[ bachi @ 19.09.2012. 09:16 ] @
Ima tema za release preview, ali je ovo finalna verzija....

Ne znam šta da kažem... Koristim Windows od verzije 3.1, video sam svakakve promašaje od Microsofta, ali ovo je haos... Neverovatno šta napraviše. Ja razumem ovaj metro na tabletu i na mobilnim telefonima, ali na desktopu jednostavno nema šta da traži.

Mogu da razumem i da je na desktopu, ali kada bi postojala opcija (makar kroz group policy) da se isključi fraking metro, ali ovo forsiranje metroa je neverovatno.

Instaliram Winamp, asociram sve željene fajlove na njega, kliknem 2 puta na mp3 fajl iz Total Commandera, neeeeeeeeeeee, ne otvori se Winamp, nego se otvori metro media player, koji mi se razvuče preko celog 22' ekrana da bi mi pustio jednu pesmu! Popizdim, odem na default programs, naznačim i tu da je Winamp default, opet kliknem na Mp3, e sad me pita DA IZABEREM APLIKACIJU SA KOJOM ĆU DA POKRENEM HEBENI MP3 fajl! Znači iako sam mu jednom rekao, drugi put rekao da hoću da mi Winamp pokreće mp3, moram i TREĆI put da potvrdim da ja u stvari želim Winamp, a ne hebeni metro media player da bih slušao muziku.

Naravno, ista priča i za Faststone image viewer, za svaku extenziju ista priča.

Ne postoji opcija da direktno po startovanju računara ide pravo na desktop (sem nekih budževina koje čas rade, čas ne rade), već se odma pojavi metro i mora da se klikne na desktop da bi ušao tamo.

Kada se isključi UAC, on se u stvari ne isključi do kraja, tako da ipak za svaku aplikaciju kada oćete da kopirate, brišete, pišete, pita jeste li sigurni! Ako sam isključio fraking UAC i stavio da me ne uznemirava, oću bre da me ne uznemirava! Ako je moglo na šugavoj Visti, na Windows 7, zašto bre ne može na Windows 8? Naravno, kada sam kroz group policy kompletno isključio UAC da me ne smara za programe, e onda NE RADE METRO APLIKACIJE.

Neverovatno! Mada, ni ne trebaju mi metro aplikacije, ali opet, ZAŠTO?!?

Iako sam za language stavio English, to ga nije sprečilo da ipak bude pametniji od mene i da mi metro aplikacije budu na srpskom! Ko mene hebe što neću to, ima da bude srpski i tačka. Pozdravio ih Google sa istom filoSofijom.

Naravno, start dugme ne postoji, postoji search u metrou, ALI on RAZDVAJA rezultate na Apps, setting i files!!!!!!!!!!! ZAAAAAAAAŠTOOOOOOOOO????????!?!?!?! Tako da kada pritisnete winkey, kucate UAC (kako bi probali da isključite smora) ne dobijete ništa za rezultat, jer default za search je apps... E, vi onda morate da kliknete na Settings i tek onda vam izbaci rezultat!!!! U Windows 7 lepo kucaš uac, odma izbaci rezultat, kakvi klikovi, kako bakrači!!

Rešenje za start dugme jeste programče ViStart, ali i on ima lošiji search od Windows 7, ali može da prođe.

Windows 8 smatra da je meni blentavi SegoeUI najbolji font za moje potrebe i da je toliko savršen da mi uopšte neće pasti na pamet da ga promenim... E kako je meni palo na pamet da promenim tip fonta na ikonicama, title barovima i ostalim čudima (čitaj: volim Tahomu i mrzim cleartype tehnologiju), eeeeeeeee, to više ne može! Možete samo da promenite veličinu fonta, ali ne i tip fonta, jer je SegoeUI svetinja! Ako iko zna kako da stavim drugi font, neka mi javi! Probao sam i preko group policya, ništa, nema opcije da omogućim da menjam tip fonta...

Zaključak: Šta vare ovi u Microsoftu?
[ ekof9 @ 19.09.2012. 16:23 ] @
Ouvaj, a zasto ga i dalje patis s njim?:) Msm, ako ima toliko negativnih stvari, zasto se ne vratis na 7?
[ boyan3001 @ 19.09.2012. 17:14 ] @
Au brate :)
Pazi, ja nisam ni jedan novi Windows instalirao odma u prvih, pa recimo 6 meseci do mozda cak i godinu dana. Neke sam potpuno preskocio, kao sto je bio nesretni ME. Jedino je 7ica tu bila izuzetak, posto je to bio prebeg sa smotane Viste. Tu sam cak koristio RC od samog pocetka, na Visti sam vistio mozda 6-8 meseci. Cemu zatrcavanje kad i sadasnje resenje sasvim dobro radi posao.
Ono sto mi se od samog pocetak cini je da ce 8ica ekspresno preuzeti neslavno prvo mesto od Windowsa ME. 7ica im je sasvim ok u nacelu, kad se upuca par stvari, poput tog UAC i ne znam kud su se uopste zatrcavali sa novim. Uopste je pitanje sta je tu novo osim Metroa i opet malo sminke.
[ bachi @ 19.09.2012. 18:40 ] @
Citat:
ekof9:
Ouvaj, a zasto ga i dalje patis s njim?

Zato što sam mazohista. Hbg, to mi je posao, pc sam majstorčina i treba držati korak sa novotarijama. Iskreno se nadam da će ovo u Srbiji proći kao i Vista i da će većina elegantno preskočiti ovo smeće. Od svih silnih instalacija koje sam stavljao ljudima, samo su dve bile Windows Vista.

Citat:
ekof9:Msm, ako ima toliko negativnih stvari, zasto se ne vratis na 7?

Ima i pozitivnih. Onaj Windows Explorer (tj. file explorer) konačno počinje da liči na nešto i znatno će olakšati piglu ljudima koji ne znaju kako da pošalju neki fajl na mail. I dalje ne može da prismrdi Total Commanderu, ali napreduje. Takođe se malo brže pokreću aplikacije, pogotovo ako su već bile pokrenute i upravljanje memorijom je vidljivo kvalitetnije, dok mi se čini da mu je upravljanje procesima lošije nego kod Windowsa 7.

I da, fontove možete promeniti uz pomoć registrija!!! U prilogu imate da promenite na Tahomu i Arial, s tim što Tahoma loše izgleda kada se isključi cleartype (osećam da su namerno to uradili), jer su slova zbijena, dok Arial izgleda ok. Kada importujete registri, restartujte komp. Fonts.reg je originalno podešavanje. Napomena: Sa registrijem se igrate na sopstvenu odgovornost, ako nešto zabrljate, mojne mene da zračite!

