[ vbbojan @ 22.10.2012. 21:36 ] @
Probao sam u delu za početnike ali slaba vajda, probaću ovde .... LM.

Nešto sitno se zezam u PHP i ovo me ubi ... (sada) već skoro dva dana lupam glavu.
Nisam uspeo da izguglam rešenje, osim na nekom joomla forumu gde se neko žalio na isti simptom, ali ni tamo niko nije ništa suvislo odgovorio.

Naime, sve je ok, upit radi, ali kako god da pokupim podatke iz baze stringovi dobijaju i navodnike pride.

Da parafraziram kode, sve je vrlo rudimentarno ...

Code:


$mysqli = new mysqli('127.0.0.1', 'testuser', 'testpass', 'testbaza');
$result = $mysqli ->query("SELECT testfield FROM testtable WHERE testfield = 'testvrednost'");
$row = $result->fetch_assoc();

echo ($row['testfield']);   // Rezultat koji dobijem je:  "testvrednost"   sa sve ovim j****** navodnicima



Otkud ovi navodnici, u čemu je fora? Mislim, mogu ja da završim posao tako što ću da ih otfikarim sa nekom od sting funkcija, ali koji k.... su uopšte nakalamljeni na ovaj string.
Baš me nervira i neda mi mira, a sada sam već potrošio baš puno vremena (kojega inače nemam) čitajući i razmatrajući razna php pisanija.
Kako je krenulo, još ću da se izedukujem za ovaj php na kraju :-)

Sve ovo tandrče na Widnows serveru 2008, Mysql 5.1.52, PHP je 5.3.3 i Apache 2.2.17

Tnx i pozdrav

[ dakipro @ 22.10.2012. 21:55 ] @
Ne znam sta da ti kazem, ne bi to trebalo tako da bude podrazumevano ponasanje. Da li iste rezultate dobijas i iz nekog drugog klijenta na istoj bazi?
Probaj da uploadujes aplikaciju i da se zakacis na drugu neku bazu. Ako na drugoj bazi lepo radi najverovatnije ti je nesto na serveru podeseno "drugacije", probaj da pises u mysql forumu
[ vbbojan @ 22.10.2012. 22:21 ] @
Nema to nikakve veze sa Mysql. Na istom serveru se vrte razne stvari (neka joomla, moodle i još neke stvarčice) i sve to radi kako treba.
Konkretno, u toj joomli sam probao kroz njen API upite i to radi kako se očekuje.

Najviše sumljam na mysqli biblioteku i neko setovanje oko toga.