[ Memomax @ 05.05.2012. 21:25 ] @
ajd kad niko neće da ja otvorim temu. samsung s3 je konačnno predstavljen, kakvi su vam utisci? tržišne perspektive novog s3?
i kako vam se čin ovaj novi trend da nove generacije telefona sve više idu ka ekranima od 5 incha?

moja skromna zapažanja. sviđa mi se jako direct call opcija, samo da vidimo kako funkcioniše u praksi. smart stay mi zvuči super, opet videćemo kako radi. imam inače utisak da je takve funkcije predstavila kompanija-znate-već-koja da bi to izazvalo delirijum tech zajednice, ali kod samsunga je nekako sve to mlako dočekano. meni se čini kao korak u dobrom pravcu to korišćenje senzora...

mnogi kukaju na ekran, ali meni je to generalno cepidlačenje na tim veličinama, ne gledam ekran mobilnog kroz mikroskop, prosto mislim da je za svakodnevni rad to više nego dobro...

ali dosta za početak...
[ pajaja @ 05.05.2012. 23:22 ] @
Pa slazem se sa tobom da je mozda cepidlacenje, ali ako je ekran dobar za svakodnevni rad, onda ocekujem i cena da bude u istoj kategoriji. Ne znam kako to izgleda uzivo posto ga ocigledno nisam jos video, ali ako izgleda losije od SGII ekrana koji je toliko overhajpovan i od cije reprezentacije boja imam nagon da iskopam sebi oci, sto se mene tice ne vidim nista sto bi moglo da opravda cenu koju ce imati.
[ bakara @ 05.05.2012. 23:27 ] @
A koju ce cenu pa imati?

Istu kao i svi ostali...problem u moru androida je da se istaknes sa necim, doslo se do toga da sada svako moze napraviti isti telefon i to sa istim funkcijama.

S3 je verovatno trenutno najbolji telefon na svetu, a sto s etice dimenzija ekrana cisto sumnjam da ce popularni modeli ici preko 5"
[ walker68 @ 05.05.2012. 23:36 ] @
Uzivo ga nisam video, ali mislim da ce taj Samsung da bude vrrloooo popularan, za one koje vole smartphone....svidja mi se na prvi pogled..........citao sam na netu o njemu.
Samo da ne baguje !
[ pajaja @ 05.05.2012. 23:58 ] @
Ne zelim ja da se mesam u njihovu politiku, nek odrede oni cenu koliku zele siguran sam da ce biti popularan telefon i da ce mnogima odgovarati. Rekao sam da ja licno ne vidim razlog da dam 500+ evra za plasticni telefon kod koga su stedeli na ekranu.
[ bakara @ 06.05.2012. 00:02 ] @
Mislis da je HTC bolji?
[ pajaja @ 06.05.2012. 00:16 ] @
Ne znam na koji HTC mislis, ali ne mislim da je iko od njih generalno 'bolji', niti imam problem da dam 500+ evra na telefon, samo kazem da ne vidim apsolutno nikakav razlog da zelim da ja licno posedujem ovaj telefon (posebno kada se uzme u obzir cena iako nije od presudnog znacaja). Ako taj HTC na koji si mislio ne izgleda kao igracka onda mislim da je za mene bolji, bez obzira sto racuna pi do 100te decimale 30 sekundi duze.
[ worthy @ 06.05.2012. 01:37 ] @
Imaju plastikaneri svoje prednosti. ;)

[ -V-O-Y-A-G-E-R- @ 06.05.2012. 02:15 ] @
Meni je Nexus ispao prekjuce licem na dole sa visine nize od visine struka i guess what...staklo puklo skoro kao na iPhoneu. Naravno da ce plastika da trpi vise toga, ali staklo je staklo.
[ mondexx @ 06.05.2012. 02:19 ] @
licno mislim da je samsung napravio dobar posao i da ce S3 jos vise ucvrstiti njihovu lidersku poziciju... trziste je pokazalo da zelis vece ekrane, svodoci toga su prodaja galaxy note i S2...

gledajuci specefikacije tel, S3 ima duplo jaci hardver od svega sto trenutno postoji na trzistu, i samim tim ce njegovi konkurenti iz sveta pametnih telefona, morati dobro da se potrude....
[ -V-O-Y-A-G-E-R- @ 06.05.2012. 02:31 ] @
Bespredmetno je pricati o hardveru i medjusobnoj konkurenciji. Telefoni su krenuli losom stazom kojom su krenuli i kompjuteri pre 25 godina, a to je "vise sirove snage, manje optimizacije". Ako telefon sa 4 jezgra koristi 3 za rotaciju ekrana, ciji je softver jedan veliki sareni bloatware, onda se ja <ruzan izraz> na takav progres.

