[ erminmo @ 09.03.2012. 10:42 ] @
Pozzzz

U mysql bazi imam tabelu koja se zove baza_data ... u njoj imam upisano ovako

ID, ID_brojevi, ID_tiket, Datum, Brojevi, Vazeci, NeVazeci

e interesuje me kako da izvlacim podatke iz baze u php...

Znaci zelim da izvucem iz tabele samo podatke npr. od datuma 1.3.2012. do 08.03.2012....
ili zelim da pretrazim po brojevima
ili zelim da pretrazim po ne vazceima
ili zelim da pretrazim po vazecim itd....

znaci jednostavno da pretrazujem....


Unaprijed hvala
[ dakipro @ 09.03.2012. 11:05 ] @
Nemoj da mislis da sam grub ili prepotentan, ali to sto ti pokusavas da uradis je uradio bukvalno SVAKI php programer do sada, a ima nas bizilion. Najbolje kreni neki tutorijal o php ili MySql-u, ili pisi na mysql forumu, dosta clanova rforuma je pisalo pocetnicke tutorijale kako raditi sa bazom i php-om. A uvek mozes da pogledas i jedan od 46.200.000 rezultata koje daje google za php mysql
[ erminmo @ 09.03.2012. 11:18 ] @
ja da sam neki programer sigurno se nebih javljao za ovakva pitanja... i da znam neke stvari rjesiti preko google...ili da sam nasao opet se nebih javljao ovdje... tako da sam smatrao da je ovo forum upravo za one koji malo manje ili vise znaju da je nebitno i da ce netko jedostavno napisati cod ovdje koji meni treba...a ne slati me na druge stranice ili google pa da trazim....
[ dakipro @ 09.03.2012. 11:23 ] @
Citat:
erminmo: ... tako da sam smatrao...

Nema potrebe da se ljutis, samo si pogresno smatrao, procitaj pravilnik php foruma i videces da je tema koju si postavio u suprotnosti sa prva tri pravila
http://www.elitesecurity.org/t...-PHP-foruma-obavezno-procitati
Citat:

(1)
PHP forum je mesto gde se razmenjuju iskustva i znanja nikako nije mesto gde se pišu gotova rešenja i domaći zadaci za članove koji nemaju želje i strpljenja da sami uče i da sami rade na svom problemu.


(2)
Nemojte postavljati pitanja na koje odgovor možete naći jednostavnim čitanjem PHP priručnika (engl.).


(3)