[ bubunko @ 03.02.2013. 13:21 ] @
| Postovani,
U dogovoru sa komsijom kupio sam USB adapter TP LINK TL-WN7200ND, sa namerom da ga koristim kao AP, odnosno da primam signal od komsije, i da
ga USB kablom vodim do mog racunara. i nista vise od toga. Posle instalacije sa originalnog cd-a, program je pronasao dosta Wireless mreza, medju kojima i komsijinu mrezu, koja nije kodirana, ciji je signal 48%. Sada nastaju problemi. Ne mogu da se konektujem. Racunar prijavljuje: "Problem loading page" i "Server not found". Pretpostavljam da je problem u IP adresi. Kod mene je podeseno na "Obtain an IP address automaticaly". Inace, u racunaru imam i konekciju sa ADSL ruterom,koju cu kasnije skinuti. I tu je IP adresa podesena na "Obtain an IP address automaticaly". Operativni sistem je WINDOWS XP, Service Pack 2.
Posto sam ja laik za ove stvari, da li neko zna u cemu je problem, i kako step by step, da ga resim? I jos jedno pitanje: Koji mod treba podesiti, da li repetitorski, klijent, bridge, i gde u programu izvrsiti to podesavanje.
Unapred hvala za sve informacije
[Ovu poruku je menjao bubunko dana 03.02.2013. u 22:09 GMT+1] |
[ Aleksandar Đokić @ 04.02.2013. 18:04 ] @
Klijent, i to ti je slab signal.
[ bubunko @ 03.04.2013. 16:47 ] @
Imam AP TP-LINK model TL-WN7200ND koji po deklaraciji proizvodjaca ima protok 150 Mbit/sec. Mislim da se nesto dogodilo (Mozda sam
negde pogresno kliknuo) i protok ide do MAX. 54 Mbit/sec. Signal koji primam je 96%. Ima i drugih sa 67% i 62%. ili manje. Ovi jaki signali
nisu zasticeni, ali ima i zasticenih. Nekoliko stranica se vrlo tesko ucitava, a ostale ne moze ni da ucita (Problem loading page). Kada kursor
postavim preko ikone za Wireless u Tray-u, pokaze mi protok 54 Mbit/sec. (Kao DIAL-UP modem), a jacinu signala(Strenght) Excellent.
Protok se ponekad i smanji,ali nikad nije veci. Ranije, kad sam kupio AP nije bilo tako. Da napomenem da je OS WIN XP SP2 a pretrazivac