Moja saka ako nije u vecoj polovini u manjoj nije (mislim na prosecnu velicinu sake) i imao sam Note 2 meseca, prodao ga skoro samo zato sto je prevelik. Naravno, razlikuje nam se nacin upotrebe, ali je isti prevelik vecini ljudi koji podjednako cesto moraju da koriste telefon jednom rukom koliko i sa obe ruke.

Sada vidim da mi Nexus/S II velicina savrseno odgovara. A cinjenica je da vecina ljudi sada zeli vece ekrane. Sto potreba, sto sindrom gladnih ociju, jer se razlika u ceni izmedju velikih i malih telefona rapidno smanjuje, pa su veliki sada uveliko priustivi.

Meni se S III ne svidja. S II mi takodje nije nesto, ali mi se cini elegantnijim. Ipak, nervira me na svima jasno vidljivo menu dugme. Samsungov dizajn fazon.

Ali na stranu sve, ne sumnjam da ce biti vrlo uspesan, ako ne i nadmasiti svog prethodnika.
[ S A J A @ 06.05.2012. 08:34 ] @
Koliko sam video po hardverskim specifikacijama S3 je prilično dobar (meni se najviše dopala rezolucija ekrana) i pošto ima ICS onda dolazimo do toga da se stvarno može deklarisati pod "najbolji". Međutim, to što je najbolji ne znači da će preterano da uspe na tržištu jer dosta ljudi već koristi smartfonove i pitanje je da će S3 da ih motiviše na promenu. Po meni, to će biti prilično skromna motivacija. Evo gledam po sebi, već skoro dve godine imam S1 i kad se pojavio S2 nisam video neku preteranu razliku za prelazak. Sad se pojavio S3 i opet ne vidim neku preteranu razliku za prelazak. To što ima bolju rezoluciju ekrana, više megapiksela kameru i šareniji os po meni nije dovoljno veliki razlog da prodam svoj telefon za 200e i doplatim još 300-400e da bi kupio S3. Pogotovo što mi programi sa marketa podjednako dobro rade na mom S1. Znači, mislim da iako telefon ima impresivne karakteristike, da ne nudi nikakve revolucionarne promene i da neće moći previše da zainteresuje već zasićeno tržište koje već sada ima sve što mu treba. Pre mislim da će novi iPhone proći bolje jer kod njega nisu toliko bitne karakteristike već odličan marketinški model koji je nametnuo iPhone kao nekakav statusni simbol pa će samom njegovom pojavom gomila fensi-šmekerskih korisnika sa dubljim džepom odma da ga kupi.
[ test1234 @ 06.05.2012. 09:24 ] @
Svakodnevno koristim navigaciju (Bgd), kameru i internet na HD2. Imam ga oko dve godine i pored toga sto sam mu razbio tac-staklo on radi. U pocetku mi je delovao extra brz. Kada ga uporedim sa 4S od kolege vidim da je extra spor. Narocito me nervira hladni start GPS-a, nekada i po citav minut (IGO). Gledam kod 4S hladni start 0s, odmah sve radi.

Ako SIII bude nesto slicno 4S a mnogo jeftiniji pazaricemo ga, ugovor uskoro istice. Ako bude u ponudi na 150 rata.
[ bakara @ 06.05.2012. 09:56 ] @
Citat:
worthy: Imaju plastikaneri svoje prednosti. ;)

Samo sto zamena tog stakla na iphone kosta 20$, a izgooglaj sam koliko kosta na samsungu, a sve moze da se razbije veruj mi.

Citat:
mondexx: licno mislim da je samsung napravio dobar posao i da ce S3 jos vise ucvrstiti njihovu lidersku poziciju... trziste je pokazalo da zelis vece ekrane, svodoci toga su prodaja galaxy note i S2...

gledajuci specefikacije tel, S3 ima duplo jaci hardver od svega sto trenutno postoji na trzistu, i samim tim ce njegovi konkurenti iz sveta pametnih telefona, morati dobro da se potrude....


Samsung je vec neko vreme svetski lider, a gore vec rekoh da nije vise veliki problem napraviti gotovo identican model drugog proizvodjaca, to imamo danas zahvaljujuci androidu.