Stvarno jadno od Microsofta što su ovo napravili da ne može da se podešava vrsta fontova, širina ikonica i scrola... :-(
[ Miroslav Jeftić @ 19.09.2012. 21:03 ] @
Ako Windows 8 bude brz i stabilan i sa dobrom podrškom, a izgleda da će biti, nema šanse da će biti preskočen. Btw, Vistu sam takođe koristio čim se pojavila rtm verzija do rtm sedmice... nikakvih zamerki, sasvim dobar OS
[ calexx @ 19.09.2012. 21:51 ] @
Meni se Vista najduže održala, od prve RC pa do skoro a skinuo sam je samo zato što sam hteo da probam novu Osmicu, Sedmica završava posao a ionako malo trošim bilo kakav Windows.

Deluje mi da Osmica uopšte nije zahtevna. Na kršu (Sempron 2800+ sa 1GB rama) sam probao Sedmicu i vuklo se, onda Osmica ... i radila je pristojno. A pre par nedelja mi je zatrebao ram pa sam umesto 1GB ubacio samo 512MB i onako reda radi uključim krš ... kad ono Osmica ladno radi a čak i ne pokazuje da se nešto muči. A sa 512MB skoro da ne mogu da podignem neki novi Linux u live obliku. Razmišljam čak i da ostavim samo 512MB i probam malo duže.
[ Sceka @ 20.09.2012. 13:22 ] @
Citat:
bachi: Ima i pozitivnih. Onaj Windows Explorer (tj. file explorer) konačno počinje da liči na nešto i znatno će olakšati piglu ljudima koji ne znaju kako da pošalju neki fajl na mail. I dalje ne može da prismrdi Total Commanderu, ali napreduje. :)

TC ce uvek biti zakon za rad sa fajlovima. Koju verziju koristis? Meni na Windows 8 Release Preview ni jedna verzija nije htela da radi, cak ni da se instalira, dok nisam sa TC sajta skinuo verziju 8.0RC1/64 i to onda radi odlicno. Samo imam problem i sada sa WinRAR-om, naime, nece da raspakuje iz komandera - desni klik > Extract files - nego mora da se udje u RAR i onda da se kopira. Nista znacajno ali navika je cudo.

Citat:
bachi: ...
Stvarno jadno od Microsofta što su ovo napravili da ne može da se podešava vrsta fontova, širina ikonica i scrola... :-(

Meni je na Windows 8 Release Preview varijanti (koju i sada koristim) ista stvar sa fontovima kao i na W7 pre toga. Apsolutno nikakvu razliku nisam primetio. Jedino ako nisu nesto menjali na RTM varijanti. :)


Pozdrav!

EDIT
Windows 8 Consumer Preview u Windows 8 Release Preview

[Ovu poruku je menjao Sceka dana 20.09.2012. u 14:48 GMT+1]
[ calexx @ 20.09.2012. 15:22 ] @
Meni je TC7 radio na svakoj Osmici ali je bilo problema sa shift-del na šta se ukopavao ... što je bilo poznato i ispravljeno u TC8. Sada postoji i 8 RTM i TC8 (mada ja koristim TCUP 5.7 koji je pravljen na TC8), sve radi normalno.
[ bachi @ 24.09.2012. 08:41 ] @
Uh, ipak nisam toliki mazohista, vraćam se na Windows 7. :)
[ ekof9 @ 24.09.2012. 08:49 ] @
Ne ide, a?:D Jel tacno da je 8 manje zahtevna od 7, negde procitah?
[ calexx @ 24.09.2012. 09:09 ] @
Negde? Pogledaj nekoliko poruka pre ove, ja sam to napisao. ;) Meni trenutno Osmica radi na kršu sa pola giga rama, ajde da vidim da negde to radi Sedmica a da se ne vuče. Na njemu sam probao Sedmicu sa giga rama i bilo je mučno koliko jedva radi dok Osmica sa pola gige lakše ide.
[ Jovan 1988 @ 24.09.2012. 09:46 ] @
@calexx
Na tom kršu,kako ti se ponaša exolorer kad treba da otvoriš folder sa gomilom programa i aplikacija?
Kod mene mu treba baš dosta.On prikaže odmah sve ali ih prikaže kao nepoznate fajlove pa mu onda treba vremena da ukapira o čemu je reč.
Ako u međuvremenu klikneš da otvoriš neki program,ništa se neće upaliti dok neučita sve fajlove iz foldera.
[ bachi @ 24.09.2012. 10:19 ] @
Citat:
calexx:
Negde? Pogledaj nekoliko poruka pre ove, ja sam to napisao. ;) Meni trenutno Osmica radi na kršu sa pola giga rama, ajde da vidim da negde to radi Sedmica a da se ne vuče. Na njemu sam probao Sedmicu sa giga rama i bilo je mučno koliko jedva radi dok Osmica sa pola gige lakše ide.

Calex, ubi Aero na sedmici (kao što su ga ubili na W8) i sve te mega giga glass efekte i sedmica će ti isto tako "dobro" raditi na kršu, kao što i Win 8 "dobro" radi.

Inače fontovi očajno izgledaju na Windows 8, kada se isključi cleartype... Ono je užasno. Tu i jesam prelomio i vratio se na Win 7 (sva sreća pa sam pre igranja oko Win 8 backupovao sistemsku particiju Acronisom), kao i zbog nemogućnosti da podesim izgled onako kako ja želim, a ne kako mi on kaže.

Što se mene tiče, ovo ću preskočiti, a nadam se da će dobiti po nosu od (korporativnih) korisnika za ovu glupost što su uradili na desktop računarima i da će Win 9 biti dostojan naslednik Windowsa 7.
[ calexx @ 24.09.2012. 12:03 ] @
Pa ako Visti ubiješ svašta, postaće XP. ;) Šta mene briga šta su ukinuli a šta dodali, sada je default manje zahtevna. A sve to me u principu ne zanima, skoro godinu dana mi sam Windows u bilo kom obliku deluje ružno, preoštro, krzavo, fontovi su mi čudni ... baš kao što su mi Linux fontovi delovali na početku. Sada mi je Sedmica samo za ono što baš baš ne mogu na linuxu a Osmica ... samo da vidim kako izgleda. I odmah bežim da ne gledam te ružne fontove i ružne prozore.
[ Shadowed @ 24.09.2012. 21:33 ] @
Nece. Veca je razlika izmedju XP-a i Viste nego Viste i osmice.
Inace, nema mnogo veze da li Osmica radi sa pola giga rama kad ce ti bilo koja aplikacija traziti jos. Pa samo FF restartujem s vremena na vreme jer pojede giga rama.
[ calexx @ 24.09.2012. 22:06 ] @
Nisam ni mislio da će da radi, to je krš koji je rezerva a ionako čeka da mu dodam malo rama da može da proradi neki liux na njemu. Služi za neko sitno odrađivanje, sitan download i tako to, nije za ozbiljnu upotrebu ... pa nešto može sada da završi i Osmica.
[ saneldz @ 25.09.2012. 22:24 ] @
Citat:
Jovan 1988:
@calexx
Na tom kršu,kako ti se ponaša exolorer kad treba da otvoriš folder sa gomilom programa i aplikacija?
Kod mene mu treba baš dosta.On prikaže odmah sve ali ih prikaže kao nepoznate fajlove pa mu onda treba vremena da ukapira o čemu je reč.
Ako u međuvremenu klikneš da otvoriš neki program,ništa se neće upaliti dok neučita sve fajlove iz foldera.


