[ aca_s @ 07.03.2004. 09:33 ] @
Instalirao sam citac pametnih kartica na windows 2000 server ali nikako ne mogu da na karticu nasnimim sertifikat koji mi treba za autentifikaciju pri logovanju u windows.
Totalni sam pocetnik sto se tice tih kartica, pa ako neko moze neka mi pomogni i objasni kako uopste da pisem bilo sta na kartici i da li mi je za to dovoljan samo Smart card reader ili treba neki programator ili slicno.

Meni u principu za seminarski treba samo autentifikacija znaci potrebno je samo da se uspesno ulogujem uz pomoc kartice
[ Ivand @ 07.03.2004. 19:06 ] @
kao sto si i sam rekao imas smart kard reader
[ broker @ 09.03.2004. 18:46 ] @
Vidis ti kako covek objasni u tri reci....
[ vuckovic @ 09.03.2004. 22:29 ] @
Citat:
broker:
Vidis ti kako covek objasni u tri reci....


Ajd da ga malo zakomplikujemo !?

Pitanje prvo :
Moze li se izvrsiti logovanje sa nekom bezveznom karticom, tj. da budem precizniji, moze li se iskoristiti kartica za OnLine Banking i reci Winblows - u da je "bas to" kartica koju zelim za identifikaciju "bas ovog" korisnika?

Pitanje drugo:
Da li je i kod W2K3 omoguceno logovajne samo na domen sa Smart Card-om , ili je moguce i lokalno ?

Pitanje trece:
Ako banke daju dve varijante, Smart Card i mini CD, znaci li to da ja tu prokletinju od sertifikata mogu da narezem na CD i koristim za logovanje ?

Kakvi su to bre Sertifikati ? Moram li kurs da pohadjam da ih dobijem

Pomagajte Drugovi
[ broker @ 09.03.2004. 22:38 ] @
I meni je palo na pamet da karticu za ebanking iskoristim za login u windows na laptopu, medjutim na netu ne nadjoh nista korisno od informacija.
[ vuckovic @ 10.03.2004. 23:01 ] @
Ma ima nesto. Ono sto sam ja skontao je
- da moze logovanje samo na domen, a ne lokalno;
- da je potreban sertifikat. I toliko kapiram. Mogu li ja da formiram sertifikat? To je pitanje za milion dolara.