Citat:
pajaja: Ne znam na koji HTC mislis, ali ne mislim da je iko od njih generalno 'bolji', niti imam problem da dam 500+ evra na telefon, samo kazem da ne vidim apsolutno nikakav razlog da zelim da ja licno posedujem ovaj telefon (posebno kada se uzme u obzir cena iako nije od presudnog znacaja). Ako taj HTC na koji si mislio ne izgleda kao igracka onda mislim da je za mene bolji, bez obzira sto racuna pi do 100te decimale 30 sekundi duze.

Naravno mislim na HTC One X koji mu je najblizi konkurent.

HTC ima skroz drugi fazon, a i inace ne mislim da samsung lici na igracku vec na jednu elegantnu spravu kojoj nece ispadati dugmici i guliti se maska, plastika je vrlo dobar materijal za izradu mobilnog telefona, nokia je to odavno pokazala :)

Citat:
-V-O-Y-A-G-E-R-: Bespredmetno je pricati o hardveru i medjusobnoj konkurenciji. Telefoni su krenuli losom stazom kojom su krenuli i kompjuteri pre 25 godina, a to je "vise sirove snage, manje optimizacije". Ako telefon sa 4 jezgra koristi 3 za rotaciju ekrana, ciji je softver jedan veliki sareni bloatware, onda se ja <ruzan izraz> na takav progres.

Moja saka ako nije u vecoj polovini u manjoj nije (mislim na prosecnu velicinu sake) i imao sam Note 2 meseca, prodao ga skoro samo zato sto je prevelik. Naravno, razlikuje nam se nacin upotrebe, ali je isti prevelik vecini ljudi koji podjednako cesto moraju da koriste telefon jednom rukom koliko i sa obe ruke.

Sada vidim da mi Nexus/S II velicina savrseno odgovara. A cinjenica je da vecina ljudi sada zeli vece ekrane. Sto potreba, sto sindrom gladnih ociju, jer se razlika u ceni izmedju velikih i malih telefona rapidno smanjuje, pa su veliki sada uveliko priustivi.

Androidi su uzasno neoptimizovani, i sa vrlo jakim hardverom cesto laguju, najbolje optimizovan telefon je bio samsung S2.

A sto se velicine tice nadam se da nece praviti vece cigle od ovih.

[ bakara @ 06.05.2012. 09:58 ] @
Citat:
test1234

Ako SIII bude nesto slicno 4S a mnogo jeftiniji pazaricemo ga, ugovor uskoro istice. Ako bude u ponudi na 150 rata.

Bice sigurno u dolar sa jednakom cenom kao iphone.
[ -V-O-Y-A-G-E-R- @ 06.05.2012. 12:23 ] @
Citat:
S A J A: Evo gledam po sebi, već skoro dve godine imam S1 i kad se pojavio S2 nisam video neku preteranu razliku za prelazak. Sad se pojavio S3 i opet ne vidim neku preteranu razliku za prelazak. To što ima bolju rezoluciju ekrana, više megapiksela kameru i šareniji os po meni nije dovoljno veliki razlog da prodam svoj telefon za 200e i doplatim još 300-400e da bi kupio S3.


Mislim da ovde najvise gresis jer polazis od sebe :) Ti si jedan od retkih koji voli i koristi smartfonove, pa da posle 2 godine ne oseca potrebu da promeni uredjaj.
Ja recimo ni ne znam kako SI izgleda, a znam za SII, dok sam Note cak i imao, iako mi se pomalo gadi Samsungov dizajn. Samsung ima jako dobar marketing. Srbija, u kojoj je prosecna plata 350€, nije ni najreprezentativniji uzorak za ocenu uspeha nekog telefona. Njima je znacajna Koreja, Japan, naravno USA i ajde, Evropa. Na tim trzistima ljudi kupuju i hardver i posle softver, a Samsung i tu sada pokusava da sleti.
Svoj DHD sam platio 530€ pre godinu i par meseci, a prodao ga za 150 (dobro, bio je izguljen od padova, a aluminijum ne prasta). Elektronika je takva. Placas premium cenu da bi bio u toku, a gubis kada prodajes, ali sve je to ok ako ti uredjaj ne sluzi samo da bi igrao Angry Birds.
[ Memomax @ 06.05.2012. 13:53 ] @
meni recimo ne smeta toliko plastika na telefonima jer volim lakše telefone, a i ima svojih prednosti prilikom padova. sviđa mi se primedba o gladnim očima, nemaju ljudi toliku potrebu zaista za velikim ekranima, ali cene su sve niže pa onda ajde što da ne, verovatno svako voli utisak da je dobio nešto više za istu ili nešto veću cenu...

