[ stepandelac @ 21.09.2012. 13:39 ] @
Pozdrav
Pre nekog vremena sam nabavio EasyPIC 6 razvojno okruzenje, koje dolazi sa PIC16F887 kontrolerom.
Citao sam datasheet, i nesto pratece literature, obzirom da mi je ovo prvi put da radim sa mikrokontrolerima.
Prosao sam primere koje Mikroelektronika daje sa razvojnim okruzenjem a za pomenuti kontroler.

Hteo bih da predjem na neki RT OS, i u u tu svrhu sam narucio PIC18F4520, koji je podrzan od strane razvojnog okruzenja koje imam.

Moze li mi neko pomoci oko izbora RT OS-a, imajuci u vidu da sam pocetnik i da bi bilo dobro da bude sto bolje dokumentovan.

Hvala unapred.
[ bogdan.kecman @ 21.09.2012. 14:02 ] @
bajat pic ... no nije los ... na zalost nemas neki veliki izbor rtos-a za njega, posebno ako oces da trosis mikroelektronikine kompajlere

RTOS OSA ( http://picosa.narod.ru/ ) je jedini da radi sa mikroC koliko ja znam i jedan je od boljih rtos-ova za te minijaturne mikrokontrolere (pic, avr..), radi i sa mikroc i sa picc i sa c18 .. ja ti preporucujem njega
http://www.mikroe.com/forum/viewtopic.php?t=20650

FreeRTOS je odlican ali radi sa C18, ne znam dal ima upgrade za mplabx i ove nove CX8 ili kako se vec zovu kompajleri
http://www.freertos.org/

PicOS18 je prilicno lose dokumentovan, ne preporucujem
http://www.picos18.com/index_us.htm

[ stepandelac @ 21.09.2012. 20:14 ] @
@Bogdane,
hvala na odgovoru.
U medjuvremenu sam naleteo na nesto sto mi se ucinilo interesantno, pa bih te zamolio da mi kazes sta mislis
o tome
http://www.libstock.com/projects/view/183/rtos-for-pic-18f

U svakom slucaju cu pogledati ovo sto mi preporucujes.
[ bogdan.kecman @ 21.09.2012. 21:24 ] @
da ti kazem nesto dobro ili lose za taj rtos nemam odakle, nisam ga nikad probao .. ono sto vidim sa linka koji si stavio
- podrzava samo mikroc pro, dakle ne podrzava nijedan drugi jezik to je veliki minus
- nema sajta tog rtosa nigde, vidim samo download, ne vidim nigde support forum, blog, changelog ... manual