Vjerujem da je to do ugradjenog antivirusa Windows Defender koji je malo sporiji kada je u pitanju skeniranje foldera sa puno porgrama, setupa, archiva itd.
Ja sam folder u koji smjestam programe/instalacije sa interneta stavio u Excluded listu, cisto da malo ubrzam.
[ ekof9 @ 26.09.2012. 16:17 ] @
Windows Defender nije AV. Nije do toga posto je meni iskljucen, a isto se nekad desi.
[ bachi @ 27.09.2012. 07:33 ] @
Windows defender u Win 8 = Microsoft Security essentials.
[ Ell Diablo @ 27.09.2012. 08:29 ] @
Citat:
ekof9:
Windows Defender nije AV.


U win 8 jeste ;)
[ ekof9 @ 27.09.2012. 18:57 ] @
Znaci MSE u win8 ne postoji, a win defender je preuzeo njegovo mesto?
[ bachi @ 27.09.2012. 18:57 ] @
Za sada je tako i mislim da će to biti veliki udarac na AV proizvođače, jer je MSE sasvim solidan antivirus i prosečnom korisniku bolji ne treba.
[ osmania @ 14.10.2012. 00:43 ] @
Moze li mi ko pomoci oko WIndows 8.

Instalirao sam win 8 profesional. Ima da se skine vec preko Microsoft dreamSpark.
I sve super radi mashina dobro podnijela i sve ok laptop je u pitanju.

Ali sto jos nikako ne kontam kako da stavim u Win 8 da sam ja hadjija i da ja imam pristup svemu.
Znaci ako hocu neki program da instaliram u program files, nema sile.
Samo kaze pristup nije dozvoljen.
Ima li neki fazon da nesto nastimam ili podesim.

Inace sam administrator i sve opcije su mi ukljucene kad odem na opcije i security imam potpuni pristup ali opet nece.
I avast sistem security mi je instaliran...
eh sad ili je do avasta ili je do win 8...
do nekoga jeste...

pa ako ima ko da mi pomogne bio bi mu zahvalan
hvala puno


[ calexx @ 14.10.2012. 00:52 ] @
Za početak lakši način, ugasiš avast pa probaš. Onda znaš da li je on ili nije.
[ osmania @ 14.10.2012. 00:58 ] @
To sam urado evo sad, nazalost nije avast...

ev google kaze da imaju ljudi problema sa potpunom kontrolom nad windowsom 8...
[ Nasa_do_tokija @ 05.11.2012. 00:38 ] @
Evo ja sam instalirao windows 8 pro N KMS i u pocetku je sistem podizao lagano ali sada prosto poleti za 20 sekundi podigne sistem mada verujem da bi podizao jos brze nego sam kreirao neke naloge pa moram da kliknem dok se ne ulogujem.AV koristim Kaspersky 2013 koji na win 7 nece da radi! provereno na 2 racunara.Odnosno program kada se instalira radi jedno vreme i odjednom nece da se pokrene nego sve tako ucitava u nedogled.Malo su ga komplikovali sa Metro izgledom ali meni ne smeta kreirao sam precicu radna povrsina na traki i sta nemam na radnoj povrsini startujem sa trake.Verujem da ce ovaj sistem biti pun pogodak ali neki uporno misle da je njesra.Siguran sam da grese jer nije ovaj sistem samo za tach racunare jeste malo zakomplikovan kai i kada je izasao ubuntu ..... pa se nisam mogao snaci jer je na starijoj verziji bilo preglednije ali sam se ubrzo naviko.
[ bachi @ 05.11.2012. 07:31 ] @
Čovek se navikne i na život u logoru...
[ Miroslav Jeftić @ 05.11.2012. 07:59 ] @
Uf, upotreba Win 8 jednaka životu u logoru. Šta je sledeće... nedostatak Start dugmeta preti da postane najgora katastrofa u novijoj ljudskoj istoriji?
[ Shadowed @ 05.11.2012. 12:27 ] @
Ti bi bar trebao znati sta je metafora a pre svega hiperbola
[ Miroslav Jeftić @ 05.11.2012. 12:34 ] @
Ja bih rekao da su oni skroz ozbiljni
[ bachi @ 05.11.2012. 12:40 ] @
[ Nasa_do_tokija @ 05.11.2012. 21:19 ] @
To neke Masonske fore?
[ paskasija @ 12.11.2012. 13:08 ] @
ja sam načuo da će u Windowsu 9 biti sledeća situacija: kada se podigne windows dobijate skroz crn ekran i onda klikćete naslepo dok ne ubodete ikonu koja će osvetliti ekran! Genijalno!
[ IRdesign @ 24.11.2012. 13:02 ] @
Ne radi mi desni klik kada kliknem na start.
Takođe, ni kada idem win + x
To je odjednom počelo da se dešava.
Da li neko ima sličan problem?
[ Jovan 1988 @ 04.12.2012. 01:07 ] @
Da li je neko uspeo da osposobi gadgetse na Win8?
Na nekim sajtovima je to objašnjeno ali ne mogu da upalim da prorade
[ zoran_dojkic @ 04.12.2012. 11:26 ] @
http://winaero.com/blog/exclis...and-sidebar-back-in-windows-8/
[ SindzaBG @ 08.12.2012. 13:39 ] @
Pozdrav svima i unapred se izvinjavam ako nije prava tema za moje pitanje...

Imam plocu Asrock N68C-GS FX i windows 7. Na zvanicnom sajtu ima samo update za bios (Improve Windows 8 compatibility). Da li ce odgovarati drajveri od windows 7 (x64) i da li to znaci da prvo moram da uradim update bios-a pa tek onda da instaliram windows 8 ? p.s. imam amd II athalon x2 260.

Hvala svima na odgovoru i odvojenom vremenu.

SindzaBG
[ zoran_dojkic @ 08.12.2012. 13:45 ] @
Verovatno ti neće ni trebati drajveri. Instaliraj slobodno.
[ SindzaBG @ 08.12.2012. 13:47 ] @
zoran_dojkic, hvala na odgovoru. Pokusacu pa cu javiti rezultate.
[ SindzaBG @ 09.12.2012. 10:31 ] @
Pozdrav.