što se tiče upotrebe, ja čak i na galaxy note ne bih gledao filmove jer je i na toj velilčini to naprezanje očiju, a kao telefon je nezgrapno. ali, kad se setim da se ljudi polomiše kako da puste divx na e71 onda vidim da ima raznih vrsta mazohizama, takvima verovatno sve ovo oko 5" izgleda kao slika sa projektora :-)
[ -V-O-Y-A-G-E-R- @ 06.05.2012. 14:55 ] @
Ne nalazim da je video ili tekst na malim ekranima ista vece naprezanje. Da, sadrzaj je manje pregledan, jer nema sirinu, ali oko se isto (ne)napreze, kao i kada cita nesto iste velicine u knjizi. Ako je tekst sitniji, onda se, naravno, napreze se, ali je film drugo, nisu bitni detalji, u smislu da trebas da vidis sta pise na reklami iza glavnog lika. Pratis dinamicki sadrzaj i bitne su informacije. Stavise, ja se posle gledanja filma na malim ekranima nekad znam jedva vratiti u realnost, valjda je jer se oci ne poneraju mnogo van tog malog ekrana, za razliku od setanja istih pri gledanju na nekim drugim medijima :)Ne znam, ja volim da pogledam film i na telefonu, a 5,3" na Noteu je bilo vrlo dobro za filmove :) Kapiram da na 4.6-7-8 nema nikakve razlike u poredjenju sa 5.3 :)
[ rincha @ 06.05.2012. 14:57 ] @
Retko komentarisem, ali sada moram: SAMO NASEDATE REKLAMAMA I POKVARENIM MANIRIMA PRODAVACA... jbg. ovo je potrosacko drustvo.

Osnovni problem u celoj ovoj prici kod svih tih "high" telefona je BATERIJA, i STVARNA UPOTREBNA VREDNOST.

Svi ti telefoni mogu da izguraju maksimalno 1 dan (pod tim 1 dan mislim od ujutru do uvece, ne 24h), a neki ni toliko kod intenzivnije upotrebe. I umesto da se radi na tom problemu, oni budze ekran, procesor, memoriju, a baterija? Da nosim punjac gde god krenem s mobilnim, pa ako potraje razgovor, i budem morao da skinem nesto ili pregledam video, da trazim neki steker????

Od tolike sile, 4 jezgra, brda memorije i ne znam sta jos, koliko Vam REALNO treba za upotrebu? Pricam u svakodnevnoj upotrebi i o prosecnom korisniku (svaka cast, ima i onih koji koriste cak i do 50% mogucnosti, pa i vise, al ih je vrlo malo)

Koliko programa Vam realno treba danas u telefonu za svakodnevnu upotrebu? Ajd da probamo da sumiramo, pomozite mi ako nesto izostavim:
1. telefoniranje
2. sms, mms
3. internet, (surfovanje za informacijama raznog tipa)??? Namerno ovde stavljam upitnike, pitanje koliko njih ovo radi svakodnevno, al ajde, kupis telefon koji ti to nudi, pa je malo glupo da ne koristis, jer to je stvarno lepa prednostu odnosu na ranije modele)
4. kamera
5. alarm, kalendar
6. kalkulator


Redje se koriste:
1. navigacija (mislim, sta ce mi osim kad idem negde, pricam o svakodnevnoj upotebi telefona, nije valjda da svakog dana putujete u nepoznato)
2. internet, (surf, e-mejl, vremenska prognoza, skype, chat)
3. slusanje muzike
4. igranje...

Sta ti treba za to? Sve to (izuzimajuci net) je besprekorno radilo na starijim telefonima koji su gurali bateriju i po 5-10 dana.

Ali, bitno je da na marketu ima 100.000 ili milion aplikacija, od kojih ce mozda da ti za godinu dana zatrebaju 5 ili 10???

Samsung je ocigledno dobro shvatio Aplle-ovu taktiku i sada pokusavaju da urade nesto slicno. Koliko Vam realno treba telefon sa 4 jezgra i bla bla svasta nesto.

