[ salvatore. @ 03.02.2014. 23:12 ] @
Iako sam totalni početnik sa Access-om odlučio sam da pravim bazu pomoću koje ću voditi evidenciju registratora u arhivi. Zadatak mi je prost imam police na kojima može biti 4 registratora, registrator može biti zadužen, može biti i oštećen ili u rezervi. Potrebno je da vodim i evidenciju o izmenama. Uz velike muke sam uspeo da napravim bazu sa tabelama i relacijama:


U trenutku kada izdajem registrator na njegovo mesto na polici treba da postavim neki iz rezerve (rezerva su oni za koje nema mesta na policama).




Moje pitanje je kako da napravim da neki registrator (br_registratora) može biti prisutan samo u jednoj od tabela (oštećeno, rezerva, police ili izdatiregistratori)?


[Ovu poruku je menjao salvatore. dana 04.02.2014. u 00:31 GMT+1]
[ nenadmarkoni @ 04.02.2014. 10:00 ] @
Sta se desava kada se registrator vrati? Da li opet zauzima svoj stari polozaj, a onaj koji je bio na njegovom mjestu opet u rezervu. Kako se bira registrator iz rezerve koji ce zamjeniti izdati registrator? Ili uzmete bilo koji,samo da polica nije prazna? Po cemu odredjujete prioritet koji ce biti na polici a koji u rezervi? Imaju li registratori u rezervi neki redosled(Polozaj)? Moze li bilo koji korisnik da preuzme bilo koji registrator. Kako Vas korisnik izvjestava sta je u registratoru izmjenio? Kako kontrolisete izmjene. Kako znate sta je prethodno bilo u registratoru, da li se negdje biljezi sadrzaj registratora.... Na sva ova pitanja i jos vjerovatno mnoga treba odgovoriti prije modeliranja baze!
[ salvatore. @ 04.02.2014. 11:08 ] @
Citat: