[ Nedeljko @ 25.07.2013. 21:49 ] @
Jutros vidim ja policiju, pa hajde da se raspitam pošto je nepropisno prelaženje ulice i oni mi kažu 5000 dinara. Da ne bi ispalo da sam cenu izmislio, pitam ja da mi naprave zapisnik o raspitivanju da imam crno na belo da sam se raspitivao i oni mi ga napišu i daju. No, da ne bih zaboravio cenu i da mi je neko ne bi osporavao, zamolim ih ja da mi je napišu. Pošto je zapisnički obrazac bio već popunjen i na njemu nije više bilo mesta, napišu mi oni cenu na uplatnici.

Jedino se još nisam raspitao o ceni jednog dana zatvora.
[ X Files @ 25.07.2013. 21:53 ] @
Jel ovo neki zadatak iz matematike, neko dokazivanje? ;)
[ bachi @ 25.07.2013. 21:53 ] @
1000 din je dan zatvora.
[ ptak 13. @ 25.07.2013. 22:03 ] @
Citat:
bachi: 1000 din je dan zatvora.

Heh i ko onda kaze da nema 'leba bez motike? :P
[ Nedeljko @ 25.07.2013. 22:34 ] @
Citat:
X Files: Jel ovo neki zadatak iz matematike, neko dokazivanje? ;)

Ne, već informisanje javnosti. Imam sve crno na belo.
[ KrkaCiC @ 25.07.2013. 23:34 ] @
Danas video na TV-u da neki zatvor nesto sredjen,valjda zatvorenici radili. Ne izgleda lose da vam kazem,deluje mi bolje od studentskih domova
[ ekof9 @ 26.07.2013. 08:05 ] @
^ CZ u Bg. :)

@Nedeljko
Valjda postoje iznosi kazni u Zakonu ili nekom podzakonskom aktu?
[ Nedeljko @ 26.07.2013. 09:48 ] @
Šta da vam kažem, nije toliko skupo, ali je merak. Ima se, može se.
[ ventura @ 26.07.2013. 09:50 ] @
Citat:
Nedeljko:
Citat:
X Files: Jel ovo neki zadatak iz matematike, neko dokazivanje? ;)

Ne, već informisanje javnosti. Imam sve crno na belo.

Zar to već ne piše u ZOBS-u?
[ Java Beograd @ 26.07.2013. 10:22 ] @
@ Nedeljko

Dakle:

1. Ti si spazio pandure na ulici (Lokacija: Srbija, Godina: 2013.)
2. Prišao iz čista mira (?!)
3. Ničim izazavan započeo konverzaciju sa pandurima (?!?!)
4. Tražio od pandura da napismeno potvrde ono šta su ti rekli (?!?!?!)
5. I ovi ti uručili pismene potvrde / dokaze (!?!?!?!?!).

Meni ovo deluje kao snimanje nastavka serije Zona Sumraka ! Sve posle tačke 1. je totalno nestvarno !
[ Java Beograd @ 26.07.2013. 10:24 ] @
Ali kad se već diskutuje o srpskoj policiji, moram da prokomentarišem jučerašnju vest:

Sindikat: Policajci otpušteni jer su od vozača uzeli pomorandžu i pecivo



A mi smo, kao sisali vesla, pa ne znamo šta saobraćajci uzimaju (otimaju) od vozača !?


[Ovu poruku je menjao Java Beograd dana 26.07.2013. u 11:36 GMT+1]
[ Nedeljko @ 26.07.2013. 10:41 ] @
Java Beograd

Do tačke 3 nema ničeg nerealnog.

Šta misle ostali o tome šta se zaista desilo?
[ Lavlja_Jazbina @ 26.07.2013. 10:47 ] @
@Nedeljko...ti da si naleteo na nekog zahebanog pandura bi te priveo,pa u lazu,a onda bi krisom

jurio neki komp,da nam se ovde javis i trazis da te izbavimo.
[ jnk @ 26.07.2013. 10:47 ] @
Nepropisno si prešao ulicu i napisali su ti kaznu.
[ Nedeljko @ 26.07.2013. 11:15 ] @
^

Naravno.
[ Lavlja_Jazbina @ 26.07.2013. 11:44 ] @
Nije tacno.
Citat:
2. Prišao iz čista mira (?!)3. Ničim izazavan započeo konverzaciju sa pandurima (?!?!)

Ko je prisao iz cista mira.Ti,ne.Policajac,ne.Nicim izazvan?Menjas vrednost nepoznate. Varas.
[ vujkev @ 26.07.2013. 12:00 ] @
Citat:
Nedeljko:
^

Naravno.

:) Gde se to dogodilo ako nije tajna? Svaki dan gledam ljude kako prelaze ulicu gde stignu, ali ne vidoh da je neko dobio kaznu.
[ ptak 13. @ 26.07.2013. 13:43 ] @
Jel nepropisno prelazenje ulice definisano kao prelazenje na crveno ili kao prelazenje na ne-obelezenom mestu? :)
[ Nedeljko @ 26.07.2013. 15:20 ] @
Propisno prelaženje ulice je prelazak na zeleno tamo gde postoji semafor i radi, a tamo gde ga nema ili ne radi prelazak na obeleženom mestu ako nije udaljeno više od 30 metara, a u protivnom bilo gde.
Citat:
vujkev: :) Gde se to dogodilo ako nije tajna? Svaki dan gledam ljude kako prelaze ulicu gde stignu, ali ne vidoh da je neko dobio kaznu.