Ovo je samo moje misljenje, koje ne mora da bude tacno, uvek ima onih kojim sve to "treba", njima svaka cast, ali malo ih je, prosecnom korisniku telefon treba da pozove (javi se), posalje (primi) poruku, eventualno namesti alarm, kalendar, skljocne neku slicicu (koja je loseg kvaliteta, ali eto skljoca), mozda nesto izracuna (ako nece da ukljuci mozak ili da se muci...
Sve ostalo je reklama. Normalno, i fenseraj, prikazivanje, nemam pare za nesto sto mi treba, al nosim mobilni od 300-500eur, faca sam.
[ -V-O-Y-A-G-E-R- @ 06.05.2012. 15:27 ] @
Ono sto si propustio da shvatis je da telefoni nisu vise samo telefoni. Kao sto kompjuteri vise nisu samo glomazne naprave za statisticke obracune.

Naravno, iz ugla onoga ko telefon od 500€ dozivljava samo kao precenjen telefon cela kritika je opravdana. Ja jednom dnevno upalim Google Maps da nesto pogledam. Sinoc mi se u toku gledanja filma spomenuo neki grad, pa sam hteo da pogledam gde se isti tacno nalazi i pauzirao sam film, uzeo telefon i nasao sta mi je trebalo.

Ljudi, kako postaju vise tehnoloski pismeni, pocinju i da primenjuju uredjaje oko sebe na razlicite nacine, ne samo za igranje neke igre na Fejsu. Meni su neka cesto koriscena dokumenta bekapovana na Dropbox, a i kopija putnih dokumenata i karata su mi gore kada putujem i sve mi je sinhronizovano sa telefonom ako mi zatrebaju.

Mail si spomenuo tek na nekom srednjem mestu, sto ocigledno govori da ga ne koristis mnogo, dok je meni on nezamenljiv vid komunikacije.

A za bateriju si potpuno u pravu, samo, opet, kao neki napredni korisnik, ne nosim punjac sa sobom, vec ili rezervnu bateriju (internu i eksternu), pa me nedostatak prave autonomije manje pogadja.

Bas je Samsung obecao da ce uloziti posebne napore na polju prosirenja kapaciteta baterija, ali ne vidim da su se nesto pretrgli do sada :)
[ Memomax @ 06.05.2012. 16:21 ] @
@rincha

tako je kako je. donekle se slažem, ali sve je to sad malo i filozofsko pitanje. tačno vreme pokazuje i sat sa pijace, a opet svako voli da ima nešto lepše dizajnirano, od boljih materijala, bla, bla. u suštini ima malo ljudi koji zaista nekako umeju da iskoriste sve prednosti mobilnih smartphoneova, a opet većina završi sa alo gde si ajd vidimo se za 10 minuta i da pošalju neku poruku. to ti je upgrade kultura koja sada dominara tehnologijom. nije ti neophpdno ali svaki novi uređaj mora da ima još bolji ekran, još bolji procesor, još memorije, još svega, jer se sve manje od toga smatra zastarelim, prevaziđenim itd...
[ S A J A @ 06.05.2012. 18:38 ] @
Citat:
-V-O-Y-A-G-E-R-: Mislim da ovde najvise gresis jer polazis od sebe :) Ti si jedan od retkih koji voli i koristi smartfonove, pa da posle 2 godine ne oseca potrebu da promeni uredjaj.
Ja recimo ni ne znam kako SI izgleda, a znam za SII, dok sam Note cak i imao, iako mi se pomalo gadi Samsungov dizajn. Samsung ima jako dobar marketing. Srbija, u kojoj je prosecna plata 350€, nije ni najreprezentativniji uzorak za ocenu uspeha nekog telefona. Njima je znacajna Koreja, Japan, naravno USA i ajde, Evropa. Na tim trzistima ljudi kupuju i hardver i posle softver, a Samsung i tu sada pokusava da sleti.
Svoj DHD sam platio 530€ pre godinu i par meseci, a prodao ga za 150 (dobro, bio je izguljen od padova, a aluminijum ne prasta). Elektronika je takva. Placas premium cenu da bi bio u toku, a gubis kada prodajes, ali sve je to ok ako ti uredjaj ne sluzi samo da bi igrao Angry Birds.