Instalirao sam windows 8. Nije nasao drajvere za graficku i zvucnu te sam iste skinuo sa zvanicnog sajta proizvodjaca (sreca pa su izasla oba drajvera koja podrzavaju osmicu). Uradio sam i update bios-a. Za sad sve radi bez problema.
[ S A J A @ 02.01.2013. 01:46 ] @
Evo i ja sam pre par dana instalirao W8 i prilično sam zadovoljan. U početku sam sumnjao da metro nije baš za desktop/laptop računare koji nemaju touch ekran ali ispalo je da je vrlo upotrebljivo. Evo utisaka:

- Više nego duplo brže starotovanje windowsa. Od kako stisnem power dugme, ne prođe ni 10 sekundi i eto me na Start meniju. Naravno uključio sam autologin kako ne bi svaki put kucao password.
- Sam rad u windowsu je nešto optimizovaniji, programi imaju brži odziv, baterija na laptopu traje duže, nije neka velika razlika ali primeti se.
- U početku malo smeta što nema start dugmeta ali brzo se navikne na metro meni. Lepo sam poređao one kockice kako mi odgovara i svaki program mogu brzo da pokrenem. Naravno, niko vam ne brani da stavljate ikonice na desktop.
- Metro meni osim funkcije menija ima i još jednu funkciju a to je kao dashbord. Većina tih kockica koje predstavljaju programe imaju neki dinamički sadržaj, na primer, mail kockica prikazuje nepročitane poruke, messenger kockica kad nam neko piše (preko messegnera ili facebooka), na kalendaru se vide predstojeće obaveze, onda imamo kockice za vreme, vesti itd...
- W8 ima odličnu integraciju sa cloud i društvenim sistemima. Ko koristi microsoftov servis outlook.com imaće odličnu integraciju sa W8. Na outlook.com imamo mail, kontakte, kalendar i skydrive. Sve se sinhronizuje automatski tako da u samom windowsu dolaze obaveštenja o porukama, obavezama i slično bez da se pokreće neki poseban program za to. Kontakte možemo da linkujemo sa facebookom, tweeterom, google kontaktima i linkedinom. Znači ako imamo nekog iz kontakt liste i posle se on pojavi na mailu ili bilo gde, program nam automatski otvara sve njegove podatke koje je pokupio sa svih drugih mreža. Vrlo praktično.
Skydrive je online prostor gde možemo da držimo i editujemo fajlove. Online mogu da se edituju word, excel i powerpoint fajlovi i to sa web officeom koji je moćniji od onoga na google docs. Takođe je microsoft napravio online varijantu OneNote-a koji radi besprekorno, već sam napravio nekoliko notesa koje mogu da editujem kako u lokalku tako i preko web onenotea. Čisto da napomenem da glavni konkurent Google, koji ima svoju mail aplikaciju, kontakte i drive ali nema ništa nalik na OneNote.
- Fontovi u metrou i officeu 2013 nisu neki, nekako deluju iskrzano, ne znam u čemu je problem, da li je to moralo tako zbog nekog kompromisa vezano za skaliranje ili šta drugo ali malo deluje ružno.
- Store (prodavnica aplkacija) radi slično kao i Android Market (play store). Ondeš, nađeš šta ti treba, instalira se za 5 sekundi i koristiš. Tamo već ima solidan broj aplikacija i igara. Instalirao sam 5-6 igara i stvarno je pravo zadovoljstvo ne petljati se sa setupima, samo odabereš, klikneš i igraš.

Znači sve u svemu, pozitivno iskustvo.

Za koga je W8? Za one koji hoće da svoj operativni sistem nadograde sa touch interfejsom i za one koji hoće svoj sistem da nadograde cloud i društvenim mrežama, pritom mislim na outlook.com i facebook. Čak i ako ne želite te stvari, desktop deo W8 je skoro potpuno isti kao i W7, čak i brži i optimizovaniji pa po meni nema razloga da se ne pređe na njega. Problem sa nedostatkom start menija je samo stvar navike, kao što su onomad svi kukali kako u officeu fale obični meniji a sada svi koriste ribon, tako je i za start meni. Na netu ima dosta emulacija start dugmeta, par njih sam probao, najbolji je Stardock Start8, bukvalno je identičan kao i start meni u W7, ima i opciju da prilikom boot-a odmah ode na desktop (metro se ni ne pojavi) pa sa takvim podešavanjem možete dobiti slično iskustvo kao u W7. Ja sam to probao ali sam ubrzo to sklonio i počeo da koristim metro kao sastavni deo operativnog sistema jer sam želeo i uspeo da provalim novu filozofiju koju donosi. Sada neke stvari odradim u metrou a neke u desktopu, vrlo lepo se te dve stvari slažu iako na prvi pogled deluje kao da su dva odvojena sveta. W8 je klasičan OS + touch interfejs + cloud/social platforma. Ranije ste cloud/social doživljavali samo kroz brauzer a sada je to sve "ugrađeno" u os.

Ako koristite google servise (gmail, contacts, calendar i drive) onda nećete imati nikakvu integraciju sa W8 (moći ćete i dalje da ih koristite kroz brauzer), Google je odbio da radi podršku za W8, bar u početku, mislim da mu to nije pametna odluka, ja sam kompletno prešao sa google servisa na outlook.com i mogu reći da sam tamo zatekao više prednosti nego mana. Ne vidim što bi koristio google servise ako kod microsofta imam sve to isto samo još sa punom integracijom u operativni sistem.
[ bachi @ 02.01.2013. 11:43 ] @
Ček bre, OneNote je deo Office paketa i kao takav se - PLAĆA? :)

A to za brže dizanje, pa naravno da se sveže instaliran Windows brzo podiže.

Takođe, on lepo podigne Windows brzo, ali onda nastavi da drlja u pozadini, dok ne podigne sve ostale servise.

I na kraju, ako je nekome bitno brzo podizanje Windowsa i od Windowsa 2000, pa na dalje je mogao koristiti opciju Hibernate.

Fontovi su žnaru, vidi da li ima Ajust cleartype text opcija, sigurno ima da prilagođavaj.

Inače se slažem da je Store lepa stvar, samo da ne bude jednog dana da ćeš programe morati da instaliraš isključivo preko toga, ali se nadam da neće...
[ Shadowed @ 02.01.2013. 13:25 ] @
Ako me secanje ne vara, uz Osmicu se dobija neki polu-Office pa valjda i OneNote kao njegov deo.
[ S A J A @ 02.01.2013. 15:04 ] @
OneNote je ranije bio deo Office paketa, i sad je ali... Na SkyDrive-u možeš da otvoriš OneNote dokument i da ga edituješ preko Web OneNote aplikacije. Znači potpuno besplatno. Dalje, u W8 Store-u možeš da skineš metro verziju OneNote-a, dakle isto potpuno besplatno. Jedino što se plaća je OneNote u okviru office paketa (desktop OneNote).

