[ sovabass @ 13.03.2012. 01:49 ] @
Pozdrav svima,

problem je sledeci.

Imam tabelu tabela1 sa jednom kolonom i n redova,gdje su vrijednosti redovi ulazne varijable.
Tu su i tri stored procedure koje 'nesto' rade nakon sto prime @ulaznevarijable iz tabela1 i daju/upisuju skalarnu vrijednost u tabelu 2 .

Zelim da tih n redova iz tabela1 budu ulazne varijable za ove tri procedure i da kao rezultat dobijam tabelu2 sa tri kolone,gdje svaka sp upisuje rezultat u 'svoju' kolonu.
(s tim da u jednom redu imam rezultat izvrsavanja 3 sp za jednu varijablu iz tabele1).


Takodjer,ako ubacim nove redove,zelim da se sp izvrse i nad njima tj.moze li se samim insertom u tabela1 pokrenuti izvrsavanje sp.

Ovo je vishe teorijski problem,ali bi mi puno pomoglo u daljnjem radu,s obzirom da sam pocetnik u SQL.
[ nadavesela @ 13.03.2012. 07:46 ] @
--2119117045-1486168721-1331624795=:41824
Content-Type: text/html; charset=us-ascii

computed column From: sovabass <[email protected]> To: [email protected] Sent: Tuesday, March 13, 2012 2:49 AM Subject: Kolona kao ulazna varijabla za sp-e [elitesecurity.baze-podataka.mssql]