Nekada kad sam bio mlađi sam uvek pratio tehničke novotarije a posle me je to malo prošlo. I to iz dva razloga: 1. Mnogo košta a ništa se specijalno ne dobija, tehnika brzo zastareva i opet nemaš ništa, drugim rečima, ne vidim poentu života da svoj zarađeni novac trošim na praćanje tehnologije kad je to rupa bez dna. 2. Stalno menjanje uređaja mi oduzima vreme koje mi je sve dragocenije. Naime, ako promenim telefon/kompjuter, čekaju me višesatna/višednevna instaliranja i podešavanja i ne vidim neki smisao da mi život prolazi u tome. Inače imam i desktop računar i laptop i tablet i mobilni (S1) i fotoaparat i svaka od tih sprava me je dobro koštala u momentu kupovine (S1 je bio oko 500e a fotoaparat oko 750e) pa očekujem da ne moram da ih menjam na svakih par meseci.

I sad pošto taj S1 ne vredi više od 200e, treba da doplatim još 300e da bi uzeo neki aktuelni smartfone a sve što bi dobio je nešto veću rezoluciju i šareniji operativni sistem (ics umesto gingerbreda), e pa neka hvala, ipak ću ja da ostanem jedan od retkih koji će da pravi malo veće korake u zamenama telefona jer zaista ne donose ništa specijalno novo. Eventualno kad se pojavi S4 onda bi mogao da razmišljam o prelasku. A to što je tebi ok da kupiš telefon za 530e i da ga prodaš za 150e posle godinu dana, to zaista ne bi znao kako da komentarišem, svako ima svoj sistem vrednovanja.

Inače ja sam gledao par puta film na S1, on ima ekran 4 inča (mislim da je tako) i sasvim je ok. Komentari kako je slika mala su mi nejasni, prosto samo treba malo primaći telefon a rezolucija 480x800 je više nego dovoljna. Pošto imam i tablet od 7 inča, ne njemu je još i bolje gledanje filmova ali to je samo kad ti treba mobinost. Kad sam kući ipak je laptop najbolji.

Kod S3 mi se najviše sviđa dobra rezolucija a to bi mi prvenstveno koristilo jer često kad sam na terenu imam potrebu da se preko RD-a nakačim na svoj server i pogledam nešto. Za to sad koristim tablet koji je 600x1024 ali S3 ima baš impresivnu rezoluciju. Jedino što sad ne mogu da "zamislim" niti probam jeste da li je RD praktičnije koristiti na 7 inča i 600x1024 ili 720x1280 na 4.8 inča.

[ -V-O-Y-A-G-E-R- @ 06.05.2012. 19:00 ] @
Da, sa DHD-om sam bas imao peh da je bio izgreban, inace bi bio oko 200€, ali posto mi se svaki od tih uredjaja isplati vremenom, ne gledam na to kao na gubitak novca svaki put kada menjam uredjaj, vec jednostavno na izdatak za posao i zadovoljstvo. Jbg, ja sam takav. Ne castim tamburase, ne pijem, ne pusim, ne idem po kladionicama, svake godine menjam telefon :) DHD je jedan od telefona koji se najduze zadrzao, oko 15 meseci.

A vec vas je nekoliko spomenulo rezoluciju SIII (1280x720), kao da je on prvi sa tolikom rezolucijom. Pa evo, GNexus je ima već 6 meseci.

Mislim da ce ti ipak i dalje biti lakse raditi na vecem ekranu manje rez, nego na ovome na kome sada kucam (GNE), pogotovo ako kacis misa na tablet. Dijagonala ipak vise znaci tu, nego sama rezolucija, mada ni 7" nije bas sinonim za komociju :)
[ rincha @ 06.05.2012. 21:54 ] @
@ Voyager

svaka cast tebi i slicnima (a i ja sam tu negde blizu bio do pre 4-5 godina kad sam digao ruke, mada si me ti pogresno ocenio ("no sto si propustio da shvatis je da telefoni nisu vise samo telefoni." - ja sam to poceo da maksimalno koristim sa Nokiom 6600 koju sam uzeo odmah nakon sto se pojavila i "preplatio je", smesna prica, nemam auto, vozim se busom, a furam besan telefon i gledam filmove na njoj, portujem androide danas .... daleko sam od pocetnika, jer sam na kompovima od 1987), ali opet ko sto rece @Memomax "a opet većina završi sa alo gde si ajd vidimo se za 10 minuta i da pošalju neku poruku".
Znaci prosecan korisnik to ne ume da iskoristi.

U pravu si za prednosti koje nam tehnologija pruza, ali ovde nema tih prednosti: bolji procesor, bolji displej, vise memorije.... dokle?
Sisanje kupaca. Koliko igara imas koje mogu da koriste dual core na mobilima??? < od 50. A za quad??? NIJEDNA.

