[ EmmaR @ 05.12.2012. 21:05 ] @
Kao što u naslovu piše, potreban mi je posao isključivo kancelarijskog tipa jer iz zdravstvenih razloga ne mogu da obavljam druge poslove. Može i posao od kuće, pod uslovom da ne zahteva ni konstantnu vezu ni prenos velikih količina podataka (na 2G mreži sam, neujednačen signal). Po struci sam inženjer informatike (završeno davne 1998. godine), VI stepen stručne spreme i imam 10 godina radnog staža u administraciji (sekretarica, operater na računaru). Ono što znam da radim: Citat: Operativni sistemi Instalacija i reinstalacija operativnih sistema i odgovarajućih programa. 1. Windows (+DOS / konzola): sve sem „čeprkanja“ po sistemskim datotekama; osnove mrežnog rada. 2. Linux: (K)Ubuntu, Mint, OpenSuse – srednji nivo (rad u desktop okruženju, upravljanje sistemom iz desktop okruženja, osnovno poznavanje rada iz konzolnog režima) Kancelarijsko poslovanje: 1. Office paketi - MS Office: napredni nivo, sve sem VBA. VBA dovoljno razumem da razumem i izmenim kod ali nedovoljno za neki složeniji makro) - OpenOffice (LibreOffice): slično kao MS Office, sve sem makro-a. - WordPerfect Office: viši srednji nivo 2. Internet – napredni nivo Vektorska grafika: 1. CorelDraw 2. Adobe Illustrator (srednji nivo) 3. AutoCad (2D, znam da 2D elementima dodam treću dimenziju, da nacrtam jednostavne (ugrađene) 3D objekte,...) 4. Inkscape 5. Skencil 6. qCad Rasterska grafika: 1. Corel PhotoPaint 2. Adobe Photoshop 3. Gimp DTP: 1. AdobeIndesign 2. QuarkXPress 3. Scribus Programiranje: 1. Osnovni nivo (dovoljno za razumevanje i ispravku/proširenje postojećeg koda, nedovoljno za samostalno pisanje složenijeg koda): C, C++, C#, VB, Fortran, Cobol 2. Napredni nivo (samostalno pisanje programa): Clipper WEB Programiranje: 1. HTML+CSS (srednji napredni nivo: dovoljno za jednostavan statički sajt) 2. JavaScript (osnovni nivo) 3. PHP (osnovni nivo) Radno iskustvo (računari): Citat: Windows, MS Office (Word, Excel, Outlook), Outlook Express, Internet Explorer CorelDraw