Brzo podizanje nije samo kad je windows prazan već i kad je "pun". Ja sam instalirao ceo set programa koje sam imao ranije na W7, uključujući i par teških programa, plus 10-ak metro aplikacija, i opet se windows učitava više nego duplo brže nego W7. Posle pojave metro menija, nema nikakvog drljanja diska u pozadini, zapravo isto kao i kod W7 kad se pojavi desktop. Bolje probaj pa ćeš se uveriti.

Fontovi koji su ružni su ružni i nema načina da ih ulepšaš. Probao sam sve opcije ClearType podešavanja ali ne pomaže. Jednostavno ih nisu dobro napravili i moguće da će u nekim narednim verzijama (service packovima) to biti sređeno.





[ bachi @ 08.03.2013. 07:41 ] @
Sad sam ponovo instalirao Windows 8. Na svu sreću, postoji programče koji se zove Startisback koji pokraj toga što vraća start meni onakav kakav je na Windowsu 7, omogućava da se ukinu oni charms (!!!!!) barovi i hot corneri za njega dok ste u desktop modu. Takođe pritiskom na winkey, otvara se normalan start meni, a ne shitty metroov.

Sad se već lakše diše!

Ostaje mi problem fontova, kapiram da ću se navići na to, ne verujem da ću se navići na 8bit izgleda GUI-a, ali ono što mi najviše smeta jeste asocijacija sa programima.

Metro aplikacije sam sve deinstalirao, zabranio njihovo pokretanje generalno (nusefekat kada kompletno isključite UAC kroz registry, ali i nije tako loš taj efekat), tako da kada kliknem na mp3 fajl, ne razvuče mi se aplikacija preko celog 22' ekrana kako bi mi pustila jednu pesmu.

E sad postoji drugi problem, oko asocijacija... Instaliram Winamp, naznačim da je "odgovoran" za mp3 i ostale njegove fajlove, međutim, kada kliknem na mp3 fajl, dobijam prozor gde me Windows pita sa čime želim da pokrenem mp3 fajl! Kada kroz taj prozor (nije mu bilo dovoljno što mu je aplikacija sama rekla) izaberem da je winamp, onda on konačno ukapira. Ali je smor jer postoji gomila ekstenzija i gomila programa i za svaku ekstenziju prvi put pita.

Može li se ovo nekako rešiti?
[ zoran_dojkic @ 08.03.2013. 07:56 ] @
Kontrolna tabla...

[ bachi @ 08.03.2013. 08:17 ] @
Znam za to, efekat je nakon toga isti, opet me pita prvi put sa kojim programom da izaberem.
[ Shadowed @ 08.03.2013. 09:32 ] @
Bachi, da li je vredno tih peripetija? Mislim, dobija li se nesto sto bi opravdalo zezanje/iskljucivanje i sve ostalo, u odnosu na Sedmicu?
[ bachi @ 08.03.2013. 09:37 ] @
Ne, nego sam naručio na poslu 8GB RAMa, a imao sam x86 Windows 7 i kao ajde da ponovo probam Windows 8 x64.

Naravno da nije vredno tog cimanja, ne dobija se ama baš ništa, samo se gubi, nego me sad mrzi da instaliram ponovo OS. Pa kad ne budem imaš šta pametnije da radim, vratiću se na Windows 7.
[ bachi @ 08.03.2013. 11:26 ] @


E znači... Imam wallpaper koji je 1920x1080 (kolika i rezolucija mog monitora) i taj wallpaper je crn, a u sredini je slika mog deteta. I sada kada stavim to za wallpaper, za rezultat dobijem crnu pozadinu (tamo gde je crno na pozadini), ali umesto da se boja ikonica promeni u belu, ona je idalje crna! Tako da za rezultat dobijem crnu pozadinu sa crnim tekstom na ikonicama.

Naravno, ovo na pre-W8 ne bi bio problem, jer bih otišao u Advanced appearance, za item stavio desktop i za boju stavio crnu. Posle apply, dobio bih tekst ikonica bele boje i problem bi bio rešen.

Međutim, imbehili iz Microsofta su odlučili da je Advanced appearance suviše komplikovano za buduću teletabis naciju, pa su to jednostavno izbacili.

Ne mrzi mene da odem na Bing i potražim pomoć. Link me odvede do MS answers i imam šta da vidim:



Bili, vrati se, sve ti je oprošteno!

____________________________________________________________________________

Edit: Izgleda da ja znam više od ovog MS tipa iz Answersa.

Rešenje je desni klik, pa na personalize pa na desktop background, pa dole desno imate Change background color i tu stavite crnu da bi dobili bela slova na ikonicama...

Naravno, ostaje problem kako da se promeni boja fonta u naslovi (titles)...

I da, kada promenite background color, ona ostaje upamćena sve dok ne stavite neku drugu pozadinu. Ako stavite drugu pozadinu, izgube se boje, pa mora ponovo da se naznači.

[Ovu poruku je menjao bachi dana 08.03.2013. u 12:43 GMT+1]
[ bachi @ 12.03.2013. 20:01 ] @
Rešio sam problem sa odvratnim izgledom fontova kada se isključi ClearType tehnologija (jednostavno je ne volim), među kojima su najodvratniji Tahoma i Segoe UI... Problem je rešen na taj način što sam instalirao iste te fontove, ali od Windowsa 7!

Znači namerno su izmenili da bez Cleartype tehnologije Tahoma i SegoeUI izgledaju očajno na Windows 8.
[ bachi @ 13.03.2013. 10:46 ] @
I još jedan FAIL...
[ Miroslav Jeftić @ 13.03.2013. 11:17 ] @
Proces se zakucao, to zaista još nikad nije viđeno na Windowsu
[ Sceka @ 13.03.2013. 21:47 ] @
Izgiboh od smeha kad videh "Bojanka" i "Pisanka" i to cirilicom u postu par postova ranije! :))) Nikada ne menjam originalni jezik softvera na bilo kom uredjaju pa mi smesno kad naidjem na srpske izraze.


Pozdrav!
[ bachi @ 14.03.2013. 07:11 ] @
Citat:
Miroslav Jeftić:
Proces se zakucao, to zaista još nikad nije viđeno na Windowsu :D

Da Miroslave, ali koji proces? Nije se zakucao neki 3rd party program, već menagment console.
[ Miroslav Jeftić @ 14.03.2013. 12:21 ] @
Citat:
bachi: Da Miroslave, ali koji proces? Nije se zakucao neki 3rd party program, već menagment console.


Pa? U poređenju sa noćnim morama sa XP-a i svchost.exe-om i sličnim... ne želim ni da se setim
[ bachi @ 14.03.2013. 12:23 ] @
A u poređenju sa Windows 7?
[ Miroslav Jeftić @ 14.03.2013. 12:56 ] @
Nešto sumnjam da se na Win 7 nikada nije zaglavio neki sistemski proces
[ Shadowed @ 14.03.2013. 13:03 ] @
Ali je svakako realnije porediti sa Win7 nego sa XP-om kao sto si prvobitno.