P.S. rekoh na kraju, to je samo moje misljenje, u nekim stvarima si u pravu, ali ponavljam, PROSECAN KORISNIK NE UME DA ISKORISTI 20% - 30% mogucnosti koje mu se nude a traze mu puno para za to. Fenseraj.


[ -V-O-Y-A-G-E-R- @ 06.05.2012. 22:13 ] @
Da, posle si ti pojasnio svoju poziciju u tom svetu, no nebitno..sto da seja tangiram sto moj ili tvoj komsija ne zna da na telefonu moze da proveri postu, plati racun ili nesto slicno. Ako neko pita, ja pomognem, ali ako se posedovanje telefona od 500€ svede na razgovore i poruke, to je "briga" vlasnika tog telefona :) U Samsung ili Apple treba poslednje prst upreti, jer oni za sisanje bar daju nesto opipljivo, za razliku od neke druge elite koju smo gledali ovih dana :)

No, da ne idemo u off-topic, drzimo se kudjenja i hvaljenja SIII :)
[ Ivan Dimkovic @ 06.05.2012. 22:41 ] @
Citat:
rincha
P.S. rekoh na kraju, to je samo moje misljenje, u nekim stvarima si u pravu, ali ponavljam, PROSECAN KORISNIK NE UME DA ISKORISTI 20% - 30% mogucnosti koje mu se nude a traze mu puno para za to. Fenseraj.


"Prosecan korisnik" nikada nije ni koristio vise od 20-30% nekog proizvoda.

Na svu srecu, progres postoji zato sto postoje firme koje ne slusaju "prosecnog korisnika" vec kreiraju nove stvari.

Quad core procesori mozda nisu apsolutno potrebni smartphone-u danas - ali njihova dostupnost ce motivisati developere da ulazu vreme (novac) u podrsku tj. iskoriscavanje multi-core procesora u mobilnim aplikacijama. Da ne postoji dostupnost, niko ne bi ulagao novac u to - klasicna kokoska vs. jaje problem. E upravo OEM-i razbijaju taj lanac pravljenjem jaceg hardvera.

Na kraju krajeva, cak da definitivno ne zelis quad-core procesor u telefonu, opet ces imati koristi od njih. Kako? Pa lepo, da bi se omogucilo koriscenje quad-core procesora u mobilnom, SoC (CPU) vendori su morali jos vise da optimizuju power management nalaznjem novih nacina da se smanji potrosnja. Te metode ce se na kraju primeniti i na "nizim" verzijama procesora sa samo 1 ili 2 jezgra - i time svi dobijaju.

High-end u bilo kom trzistu elektronike gura napredak i upravo zahvaljujuci tom high-endu (i "early adopterima" koji su spremni da plate znacajno vise $$$) se ide napred i u mainstream trzistu, posto mainstream na kraju dobija novine koje su prvo predstavljene u high-endu.
[ pajaja @ 06.05.2012. 22:47 ] @
Aha, pa nisam iskreno odusevljen nesto ni sa One X-om, zbog slicnih zamerki.
4 jezgra na 1.5GHz zvuce ok ali moram da se slozim da bi ono sto bi bilo lepo videti na telefonu su malo vise paznje na materijale od kojih se izradjuju, bolja optimizacija i manja potrosnja baterije. Ovako imam i Xaomi phone koji je pre pola godine kostao $310, a ne razlikuje se toliko kolika je razlika u ceni.

Sto se plastike tice slazem se da moze da bude dobar materijal (poslednju nokiu koju sam imao je bila E72 i bio sam sasvim zadovoljan i izradom i tezinom telefona) ali sa SII nisam stekao takav utisak. Meni licno veliki telefon koji je onoliko lagan ne uliva nikakvo poverenje i ne odaje utisak premium proizvoda. Ne utice to na njegove preformanse ali je deo dozivljaja pri koriscenju telefona isto kao i dobar ekran. Takodje mislim da su napravili promasaj sa pentile matrix-om tako da me nije impresionirala ni njegova vestacka 720p rezolucija.
[ kvaju @ 11.05.2012. 21:09 ] @
Što se Androida tiče, velika mana je baterija na svakom kojeg sam imao, sa svakim (ako imam uključen 3g u pozadini čitav dan)
sam morao baš paziti koliko ga koristiti za neke osnovne funkcije, i dali će mi baterija izdržati više od 12h.
Rootao sam ih, i na nekim romovima + custom karnelima se osjeti manja potrošnja baterije.