Preko puta Železičke stanice ima jedno pešačko ostrvo sa koga se može preći preko par semafora do železničke stanice. Ja sam išao na onu tramvajsku koja vodi na Novi Beograd. Mislim da sada i sami možete da pogodite.
[ ekof9 @ 26.07.2013. 21:29 ] @
^ Tu se bas dosta pretrcava na crveno...
[ Nedeljko @ 26.07.2013. 22:11 ] @
A, ne, nisam stigao do semafora. To je bilo pre semafora.
[ Blue82 @ 27.07.2013. 18:00 ] @
Kod mene su u petak imali akciju kaznjavanja biciklista na glavnoj ulici. Setam ja tako i primetim neobicno mnogo policajaca. Pogledam bolje i shvatim da se na svakom izlasku iz ulice nalaze po 2 pajkana i u samom centru njih 5-6. U prvom mahu nije mi bilo jasno sta to rade ali kada sam se vracao akcija je pocela i zatekao sam 5 biciklista kojima pisu kazne. Valjda su se tako rasporedili da ovi ne mogu da pobegnu van ulice kad ih primete, a vrhunac mi je bio kad sam primetio parkiranog pajkana na motoru na pocetku ulice. Opremili su se za sva iznenadjenja :)
[ bachi @ 27.07.2013. 20:28 ] @
Biciklista sam, ali pojedine bicikliste i treba kažnjavati kada ih vidim šta rade i kako se ponašaju u saobraćaju.
[ Dexic @ 27.07.2013. 21:10 ] @
More dobar deo njih.... imaju oznacene staze i idu gde i kako im se cefne - kao pesak, biciklista, motorista... trotoarom...
[ bachi @ 27.07.2013. 22:15 ] @
Gde imamo označene staze u starom gradu?
[ Dexic @ 28.07.2013. 02:23 ] @
Celim kejom maltene. Tu me najvise nerviraju - idu brze od automobila i motora, kad je malo veca guzva samo sto ne pokose decu. A staza je tako lepo nacrtana, i vecina ignorise i ide gde im se cefne.
A tamo gde nema, ne treba da idu trotoarom a brze od automobila (ne zezam, kosili bi pesake da ih je vise).
[ Backy @ 28.07.2013. 07:42 ] @
pešaci ingorišu biciklističku stazu mnogo više od biciklista
[ bachi @ 28.07.2013. 11:20 ] @
Citat:
Dexic:
Celim kejom maltene. Tu me najvise nerviraju - idu brze od automobila i motora, kad je malo veca guzva samo sto ne pokose decu. A staza je tako lepo nacrtana, i vecina ignorise i ide gde im se cefne.
A tamo gde nema, ne treba da idu trotoarom a brze od automobila (ne zezam, kosili bi pesake da ih je vise).

Šta ja na Miljakovcu III do centra grada imam od te staze na Keju?

A kad odem na tu stazu ili na Adu da tamo vozim, osećam se sigurnije na ulici u Kneza Miloša, nego na toj stazi, upravo zbog silnih pešaka koji su prosto očarani belim linijama i tamnijom bojom asfalta, pa jednostavnu moraju tu da idu, iako imaju svoju stazu koja je poluprazna.

Ovo kada sam rekao da treba kažnjavati bicikliste, mislio sam na one koji jure na trotoaru (a ne oni koji voze ispod 5km/h), oni koji ne hebu semafor ni 2% i oni koji drže telefon u ruci, pričaju, a voze ili one koji na ulici nabiju obe slušalice u uši.

I naravno, one koji voze noću, a nemaju makar zadnje svetlo/bljeskavicu, takve bih vodio da prespavaju jednu noć u policijskoj stanici, da se osveste.
[ Dexic @ 28.07.2013. 18:25 ] @
Ne mislim ni ja one koji idu 5km/h kejom, takvi dobro i barataju ravnotezom, ne prave problem. Ima bitangi koje jurni garant 20km/h tim delom, kao i ovi sto idu trotoarom takvim brzinama i jos se ljute sto im se ne sklanjaju pesaci :D

A sto se tice ko ignorise - ne moze pesak da ignorise stazu svoju i ode na biciklisticku kod keja, ima dobrih delova gde su odlicno odvojene, i nema NIJEDNOG pesaka na stazi biciklista - ali nema ni biciklista maltene! Onaj delic kod Bella Viste recimo.
A mozda najgori deo je kad se neki zajure nanize, gde ima okretnica bukalno pod 90 stepeni, pa onda pod 180 stepeni. Nanize dakle, ne moze ni da se vidi uopste da dolazi odozgo bicikl - jurnu 20km/h ladno.
(pesacu mogu da sidju stepenicama tu, ali ne mogu kolica sa bebama)

Ne znam sta stoji u nekom zakonu ili zdravoj logici kada nema oznacenih staza, ali sumnjam da je voznja trotoarom? Barem bi trebalo kao automobil da se tada ponasa. (a to koliko tek ne vajdaju crveno :))
[ bakara @ 28.07.2013. 19:46 ] @
Citat:
Dexic
A sto se tice ko ignorise - ne moze pesak da ignorise stazu svoju i ode na biciklisticku kod keja, ima dobrih delova gde su odlicno odvojene, i nema NIJEDNOG pesaka na stazi biciklista - ali nema ni biciklista maltene!