Bachi, u ovom slucaju nije blokirao mmc.exe nego taj snap-in sto moze da bude iz raznih razloga (ne znam koji je snap-in u pitanju). Tipa disk manager moze da blokira na neko vreme ako postoji problem sa nekim od diskova.
[ bachi @ 14.03.2013. 13:09 ] @
E meni vala na istom mašini nije.

@Shadowed, u pitanju je potpuno isti snapin koji je radio sasvim lepo na W7, a na W8 neće. Znači ista mašina, sve isto, na W8 se startuje svake prestupne godine, dok je na W7 radilo perfektno.
[ zoran_dojkic @ 14.03.2013. 14:49 ] @
Citat:
Sceka:
Izgiboh od smeha kad videh "Bojanka" i "Pisanka" i to cirilicom u postu par postova ranije! :))) Nikada ne menjam originalni jezik softvera na bilo kom uredjaju pa mi smesno kad naidjem na srpske izraze.


Pozdrav!


Nisi ti kriv. Verovatno i uređaje sa softverom na kineskom i arapskom držiš u originalu.
Trebalo je ovako da napišeš:
Šćeka
ćirilicom
uređaju
smešno
naiđem
[ Homer J. Simpson @ 16.03.2013. 13:32 ] @
Gde si ti to video uredjaje sa SW na arapskom i kineskom ?
Gde ti je ć u username-u ?
[ bachi @ 01.04.2013. 10:23 ] @
Imam problem sa Windows teletabis 8 x64.

Naime, užasno upravlja procesima i kada mi winamp radi u pozadini, a krenem da učitavam neki iole malo teži sajt, dolazi do seckanja zvuka!

Ovako nešto se nije dešavalo sa Windowsom 7.

Probao sam zvučne drajvere od VIA-e (pošto je VIA zvučna integrisana), ali sam isto tako probao i sa MS hd generičkim drajverima i ista stvar se dešava.

Takođe sam winamp proces stavio na high priority, ali nije imalo efekta.

Da li nekome pada na pamet šta može da bude u pitanju? Ovo seckanje sam poslednji put doživeo sa Intel Celeron na 300Mhz + softverski modem koji bi mi isprekidao muziku dok ne krene da poziva. Tada, pre 11 godina i SADA sa Windowsom 8.

U prilogu imate specifikaciju mog kompa.
[ calexx @ 01.04.2013. 10:33 ] @
Možda winamp brlja. Jesi li probao neki drugi plejer, recimo foobar? Ja imam windows 8 na hardu ali mi se winamp ne instalira pa da probam. A i kada bih instalirao, to bi bila verzija 2.x a ne novije koje rade sve i svašta a ništa nije korisno.
Daj neki od tih iole težih sajtova da malo experimentišem.
[ bachi @ 01.04.2013. 10:35 ] @
Da, zaboravih da napomenem, i zvuk na youtube-u isto secka kada u drugom tabu učitavam nešto.

Probano iz Opere x64, pa x86, pa na kraju i IE10, sve isto.

Definitivno je problem oko zvuka.

Teži sajt u ovom slučaju je običan B92, a kada učitavam twitter, secka do cojones-a.

U prilogu je ss od task managera.
[ calexx @ 01.04.2013. 11:47 ] @
Sad sam probao, kada sam otišao na b92, počeli su da mi iskaču prozori sa upozorenjem da Adobe Flash Player brlja i nudili online opravku što nije pomoglo. Onda sam skinuo novi plejer i prestale su greške ali je opet svuda seckalo. Muzika u pozadini (foobar) nije imala problema i nije seckala. Probao firefox nightly, moguće je da je potrebno da ga malo dopeglam jer sam windows 8 koristio samo nekoliko puta po par minuta.
Onda probao i windows 7 koji nije imao problema ali je povremeno znao da uspori jer je b92 čudo od sajta, pravi primer gde upotrebiti dodatke za blokiranje raznih gluposti.
A sada na linuxu sve ide tečno bez ijednog štuca. ;)
[ bachi @ 01.04.2013. 11:50 ] @
Malopre sam restartovao komp i sve sad radi normalno. Možda je problem što sam imao neke updateove što sam instalirao, ali nisam restartovao komp.
[ calexx @ 01.04.2013. 22:05 ] @
Po tvojoj poruci je moglo da se zaključi da ti se ovo stalno dešava i da traje a ne da je od pre neki sat, od kada si radio update. Da li je taj update uopšte tražio restart sistema? Ja sam odavno navikao da čim OS traži restart, to prvo uradim a onda idem na nešto sledeće.
[ bachi @ 02.04.2013. 08:13 ] @
Ma jeste odmah tražio restart, ali to mi je komp na poslu i nešto se bitno vrtelo i nisam uradio restart.

Inače se vraćam na Windows 7 čim nađem viška slobodnog vremena, ovaj Teletabis 8 je suviše hard core bljak za moj ukus.
[ zoran_dojkic @ 02.04.2013. 12:07 ] @
Citat:
bachi:ovaj Teletabis 8 je suviše hard core bljak za moj ukus.

Ne radi se o ukusu, nego o najnovijem, najsigurnujem i najboljem, a i najlepšem oprativnom sistemu danas.
[ Shadowed @ 02.04.2013. 12:28 ] @
Eto šale.
[ Ivan Dimkovic @ 02.04.2013. 12:50 ] @
Citat:
zoran_dojkic
a i najlepšem oprativnom sistemu danas.


Ako anketiras marketinski tim u Redmondu, verujem da ces dobiti ovakav odgovor od vecine.

Nisam siguran da ces dobiti slican odgovor na otvorenom trzistu. Ima ljudi koji vole Windows 8 dizajn, ali je broj onih koji ne da ga ne vole, nego ga ne podnose - takodje prilicno velik.

Recimmo, Windows RT je vec komercijalno prso - najbolji dokaz za to je odluka Samsunga da izadje iz RT marketa u Evropi.

Ako je tako divan i lep, cudo jedno kako mu ne polazi za rukom da dobije veci market share.

Windows 8 "regular" prodaja je, takodje, bedna:

http://www.theverge.com/2013/4...nger-from-poor-windows-8-sales

Citat:

Dell says PC business in danger from poor Windows 8 sales, low revenue


Kaze neka leva kompanija, kako se zovu bese... neki Dell.