Vratio sam se opet na iOS (nakon s1, nexus s, i n9) i uzeo POLOVAN i4, star ~1god. i baterija mi bez problema sa uključenim wifi, 3g, lokacijske usluge, isključen push
može bez ikakvih problema više od 24h, ako pazim malo i gasim gore navedeno bez problema prošiša 48h, a ove telefone prije sam nove uzeo pa nisu mogli izdržati niti 12h normalnog korištenja.
I tu skidam kapu Apple-u, i mislim da bi Samsung, HTC i ostali zaista trebali da porade malo u pitanju baterije, mada i Google bi vjerovatno trebao da poradi na tom sa Androidom jel, da se to nekako optimizira.
Android mi je super OS, i dosta mi fale neke stvari sa njega, ali baterija - užas!
[ -V-O-Y-A-G-E-R- @ 11.05.2012. 21:21 ] @
Mislim da nije tolika krivica u samom Androidu, jer mnogi nezavisni developeri rade na optimizaciji, ali ako se svede na undervoltovanje kernela ili downclock, onda je to rudimentaran pristup prblemu. Doduše, i Apple je sam tome prilazio na taj način, jer je ranije ugrađivao procesore čiji je nominalni takt bio recimo 800MHz, ali su dolazili downclockovani na 600, ili sa 1000MHz na 800.

Ja problem baterije rešim rezervnom baterijom ili nekim priručnim punjačem od 2 dolara na AAA baterije :)
[ milan137 @ 13.05.2012. 16:22 ] @
Posto vidim da nasiroko komentarisete o s3 da i ja postavim pitanje posto nisam kopetetan da dajem komentar :)
posto sam do pre pola sata cvrsto bio resio da uzmem samsung note u razgovoru sa drugarom covek rece izlazi s3 sacekaj i sad dilema sta uraditi?
tel bi naj vise koristio za surf i ono sto nisam video da moze s3 hvatanje brzih beleski olovcicom. a ako sam dobro to s3 ne moze?! po bi moli ako neko moze da povuce poredjenje izmedju ova 2 modela
hvala unapred
[ S A J A @ 13.05.2012. 20:24 ] @
Za poređenje može da ti posluži GsmArena.

Kao što se može primetiti u pitanju su vrlo slične karakteristike. Note je malo veći, ima malo veću rezoluciju i olovčicu a S3 ima nešto jači procesor. Mislim da će i cena da bude na strani Note-a. Za surf mislim da je bolji jer je veći ekran.
[ koska @ 13.05.2012. 20:33 ] @
Ja imam istu dilemu oko sledeceg telefona... Defintivno mi se Note svidja vise (olovcica, veci ekran, bolja baterija i sl), ali me nervira sto su trenutno sve oci uprte u S3 tako da mislim da ce i Samsung da se vise skoncetrise na taj model, kao i softver koji ce da bude sve vise orijentisan na quadcore telefone... S obzirom da imam jos nekoliko meseci do isteka ugovora, nadam se da ce Samsung uskoro da objavi ili bar najavi neki model koji ce biti mesavina S3 i Notea, pa da ne moram mnogo da se dvoumim.
[ milan137 @ 15.05.2012. 17:39 ] @
prvo zelim svima da se zahvalim sto su mi odgovorili na pitanje. i sad imamo jos jedno zvuci mi jako zanimljivo ono sa ocima da prati pogled na s3 da li bi to mogao i note uz neki odgovarajuci softver i koliko se meni cini oni su hardverski veoma slicni a te neke razlike su ustvari softver ako sam lupio i ostao ziv unapred se izvinjavam strucnoj javnosti ja sam totali laik sto se tice telefona i tih tehnoloskih spravica tice unapred hvala na odgovorima
[ 2paca.zwaka @ 05.06.2012. 13:19 ] @
Oni bacaju Galaxy S2 a ja testiram android aplikacije na emulatoru :/

Uopste, S3 mi se cini kao odlican telefon, bolji od htc one x, za nijansu..............
[ matijalukic @ 24.06.2012. 11:04 ] @
Skoro svim smrtphone-ovima je problem baterija, tako da nije ni čudo što baterija kod S3 ne traje ni dan. Inače telefon je odličan, možda preglomazan, praktično ljudima treba da stane u džep, a S3 teško da će da stane u džep.