[ talicni67 @ 15.04.2013. 22:44 ] @
Imam Xperia X10 sa 2.3.3 androidom(ginegrbread).Rootovao sam je,instalirao recovery i otkljucao sam bootloader ali mi treba preporuka za custom rom koji da instaliram.Gledao sam neke tutorijale za instalaciju jelly bean http://xperiax10i.wordpress.co...-xperia-x10ifull-tutorialcm10/ i nadam se da mi neko moze dati savet da li ovo vredi instalirati.Radio sam pretragu na xda ali nisam uspeo da nedjem neke custom romove da ih skinem.Svaka pomoc mi je dobrodosla jer mi je sam pocetnik u svetu androida a zelim da ucim.
[ -V-O-Y-A-G-E-R- @ 15.04.2013. 22:56 ] @
Pošto imaš rootovan telefon i instaliran recovery, napravi nandroid backup iz recoveryja i samo udri po ROM-ovima dok ne nađeš neki čija će ti brzina i performanse odgovarati. Nema proverenog recepta ni na hi-end telefonima, a kamoli za starije (govorim iz svog iskustva i sa Galaxy Nexusom i sa HTC Desireom). Sve se svodi na trial & error. Ali šta god da krene po zlu, imaš nandroid backup.

A na XDA forumu ćeš već po broju postova u temama o ROM-ovima videti koji su ROM-ovi popularni. Kao po pravilu, ne možeš mnogo pogrešiti ako se držiš AOKP-a, CM-a, Slima i proverenih imena koji rade ROM-ove za druge telefone.
[ talicni67 @ 16.04.2013. 11:41 ] @
Nasao sam rom na modaco ali mi treba mala pomoc.Ovo je tekst koji ide uz post

ROM installation method:

1. Reboot into xRecovery and make a back-up of your current ROM. (You'll need a working xRecovery or else it will say Device/SD Card busy).

2.Wipe the following in xRecovery:

- Factory Reset

- Wipe Cache Partition

Into the Advanced Options

- Wipe Dalvik Cache

- Wipe Battery Stats

3.Go to install Custom Zip and choose sdcard Xperia_AniKing_V3.0.0.zip


The following steps are only required if you don't have the new 2.3 kernel and .71 baseband, if you do have them you can reboot your phone and enjoy this ROM.

4.Turn off the phone by taking out your battery when ROM installation is finished