Mislim, kad imas imena kao sto su Samsung i Dell koji imaju problem sa raznim Windows-ima, mislim da imas poveci problem.
[ Jovan 1988 @ 07.06.2013. 22:19 ] @
Imam jedno pitanje.
Evo me kod sestre i pokušavam klincu da prečice PES 2013 da premestim u Start meni folder koji sam ja napravio.Ali me nervira ovo.
Iako sam isključio UAC ovo se i dalje pokazuje.Hoću da isključim ovo neću da idem svaki put na Take Ownership.
[ citizenx @ 07.06.2013. 22:23 ] @
proveri dal imas admin kredencije.
[ Jovan 1988 @ 07.06.2013. 23:56 ] @
Kako to da proverim,ima jedan korisnik u Windows-u...
Nema više korisnika,pa mi onda ako hoću da nešto uradim,treba ovlašćenje od glvanog korisnika.
[ citizenx @ 08.06.2013. 00:02 ] @
WIN+R da otvoris run prompt
kucaj "control userpasswords2" (bez navodnika) i tamo podesi da korisnik ima admin privilegije
[ Jovan 1988 @ 08.06.2013. 02:35 ] @
Ne pomaže mi to,šta god da stavim ništa se ne menja oko ovlašćenja koje mene interesuje.
Ali što je najgore pre par meseci kad sam proučavao Win8 ja sam tu opciju ugasio,nešto sam po registriju menjao,našao na netu upustvo,ali sad ne mogu da se setim ni kako ide ni na kom sam sajtu našao.
[ Jovan 1988 @ 08.06.2013. 18:27 ] @
Evo rešenja.
1. Run gpedit.msc, navigate and browse to Computer Configuration--Windows Settings--Security Settings--Local Policies--Security Options

2. Set policy User Account Control: Behavior of the elevation prompt for administrators – Elevate without prompting

3. Set policy User Account Control: Detect application installations and prompt for elevation – Disabled

4. Set policy User Account Control: Run all administrators in Admin Approval Mode – Disabled
Posle restart i to je to
[ S A J A @ 12.06.2013. 00:22 ] @
Citat:
Jovan 1988: Evo rešenja.
1. Run gpedit.msc, navigate and browse to Computer Configuration--Windows Settings--Security Settings--Local Policies--Security Options
2. Set policy User Account Control: Behavior of the elevation prompt for administrators – Elevate without prompting
3. Set policy User Account Control: Detect application installations and prompt for elevation – Disabled
4. Set policy User Account Control: Run all administrators in Admin Approval Mode – Disabled
Posle restart i to je to


Samo treba napomenuti da se ovim postupkom kompletno isključuje zaštita u windows-u i da ti svaki virus ili druga gamad može pristupiti "na izvolte". UAC ne služi da bi smarao korisnike već predstavlja sistem zaštite. Posle kažu kako je Linux bezbedniji od windows-a, pa naravno da jeste kad isključite sve mehanizme zaštite.
[ Jovan 1988 @ 12.06.2013. 01:39 ] @
Nije tačno.
Da li ti nešto znači Windows defender?
I još jedna stvar Linux jeste bezbedniji od Windowsa jer nije popularan kao Windows,pa retko ko i piše gamadi za Linux.
[ S A J A @ 12.06.2013. 07:26 ] @
Windows Defender nije isto što i UAC. Defender (različito se zove u različitim verzijama windows-a) je obična antivirus/antimalware aplikacija. Prati aktivnosti na računaru i reaguje ako se pokrene neki program koji se nalazi u bazi zlonamernih a može i (slično kao i drugi antivirusi) da upozorava na neke potencijalne opasnosti. Međutim, to nije neka velika zaštita jer nove definicije antivirusa uvek kasne za virusima a otkrivanje "potencijalnih opasnosti" daje slabe rezultate.

UAC je sistem zaštite, da ne ulazim u detalje, koji se aktivira kad god se u windows-u rade neke operacije koje mogu da ugroze bezbednost sistema. On je postavljen na svim vitalnim podešavanjima. Ako pokreneš neki program i on traži UAC privilegije, to bi trebalo da ti bude sumnjivo i da se preispitaš da li je taj program pouzdan da traži tako nešto. Ako potvrdno odgovoriš na UAC, tj. pustiš program, on onda ima pristup svemu i svačemu i ako je u pitanju zlonameran softver on može da ti razbuca ceo windows dok si rekao "keks" (a i brže). Sa druge strane, možeš direktno da pokreneš neki virus i da mu ne dozvoliš UAC privilegije i on ne može da uradi nikakvu štetu. Znači UAC je kontrolni mehanizam koji je tu da štiti korisnike. Isto to ima i Linux i tamo se zove Sudo.

Znači isključivati UAC zato "što smara" je isto kao da skinete ulazna vrata od stana jer vas mrzi da ih stalno otvarate i zatvarate. Ko zna, možda nekome baš tako odgovara samo skrećem pažnju da bi i ostali znali.

[ Shadowed @ 12.06.2013. 08:35 ] @
Citat:
S A J A:Samo treba napomenuti da se ovim postupkom kompletno isključuje zaštita u windows-u i da ti svaki virus ili druga gamad može pristupiti "na izvolte". UAC ne služi da bi smarao korisnike već predstavlja sistem zaštite. Posle kažu kako je Linux bezbedniji od windows-a, pa naravno da jeste kad isključite sve mehanizme zaštite.

UAC sluzi da bi smarao korisnike. Ni od cega on ne stiti, sluzi samo da te proveri d ali si siguran da hoces da uradis ono sto si krenuo. Onaj ko zna sta radi nece napraviti stetu ni bez uac-a. Onaj ko ne zna ce napraviti stetu i sa uac-om jer ce potvrditi da hoce to da uradi.
Ne mozes zastititi coveka od njega samog.
[ S A J A @ 12.06.2013. 10:42 ] @
Citat:
Shadowed: UAC sluzi da bi smarao korisnike. Ni od cega on ne stiti, sluzi samo da te proveri d ali si siguran da hoces da uradis ono sto si krenuo. Onaj ko zna sta radi nece napraviti stetu ni bez uac-a. Onaj ko ne zna ce napraviti stetu i sa uac-om jer ce potvrditi da hoce to da uradi.
Ne mozes zastititi coveka od njega samog.


Za korisnike koji znaju - UAC služi da ih obavesti da neki program koji su pokrenuli ili se sam pokrenuo, koji može biti potencijalno opasan, zahteva Admin privilegije i svojom reakcijom mogu to da mu odobre ili ne.

Za korisnike koji ne znaju - podesi se UAC da zahteva unos Admin šifre koju korisnici ne znaju (da ne bude dovoljno da se klikne na Yes). Tako korisnik neće moći da odobri (zlonamernom) programu dodatne privilegije bez konsultacije sa administratorom.

Dakle UAC ima svoju svrhu, dalja priča je suvišna jer ko ovo ne razume džaba mu dalje objašnjavati.
[ Ivan Dimkovic @ 12.06.2013. 10:51 ] @
IMHO, meni UAC sluzi za zabranu admin-elevacije za nepotpisane aplikacije. Za to je neophodno postroziti UAC kriterijume, ali meni je to vrlo korisna stvar.