Ovo definitivno znaci da ti ne sedas na bicikl

Biciklistickom stazom (mislim na ove nase) je sve samo ne bezbedno voziti, narocito potez od sajma do 25. maja, adu da i ne pominjem... (bebe u kolicima, pesaci, automobili)
Na NBGD je stanje vec dosta bolje ali daleko od idealnog.
[ SlobaBgd @ 28.07.2013. 19:48 ] @
Zašto pešaci idu biciklističkim stazama?
Zato što su pešačke staze - propast!
Preko puta Hajata, biciklistička staza je nova, održavana, ravna, bez oštećenja, rupa i džombi.
Staza pored nje, za pešake, propala je načisto. Kad padne kiša ne može se proći od bara i blata, i to u dužini od sedam-osam metara. I tako na nekoliko mesta. A pored nje, biciklistička staza, suva, čista... I normalno, pešak bira suv put.
[ bachi @ 28.07.2013. 20:40 ] @
Ne znam, verovatno zato što toliko malo staza imamo u Beogradu, ali ja dobijem izliv besa kada vidim pešaka na bici stazi.

Dakle i ono malo staza što imamo, ni to nemamo, jer ih pešaci zagade.

@SlobaBGD... Što onda ne idete na sred autoputa, mislim, tu je lep asfalt, fino naleže patika na njega...
[ BluesRocker @ 28.07.2013. 21:50 ] @
Citat:
SlobaBgd:
Zašto pešaci idu biciklističkim stazama?
Zato što su pešačke staze - propast!
Preko puta Hajata, biciklistička staza je nova, održavana, ravna, bez oštećenja, rupa i džombi.
Staza pored nje, za pešake, propala je načisto. Kad padne kiša ne može se proći od bara i blata, i to u dužini od sedam-osam metara. I tako na nekoliko mesta. A pored nje, biciklistička staza, suva, čista... I normalno, pešak bira suv put.

I ne samo zato, nego što je ta biciklistička staza uglavnom oteta od trotoara. Zašto da neko pravi biciklističke staze kad je bilo lakše i jeftinije povući liniju po trotoaru, pa ti sad šetaj bulevarom a ne možete vas dvoje da stanete na trotoar a ne još dvoje iz suprotnog smera.
[ SlobaBgd @ 28.07.2013. 22:20 ] @
Citat:
bachi:@SlobaBGD... Što onda ne idete na sred autoputa, mislim, tu je lep asfalt, fino naleže patika na njega...

Gde ti voziš bajs kad nema staze ili kad je razrovana, zakrčena, poplavljena?
[ Dexic @ 28.07.2013. 22:58 ] @
Citat:
bakara:
Citat:
Dexic
A sto se tice ko ignorise - ne moze pesak da ignorise stazu svoju i ode na biciklisticku kod keja, ima dobrih delova gde su odlicno odvojene, i nema NIJEDNOG pesaka na stazi biciklista - ali nema ni biciklista maltene!

Ovo definitivno znaci da ti ne sedas na bicikl :)

Biciklistickom stazom (mislim na ove nase) je sve samo ne bezbedno voziti, narocito potez od sajma do 25. maja, adu da i ne pominjem... (bebe u kolicima, pesaci, automobili)
Na NBGD je stanje vec dosta bolje ali daleko od idealnog.

Ocigledno ne mislimo na istu stazu, kad ovde nema uopste automobila, jer fizicki ne mogu da pridju - samo ima parkiraliste ono za buseve blzu Brankovog mosta (<100m udaljeno od mosta).

Ali, da je bezbedno voziti - pa ko vise moze drugoga da unakazi? Onaj ko ide 2km/h (pesak) ili onaj ko ne moze ispod 5km/h (biciklista)? Nije na pesacima da brinu o bezbednosti (jeste sto se njih samih tice).

Ja tu isto ne smem da sednem na bajs osim oko 6-7h ujutru.
[ mmix @ 29.07.2013. 08:14 ] @
Dzaba se prepirete, sem NBG gde ma mesta za tkve isntalacije, ostatak beograda je veliki problem za pravljenje biciklisticke infrastrutkure. Jedino resenje je da se vecina ulica pretvori u jednosmerne i da se u uskim ulicama otme jedna parkirna traka i tuda napravi biciklisticka infrastruktura.


inace, super sto su konacno poceli da kaznjavaju pesake preletace, al bezveze je sto to nije vise medijski ispraceno da ljudi vide i da sami procene dal ih svrbi 5000 u dzepu. Isto je steta sto je neko morao da pogine u visokoprofilnom slucaju da bi nadlezne sluzbe provalile da imaju problem.