[ sovabass @ 13.03.2012. 01:32 ] @
Pozdrav svima,

problem je sledeci.

Imam tabelu tabela1 sa jednom kolonom i n redova,gdje su vrijednosti redovi ulazne varijable.
Tu su i tri stored procedure koje 'nesto' rade nakon sto prime @ulaznevarijable iz tabela1 i daju/upisuju skalarnu vrijednost u tabelu 2 .

Zelim da tih n redova iz tabela1 budu ulazne varijable za ove tri procedure i da kao rezultat dobijam tabelu2 sa tri kolone,gdje svaka sp upisuje rezultat u 'svoju' kolonu.
(s tim da u jednom redu imam rezultat izvrsavanja 3 sp za jednu varijablu iz tabele1).


Takodjer,ako ubacim nove redove,zelim da se sp izvrse i nad njima tj.moze li se samim insertom u tabela1 pokrenuti izvrsavanje sp.

Ovo je vishe teorijski problem,ali bi mi puno pomoglo u daljnjem radu,s obzirom da sam pocetnik u SQL.
[ sosingus @ 13.03.2012. 10:34 ] @
ako hoces da izvrsisi proceduru za sve 'varijable' iz tabela1 treba da imas jednu extra proceduru koja prolazi kroz sve redove tabele 1 npr (firebird sintaksa)

Code:

set term;^

create procedure tabela1_iterate 
returns (
  out1 varchar(50),
  out2 varchar(50),
  out3 varchar(50)
)
as
declare variable mojavarijabla varchar(50);
begin

  for
    select
    t.varijabla
    from tabela1 t
  into :mojavarijabla
  do
    begin
      execute procedure sp1(:mojavarijabla)
      returning_values :out1;

      execute procedure sp2(:mojavarijabla)
      returning_values :out2;

      execute procedure sp3(:mojavarijabla)
      returning_values :out3;

      suspend;
    end

end^

set term^;


u svakoj bazi imas mogucnost da kreiras trigere nad nekom tabelom before/after (insert/update/delete)
[ Zidar @ 13.03.2012. 16:15 ] @