Ako neki program ne radi i trazi admin privilegije, a nije digitalno potpisan - taj program nema sta da radi na mom kompu.
[ Jovan 1988 @ 12.06.2013. 11:50 ] @
A XP?
Sistem nije imao nikakve dodatne zaštite,osim firewalla,pa je uz Win7 najviše korišćen os...Staviš neki AV i teraj.
Ako ja pokrenem aplikaciju,koja je u stvari virus a UAC se upali i pita me da li sam siguran,ja sigurno neću odustati od te aplikacije samo zato jer se upalio UAC koji se pali i kad hoću da instaliram foobar.
Možda nekome i radi posao,ne znam ali po meni to je samo levo smetalo koje mi ne treba.
[ S A J A @ 12.06.2013. 12:08 ] @
Citat:
Jovan 1988:
Ako ja pokrenem aplikaciju,koja je u stvari virus a UAC se upali i pita me da li sam siguran,ja sigurno neću odustati od te aplikacije samo zato jer se upalio UAC koji se pali i kad hoću da instaliram foobar.


Za pravilno i uspešno korišćenje UAC-a je potrebna inteligencija, tako da potpuno razumem što si ga isključio. I mene bi u tom slučaju smaralo. Samo sam napomenuo zbog ostalih, mogu i drugi da pomisle kako je "cool" isključiti UAC umesto da se potrude da razumeju značenje i iskorite prednosti, pogotovo što je besplatno :)
[ Shadowed @ 12.06.2013. 12:22 ] @
Citat:
S A J A: Za pravilno i uspešno korišćenje UAC-a je potrebna inteligencija

Zapravo vise znanje, mada u svakom slucaju oba. Samo sto ti tada UAC nije ni potreban.
[ Jovan 1988 @ 12.06.2013. 12:23 ] @
Naravno da je "cool" isključiti UAC.
To je sad u trendu.
Ne želim da komentarišem ko je za šta inteligentan,ali varaš se ako misliš da će te UAC zaštititi od virusa i ostalih gamadi.
[ S A J A @ 12.06.2013. 12:59 ] @
Citat:
Shadowed: Zapravo vise znanje, mada u svakom slucaju oba. Samo sto ti tada UAC nije ni potreban.


Nije potreban jedino ako si vidovit. Ako si isključio UAC, i pokreneš neki program, kako možeš da znaš šta će sve on da uradi? Ne možeš nikako. Ovako ako se aktivira UAC onda se malo zamisliš pa ako nisi siguran onda startuješ program u VM, a ako se ne aktivira UAC onda si siguran da program ne radi nikakve promene na operativnom sistemu. UAC je tako konstruisan da bez njegove elevacije program ne može NIKAKVU štetu da napravi. SVA vitalna podešavanja u window-u su zaštićena njime.

[ Shadowed @ 12.06.2013. 20:59 ] @
Tako sto ne pokreces "neki" program. "Neki" program moze napraviti ogromnu stetu i bez da predje threshold za aktiviranje UAC upozorenja.
[ sad_ste_face_jel @ 13.06.2013. 03:14 ] @
Meni se skoro desilo da mi je komp zablokirao i nije mi dozvoljavao da pokrenem nista od programa sem google chrome.Na kraju sam vratio vreme i sve je proradilo.Koji je problem bio ne znam i mislim da nije bio nikakav virus nego je valjda SmartScreen imao dozvolu da sam reaguje.
[ bachi @ 01.12.2014. 11:50 ] @
Citat:
bachi:
Imam problem sa Windows teletabis 8 x64.

Naime, užasno upravlja procesima i kada mi winamp radi u pozadini, a krenem da učitavam neki iole malo teži sajt, dolazi do seckanja zvuka!

Ovako nešto se nije dešavalo sa Windowsom 7.

Probao sam zvučne drajvere od VIA-e (pošto je VIA zvučna integrisana), ali sam isto tako probao i sa MS hd generičkim drajverima i ista stvar se dešava.

Takođe sam winamp proces stavio na high priority, ali nije imalo efekta.

Da li nekome pada na pamet šta može da bude u pitanju? Ovo seckanje sam poslednji put doživeo sa Intel Celeron na 300Mhz + softverski modem koji bi mi isprekidao muziku dok ne krene da poziva. Tada, pre 11 godina i SADA sa Windowsom 8.

U prilogu imate specifikaciju mog kompa.

E ovako. :) Na poslu sam promenio ploču, procesor i memoriju i situacija je sledeća:
Motherboard Name Gigabyte GA-F2A88X-D3H (2 PCI, 3 PCI-E x1, 2 PCI-E x16, 4 DDR3 DIMM, Audio, Video, Gigabit LAN)
CPU Type QuadCore AMD A10-5800K, 4000 MHz (40 x 100)
System Memory 16067 MB (DDR3-1866 DDR3 SDRAM)
Disk Drive KINGSTON SHFS37A120G (120 GB, SATA-III)

I ništa, odlučih ja da probam po treći put Windows 8.1, skinem instaliram, updatujem sve cakum pakum i sad više nije VIA muzička kartica, već Realtekova i taman sam se ponadao da će problemi sa zvukom biti rešeni - ćorak.

Ista stvar se dešava, kako se učita malo teži program ili sajt, zvuk secka i prekida...

Razmišljam u čemu može biti problem i konačno sam došao do rešenja, koje i nije rešenje problema, već maskiranje istog...

O čemu je reč?

Većina kućišta imaju napred dva mesta gde se uključuju slušalice i mikrofon. Takođe, kada se instalira drajver za muzičku karticu, može da se izabere da li da taj predji port reprodukuje zvuk isti kao i zadnji ili da prednji port reprodukuje zvuk odvojenog od zadnjeg i na taj način dobijete dve muzičke kartice!

Zašto je to bitno? Pa bitno je ako su vam pozadi uključeni zvučnici, a napred slušalice za mikrofon, a ne želite da vam se sagovornik na Skajpu čuje na zvučnicima, vi ćete to lepo da razdvojite.

To konkretno za Realtek zvučne kartice izgleda ovako:



I sad tu nastaje problem. Ako razdvojite to, Windows 8 prilikom reprodukovanja zvuča secka i krči, dok na Windowsu 7, Windows XP i na Windowsu 2000 to sve radi kako treba!

Dakle, težak fail što se Windowsa 8.1 tiče...

Sad sam to spojio i sad mi radi kako treba, ali svaki put moram da gasim zvučnike ako hoću sa nekim da pričam na Skajp. Verovatno se opet po treći put (kad sam glupa mazohistička dalabu) vraćam na Windows 7, čim nađem vremena da ponovo obaram mašinu.

Nadam se da je nekom moj kilometarski post od pomoći.
[ bachi @ 02.12.2014. 12:09 ] @
Meh, ipak i dalje secka zvuk, mada dosta manje primetno, ali se i dalje javlja.

Windows 7, eve me, Windowse 8.1 na penisu te nosam. :D

Nadam se da Windows 10 neće uiebati i da će se konačno pojaviti dosledan naslednik Windowsa 7.