forumu, mozda sam i nasao sto mi treba,ali sam se totalno pogubio u terminologiji kojom baratate i onda mi je jos manje jasno.. elem

ATmega8-16 treba da programiram, napravio sam ovo za njega, imam pony prog i imam te fajlove sto treba da ubacim.

Pitanja.

1. Koji kabl koristiti za spajanje sa PC? Imam nekoliko rs232 ,ali su razliciti,neke sam morao i prepravljati za recimo UPS, ili neke druge stavri, neki imaju vise zica neki manje,drugaciji redosled i sl.

2. U .rar-u koji sam skinuo kao program za atmegu imam 3 fajla, i to

eeprom.eep
eeprom.hex
program.hex

Sta ubaciti i kojim redosledom?

za sada toliko..
[ kan042 @ 04.02.2012. 12:58 ] @
Ja sam također početnik iako sam već uradio nekoliko spravica. Mislim da ti je potreban obični Null modem kabel.
http://pinouts.ru/SerialPortsCables/Nullmodem9to9.shtml
Trebati ćeš još podesiti programator u PonyProg-u. Svakako još malo pregledaj http://www.lancos.com/siprogsch.html

Meni se čini da su eeprom fajlovi jedno te isto samo različit format. Provjeri ima li još kakvih uputa gdje si skinuo fajlove.
Ako sam u pravu učitaj 'program.hex' u PonyProg pa zatim i 'eeprom.eep' ('Open Program (FLASH) File ....' pa 'Open data (EEPROM) File ...') i onda programiraj mcu sa oba fajla.
[ Euronymous @ 05.02.2012. 22:47 ] @
Hvala na odgovoru

Tek sad stigoh da posetim forum, bome, napatih se ja sa tim. Do malopre sam probavao sve moguce kombinacije kablova, i uvek mi ponyprog izbaci eror,da nema device. I pre jedno sat vremena,poludim, i steknem direkt u PC programator, i opaaaa odradjeno

Mada sam imao problema i sa hex-om, ovako je OK, a kad ga ubacim u pony, sve su FF-ovi. Na kraju sam skinuo nemacki neki prog,koji je pony video OK, i to sad,kako tako fercera.
[ kan042 @ 05.02.2012. 23:12 ] @