[ milivojeMilivoje @ 19.12.2012. 15:52 ] @
Postovani forumasi,potrebna mi je pomoc oko resavanja zadataka,nadam se da cete mi izaci u susret,posto sam pocetnik i veoma lose stojim sa znanjem iz php-a ,a potrebna su mi resenja ovih zadataka.

ZADATAK 1.
Napisati php stranicu sa formom koja se sastoji iz polja user i polja password. Nakon pritiska na SUBMIT dugme poziva se ista stranica. Ukoliko se unese kao user “FPS”, a kao password “webprogram”, nakon klika na SUBMIT , ispisuje se poruka “Dobrodošli na FPS”. U suprotnom se ispisuje poruka “Molimo da ponovite unos”.

ZADATAK 2.
Napisati program u php kojim se u brauzeru ispisuju dvocifreni neparni brojevi
[ pajaja @ 19.12.2012. 15:56 ] @
Oko cega u zadacima ti konkretno treba pomoc, tj. gde si zapeo?
[ milivojeMilivoje @ 19.12.2012. 16:08 ] @
radimo u Notepad++ , treba da ispisemo kod (najjednostavnije moguce uradjeno,tj samo da pokazem da sam uradio).u principu ne znam nista,znam solidno html i rad u Dreamweaver-u i ako ima dosta slicnosti treba mi odredjeno vreme kako bih skapirao sve,a trenutno sam u nedostatku vremena zbog ostalih ispita,a ovo mi treba da odradim za vezbe.hvala na razumevanju
[ Predrag Supurovic @ 19.12.2012. 22:12 ] @
Oba zadataka su toliko banalna da ne yna da ih uradi samo onaj ko nije hteo nista da uci.

A, ako baš hoces da ti mi radimo domace, onda da vidimo koliko ti je debeo novcanik...

[ dakipro @ 19.12.2012. 22:49 ] @
Da ne mislis da su clanovi foruma grubi, ali tvoja tema krsi pravila foruma, jedno od pravila bas i kaze "ne ocekujte da vam neko uradi domaci zadatak".
Dakle, ako hoces da ti neko uradi zadatak onda je tema na pogresnom mestu, iz principa se takve teme prebacuju u IT berzu poslova, iz postovanja prema onima koji su seli, zagrejali stolicu i naucili php.